Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16761 til 16780 af 153957
-
Eventyr Genretræk
ForumindlægHej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til et eventyr? -
KARAKTER!?
ForumindlægHej er der nogle, der ved, hvornår vi får vores karakter for de skriftlige eksaminer her i maj 2015? -
Prøven 2004..?
ForumindlægHvor finder man den afsluttende prøve i skriftlig matmatik 2g.? Både den med hjælpe midler og den uden? Nogen der ved det? -
eksamen offentliggørelse
ForumindlægHej jeg var oppe til engelsk b skriftlig d. 29 juni.. nogen der ved om der er en bestemt dato for offtenliggørelsen af karakteren? -
eksamenssæt
ForumindlægHej skal op i engelsk og matematik årsprøve skriftlig. Nogen der ved hvor man kan finde nogle gamle eksamenssæt med facit? -
Fsa Tysk 2011
ForumindlægEr der nogen af jer derude som var oppe i tysk sidste år? Hvad skulle i skrive om i skriftlig fremstilling? -
Oversættelse af tekst, fra dk til Eng!
ForumindlægJEg ville frygteligt gerne have hjælp til at få oversat en tekst fra eng. til dansk.Det er i forbindelse med en stor skriftelig opg. -
Skr. eksamen i matematik
ForumindlægEr der nogen, der skal til skriftlig eksamen i matematik torsdag d. 12/5? For så vil jeg spørge hvordan i øver jer? Har i nogle gode råd..? -
Karakter
ForumindlægHej.Er der nogen der ved hvad man cirka får i karakter i matematik skriftlig, hvis man har 82 point? eller 90 point? -
Senere student pga. klage?
ForumindlægHej Hvis nu man vælger at klage over en skriftlig eksamenskarakter i 3.g - gør det så at man ikke bliver student sammen med de andre fra ens klasse? -
redoxreaktion
Forumindlægska til skriftlig i morgen, så har lige et lille spg. oxidationsmidlet er det, det stof hvis oxidationstal stiger og reduktionsmidlet det, hvor det falder? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til optagelesprøve på stx. Er er nogen der har været til optagelsesprøve, som kan fortælle mig, hvad det endelig handler om? Er der mundtlige eller skriftlig, og hvad kan der fx. være? -
nogen der ved....
Forumindlæg....hvor længe der går før man har klaget over en (skriftlig) karakter, til man får at vide om den er blevet ændret? -
Der blaue brief opgave 2/3 !??
ForumindlægHej. Er der nogen der eventuelt har lavet opgave 2 eller/og 3 der hører til i opgavesættet fra tysk skriftlig eksamen august 2004 ? -
Flystyrtet
ForumindlægJeg har lige haft terminsprøver i dansk skriftlig fremstilling er der nogen der kan se den igennem og bedømme min stil please -
fejlstøvsugeren c. niveau
ForumindlægKunne være dejligt, hvis der var en der lige kunne 'skimte' det jeg har lavet, og rette de evt. fejl med rødt skrift. Jeg har vedhæftet det. :) -
studentereksamen 2005
Forumindlæghej!jeg mangler frebrilsk at få fat i et eksamenshæfte fra dansk skriftlig 2005, om at fare vild. er der nogle der kan hjælpe?? -
engelsk fsa 2012 december
Forumindlæghej alle hvad har i valgt til skriftlig stil i engelsk fsa 2012 december, som i synes jeg skulle vælge? tak på forhånd:-) -
eksam karekter bedømelse
Forumindlæghej jeg var til hf eksam i dansk skriftlig idag, er der nogen der vil bedøm om jeg er bestået eller ej -
Gode notater
ForumindlægHej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna
