Søgning på: kemi b. Resultater: 16741 til 16760 af 96568
  • 9. klasses afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved?
  • Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A

    Forumindlæg
    Hey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D
  • Kemisk analyse og elektrolyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet?
  • Ligevægt 8

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet.
  • Hvad er det nu det hedder i KemiForm?

    Forumindlæg
    Vand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast!
  • Gassers egenskaber

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • Hvad er vands autohydrolyse?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :)
  • statistik: t-test på præcision?

    Forumindlæg
    I kemi, når man måler præcision, kan t-test eller anden test udføres for at fortælle om hvornår præcision (RSD%) er acceptabelt?
  • Hvad er et molekyle??

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg er ikke særlig god til kemi, og søger en detaljeret forklaring på hvad et moleykle er, helst forståeligt? Tak på forhånd! :-D
  • Spektrofotometri

    Forumindlæg
    Hej har fået en denne kemi opgave, men kan ikke forstå den første opgave A ... Håber i kan hjælpe ... Har opgaven som billed ..
  • Ioneaktionsskemaer og stofformler. Hjælp søges!!

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver kemi og døjer rigtig meget med Stofformler og Ionreaktionsskemaer. Nogle der kan 'knække' dem? Jeg har virkelig brug for hjælp!
  • Basiskemi C -- notatark?

    Forumindlæg
    Nogen der har Basiskemi C notatark udfyldt og ville sende dem til mig? Forstår ikke kemi, det kunne være jeg forstod en del mere :)
  • Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH₄Cl med pH=5,0

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg har haft lidt problemer med et kemi spørgsmål. Tak på forhånd. Spørgsmål: Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH4Cl med pH=5,0
  • reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Fejl, opgaven skulle have været i kemi. https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1530232
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Har en opg ang kemi jeg ikke forstår. Med reaktionsskema. Er der en der kan hjælpe med den. Fil ved hæftet tak på forhånd
  • Celle potentiale - falde eller stige?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en kemi opgave,hvor der spørges til om cellepotentiale vil stige eller falde hvis der tilsættes NaOH til karret med FeCl2-opløsning. Hvordan kan man finde ud af det? Tak på forhånd
  • Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet?

    Forumindlæg
    Skal lave en Kemi opgave til i morgen og dette er et af spørgsmålene. Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet? Det ville være herligt hvis nogle kunne hjælpe mig :)
  • Nikotin & koffein!?

    Forumindlæg
    Hej har du tid til at læse mit kemi stykke igennem, det er omkring nikotin og koffein, og tjekke om det passer? Det ville være en stort hjælp. Tak på forhånd.
  • Polaritet

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og laver kemi (medicin.1. semester) og er gået i stå i denne opgave (se vedhæftet). Jeg forstår ikke hvordan kan man kende til CCl4 polaritet.
  • Isoton

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en kemi opgave på 1. semester i medicin. jeg kan desværre ikke finde ud af den og håber en kan hjælpe/forklare mig opgaven, (se vedhæftet)

Søgninger relateret til kemi b