Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 16701 til 16720 af 170365
-
Vejledende opgaver i kernestofområdet i fysik-A ”Elektriske og magnetiske felter
ForumindlægDråbekanonen i en inkjet-printer udsender dråber af blæk. Hver dråbe har massen 1,30⋅10-10 kg . Når blækdråberne kommer frem til afbøjningspladerne, er deres hastighed vandret. Blækdråbernes fart er 18 m/s. Størrelsen af det lodrette, homogene elektriske felt mellem afbøjningspladerne er... -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Anbefalinger til bog
ForumindlægHejsa Jeg vil, pga. et firma, gerne have bedre fat på økonomi og lignende. Derfor vil jeg købe en bog om erhvervsøkonomi, men der er jo 250 forskellige at vælge imellem, så hvad ville i tage? Hvilket niveau o.l. På forhånd tak -
'Den stærkeste' af August Strindberg - Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægKære Studieportal.dk-brugere Så har vi været til skriftlig eksamen, men jeg er meget i tvivl med min besvarelse - er der ikke nogen venlig sjæle, der har lyst til at læse den igennem og eventuelt vurdere den på skalaen? På forhånd tak... -
personkarakteristik i det er ganske vist,kun 5 timer til eksamen:(
Forumindlæghej SP:) jeg skal til eksamen om nogle timer, jeg har analyseret mit tekst og fortolkede osv. men jeg glemte to punkt det er analysemodellen og personkarakteristik. jeg har fundet en analysemodel, det er aktantmodellen, men ved ikke helthvordan jeg skal forklare det, håber i kan hjælpe end jeg s... -
SRP Rel B - Eng A - Kastesystemet i det moderne Indien
ForumindlægHej alle sammen, hvis der er nogen! Jeg har ikke før brugt den her side, men hvor der er mulighed for genvinst, er jeg på :-) Jeg hedder Nina og går i 3.g. Jeg skriver opgave i Rel B og Eng. A, og min problemformulering lyder således: Redegør for kastesystemet mytologisk og socialt Analysér og ... -
Kvikbonus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Forumindlæghej jeg blev student i 2014 og skal søg uddannelse her til vinter, har jeg så ret til at gange min gennemsnit med kvikbouns tak på forhånd! -
Reaktionskinetik - 1. ordens
ForumindlægHej Jeg øver til kemi eksamen på onsdag. Nogle som vil hjælpe med denne opgave? Opgave 2) a) n = 8,87 mg b) Beregn, hvor lang tid der går, fra den maksimale koncentration af sulforaphan er nået, til stofmængdekoncentrationen i blodet er faldet til 10 % af maksimumsværdien. OPgaven er fra ... -
medicin studiet
ForumindlægHej Kan jeg komme ind på medicin studiet med en halv færdig hf samt masse års erh. erfaring mm. hvad kræver det,skal jeg tage ny hf eller er der chance for kvote 2,! forestiller mig selvstudie hf 2 år og derefter søge ind på med. ! -
(9. klasse) Hvordan skal jeg styre min tid til den mundtlige eksame i dansk?
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at styre min tid til den mundtlige eksame i dansk. (9. klasse) Jeg har undervurderet hvor meget tid jeg bruger på at præsentere mit oplæg. Jeg har øvet mig på min fremlæggelse og den tager ca. 17-18 minutter, men den må maks være ca. 10 minutter. Jeg er meget i tvivl... -
Hvorfor er USA en supermagt?
ForumindlægHej derude, nogle som ville kunne komme med nogle eksempler på hvorfor USA er en central magt i økonomi og international politik? Mvh fdp -
Oliekrisen 1973?
ForumindlægSkal skrive en opgave om, udviklingen der førte til den 1. oliekrise 1973. er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skriver i fagene: International økonomi og historie -
HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg har nogle spørgsmål angående International Økonomi - Hvad er Den samfundsmæssige ligevægt: - Hvordan finansieres investeringerne? - hvad er Økonomisk kredsløb med omfordeling? -
Optagelseskvotienter
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle der har en nogenlunde ide / forestilling om hvor højt snittet bliver på de populære økonomi uddannelser (alle tre steder), international business osv. -
snittet bliver på de populære
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle der har en nogenlunde ide / forestilling om hvor højt snittet bliver på de populære økonomi uddannelser (alle tre steder), international business osv. -
Optagelseskvotienter 2011
ForumindlægOptagelseskvotienter Jeg ville høre om der er nogle der har en nogenlunde ide / forestilling om hvor højt snittet bliver på de populære økonomi uddannelser international business osv. -
Hjælp til emne i 3 fag
ForumindlægHej, er der måske nogen der har en ide til en emne man kan lave en stor fremlæggelse om? Fagene er International Økonomi (IØ), samfunsdag og matematik. :-) -
Eksamenprojekt udvikling
ForumindlægHej. Vi skal lave et eksamensprojekt om udvikling i International økonomi. Det kan være alt indenfor dette emne. Er der nogen der har gode ideer til noget man kunne skrive om? -
HJÆLP, VIGTIGT, HURTIGT, HJÆLP!!!
ForumindlægHej allesammen ville i være søde at rette min nytårstale skal afleveres snart, :) i må også meget gerne rette for at jeg fx mangler stort bogstav :) Meine Damen und Herren. Hier ist meine Neujahrsansprache. 2013 war eins gute jahr. Ich hoffe dass 2014 sich verbessen. In 2013 Ich zu viel Fehlen ... -
eksponentiel funktion
ForumindlægHej. Jeg har problemer med følgende opgave. i en tabel ses sammenhørende af tiden og den årlige globale mobile datatrafik for årene 2008-2011, årstal 2008 2009 2010 2011 årlig global mobil datatrafik (exabyte) 0,48 1,08...
