Søgning på: historie noter stx. Resultater: 16721 til 16740 af 33650
-
HJÆLP HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter om "the evangelical churches in the US today" da jeg står at skulle skrive en aflevering.. -
SRP Leukæmi
ForumindlægEr der nogle af jer som har nogle brugbare kilder jeg kan benytte mig af når jeg her om en måneds tid skal skrive SRP om leukæmi og matematiske modeller? :) Evt noter -
NV - eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket emne til NV eksamen, og har trukket Brandværdi for hasselnød. Jeg ville spørge om der er nogle som har lavet sammen rapport, eller har noter omrking det? ville være en stor hjælp! Tak på forhånd! :) -
PIA K NØGEN!!
ForumindlægNOT! :-) Vi er i gang med en undersøgelse. Vær venlig at hjælpe os. Det tager kun 1 min. Tak på forhånd. =) http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=2vpdxvztz2rsi78360233 -
A sentence :)
ForumindlægVille gerne sige på engelsk: Du skulle nok ikke gå til bageren efter steaks. Er dette korrekt: You should probably not go to the baker’s for steaks. -
Haster
ForumindlægHey alle. Sidder med en mega nedern tysk stil om en tekst der hedder "Rote Korallen" nogen der har nogle noter, en stil. Alt kan bruges :) Mvh Zulle12 -
Ved hvilken koncentration er nitrit giftigt?
ForumindlægHar uden held ledt efter et svar på ovenstående spørgsmål, og kan ikke finde noget i mine noter. Nogen der kan svare mig på ved hvilken koncentration nitrit er giftigt ? Tak =,] -
Hjælp!
ForumindlægJeg har skrevet nogle noter, men vil gerne have skriften i blokbogstaver. Jeg ved bare ikke om der er en funktion i word, hvor man kan markere det man har skrevet og lave det om til blokbogstaver. Tak på forhånd! -
Kapitel 11
ForumindlægJeg står og skal bruge nogle noter til kapitel 11 i den grønne systime bog kapitlet hedder indtægter, niveauet er A og det er i første del, håber der er en der ligger inde med det. -
Film
ForumindlægHejsa.. :) Er der nogen derude der har haft kortfilm som "Barbut" og "Hvor ligger painful city"? Hvis ja, vil jeg gerne have nogen noter af det :D Tak på forhånd. -
Revisorhonorar - bogføring i afslutningsskema..
ForumindlægJeg har glemt nogle af noterne hjemme hos mig selv, og lige brug for at få dette enkle spørgsmål besvaret : Hvor bogfører man skyldigt revisorhonorar i afslutningsskemaet.. Mvh. Ulla -
Procent regning
ForumindlægVed en hastighedskontrol blev 24 biler ud af i alt 126 noteret for at køre for stærkt. Hvor mange % kørte for stærkt? er der nogen forstår den her gerne lave en regnestyk på den ? -
Ebbe Skammelsøn
ForumindlægHejj ! Nogle som kan give mig et link eller noter, oversættelser eller en anden (læse venlig) udgave af Ebbe Skammelsøn (riddervisen) :) ville være alle tideres, og guldkorn er klassé :D -
Diagonal til rektangel
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af denne opgave - kan ikke finde i mine noter, hvordan jeg ved hjælp af cirklens areal, skal få diagonalen, jeg ved hvordan man finder diagonalen, men ikke ude fra sådan en opgave. -
hjælp til forsvarsmekanisme
Forumindlæghej... jeg har lidt problemer med forsvarsmekansime, og jeg skal til en prøve special om forsvarsmekanisme og hvornår man bruger dem, samt der skal beløses cases,... er der nogen som har gode note, som jeg må læse...?? Det vil være virkelig dejlig... -
palæstinaproblemet
ForumindlægEr i nogle derude der ligger inde med lidt noter eller en mindre opgave om palæstina problemet? Jeg mangeler et begyndelses sted og inspiration til en størrre omgang læsning omkring det. -
Klassicisme - Statens museum for kunst arkitektur
ForumindlægJeg skal lave en aflevering i oldtidskunskab, og skal skrive om hvordan statens museum for kunst er inspireret af græsk arkitektur. Nogen der har gode noter eller idéer, alt vil blive taget glædeligt imod :-) -
ordsprog
Forumindlæg"Happiness depends on what you can give and not what you can get" Hvad kan man sige til dette ordsprog, er der en der kan hilfe -
Grammatik
ForumindlægHej alle.. Er meget desperat til, at blive god til engelsk grammatik... Stinker til det kender i til gode hjemmesider, hvor man kan øve sig osv? i må meget gerne sende noter, hvis i har -
enzym inhibitor?
ForumindlægJeg fandt noget i mine noter, som jeg nu bliver i tvivl om! Man har et substrat --> der vha. et enzym bliver til et produkt. Hvis produktet eksempelvis er højt, virker enzymet som inhibitor??? er dette korrekt?
