Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16741 til 16760 af 153957
  • Determinanten

    Forumindlæg
    Godaften, mangler lige lidt inspiration til løsningen af denne opgave...3 vektorer er givet. a(1,4) b(3,-5) og c(10,9).Jeg skal vha. determinantmetoden bestemme vektorerne u og v, så der gælder:u||a og v||b og u+v=c!Nogle der har nogle gode ideer?TakCasper
  • Notater

    Forumindlæg
    Hejsa, er der ikke nogen der ligger inde med notater til matematik???? Jeg går selv på HH, 2. års.. skal op i skriftlig matematik ;-(
  • 3.g opgave

    Forumindlæg
    har overvejet at skrive om "Gøgereden" i større skriftlig opgave. Er der nogen der har erfaringer med den? Er det en god idé.på forhånd tak
  • 1 årig HH

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen som kan fortælle mig lidt om den 1 årige HH?.. Især ang. eksamen,hvor mange fag kan man kan komme op i? mundtlige? og skriftlige?På forhånd tak..
  • Tysk

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der ved, hvad den skriftlige eksamen 2003 i tysk højniveau havde som emne? Hvilken tekst det var?
  • Spansk eksamenssæt 2014 HHX

    Forumindlæg
    Hej jeg ville bare høre, om der var nogle af jer der havde eksamenssættet i skriftlig spansk fra maj 2014? :D mvh
  • terminsprøve?!

    Forumindlæg
    kan det virkelig passe at jeg, som 2-årig mat.-højniveauer både ska op til årsprøve og terminsprøve i skrift.-mat.? det er da helt absurd.. eller hva?
  • Indledningers længde

    Forumindlæg
    Tænkte bare lige, jeg ville høre angående hvor lang en indledning til en SSO (større skriftig opgave) bør være?
  • Ang. årsprøve...

    Forumindlæg
    Skal til skriftlig matematik årsprøve (1.g), men ville høre om ik der er nogen, der nogenlunde ved hvilke emner man lægger vægt på i år...?
  • sygeeksamen i dansk

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan give mig en internetadresse på skriftlig dansk sygeeksamens emnerne 2002 samt 2003På forhånd tak.
  • Point?

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som ved hvor mange point man ca skal have i skriftlig matematik eksamen for at få et 9 tal??
  • Hvor kan jeg finde fsa ark fra tidlige år

    Forumindlæg
    Skal op i Tysk lytte læse osv. og ved ikke hvor jeg kan finde fsa fra tidligere. Er det nogen der ved om man kan finde dem på nettet.Og dem der skal op i tysk skriftlig, hvordan forbereder i er.
  • Energiomsætnings formle? findes der sådan en?

    Forumindlæg
    Ja over skriften siger det meste. men sidder omme på skolen og har ikke min fysik bøger med, og ville lige høre om der findes en sådan formel.Mads
  • Bestået eller ikke bestået?

    Forumindlæg
    hvis man får følgendei matematik : 4 mundtlig årskarakte 02 skriftlig årskarakter 00 til eksamen er det så bestået når man har dumpet eksamen?
  • afgangsprøve 9. Klasse

    Forumindlæg
    Hvad bør man øve sig på til de skriftlige prøver? Hvor lang tid bør man øve for at sikre sig en god karakter?
  • bedømmelse af FSA

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil bedømme denne fsa skriftlig fremstilling opgave. Man skulle ud fra et billede skrive et brev hvori man skulle fortælle om fattigdommen i byen.
  • SSO

    Forumindlæg
    Kan man skrive sin Større skriftlig opgave om, hvis man dumper. Eller hvis den ikke bliver godkendt, dvs. uden at snyde??????
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...
  • Essay Genretræk

    Forumindlæg
    Hej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til et Essay?
  • Erindring Genretræk

    Forumindlæg
    Hej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til en erindring?

Søgninger relateret til biologi a skriftlig