Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16741 til 16760 af 153957
-
Determinanten
ForumindlægGodaften, mangler lige lidt inspiration til løsningen af denne opgave...3 vektorer er givet. a(1,4) b(3,-5) og c(10,9).Jeg skal vha. determinantmetoden bestemme vektorerne u og v, så der gælder:u||a og v||b og u+v=c!Nogle der har nogle gode ideer?TakCasper -
Notater
ForumindlægHejsa, er der ikke nogen der ligger inde med notater til matematik???? Jeg går selv på HH, 2. års.. skal op i skriftlig matematik ;-( -
3.g opgave
Forumindlæghar overvejet at skrive om "Gøgereden" i større skriftlig opgave. Er der nogen der har erfaringer med den? Er det en god idé.på forhånd tak -
1 årig HH
ForumindlægHej..Er der nogen som kan fortælle mig lidt om den 1 årige HH?.. Især ang. eksamen,hvor mange fag kan man kan komme op i? mundtlige? og skriftlige?På forhånd tak.. -
Tysk
ForumindlægHej, er der nogen, der ved, hvad den skriftlige eksamen 2003 i tysk højniveau havde som emne? Hvilken tekst det var? -
Spansk eksamenssæt 2014 HHX
ForumindlægHej jeg ville bare høre, om der var nogle af jer der havde eksamenssættet i skriftlig spansk fra maj 2014? :D mvh -
terminsprøve?!
Forumindlægkan det virkelig passe at jeg, som 2-årig mat.-højniveauer både ska op til årsprøve og terminsprøve i skrift.-mat.? det er da helt absurd.. eller hva? -
Indledningers længde
ForumindlægTænkte bare lige, jeg ville høre angående hvor lang en indledning til en SSO (større skriftig opgave) bør være? -
Ang. årsprøve...
ForumindlægSkal til skriftlig matematik årsprøve (1.g), men ville høre om ik der er nogen, der nogenlunde ved hvilke emner man lægger vægt på i år...? -
sygeeksamen i dansk
ForumindlægEr der nogen der kan give mig en internetadresse på skriftlig dansk sygeeksamens emnerne 2002 samt 2003På forhånd tak. -
Point?
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvor mange point man ca skal have i skriftlig matematik eksamen for at få et 9 tal?? -
Hvor kan jeg finde fsa ark fra tidlige år
ForumindlægSkal op i Tysk lytte læse osv. og ved ikke hvor jeg kan finde fsa fra tidligere. Er det nogen der ved om man kan finde dem på nettet.Og dem der skal op i tysk skriftlig, hvordan forbereder i er. -
Energiomsætnings formle? findes der sådan en?
ForumindlægJa over skriften siger det meste. men sidder omme på skolen og har ikke min fysik bøger med, og ville lige høre om der findes en sådan formel.Mads -
Bestået eller ikke bestået?
Forumindlæghvis man får følgendei matematik : 4 mundtlig årskarakte 02 skriftlig årskarakter 00 til eksamen er det så bestået når man har dumpet eksamen? -
afgangsprøve 9. Klasse
ForumindlægHvad bør man øve sig på til de skriftlige prøver? Hvor lang tid bør man øve for at sikre sig en god karakter? -
bedømmelse af FSA
ForumindlægEr der nogen der vil bedømme denne fsa skriftlig fremstilling opgave. Man skulle ud fra et billede skrive et brev hvori man skulle fortælle om fattigdommen i byen. -
SSO
ForumindlægKan man skrive sin Større skriftlig opgave om, hvis man dumper. Eller hvis den ikke bliver godkendt, dvs. uden at snyde?????? -
SSO- tid!
ForumindlægJeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle... -
Essay Genretræk
ForumindlægHej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til et Essay? -
Erindring Genretræk
ForumindlægHej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til en erindring?
