Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 16781 til 16800 af 23766
-
eksponentiel funktionsudtryk - HJÆLP!
Forumindlæghej. jeg er igang med mat. aflevering, men kan ikke finde ud af denne. håber nogle vil hjælpe, da jeg er lidt itvivl. År 1975, 1980, 1985, 1990, 1995, 2000, 2003 BNP pr. indbygger 135, 173, 269, 364, 603, 856, 1067 a) bestemmelse af et funktionsudtryk for modellen. er det: f(x)=6,04159*10^-64... -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
Student? nye reform???
ForumindlægHeeej alle! Hvor meget skal der til for at man ikke bliver student? Altså ikke får huen? kunne godt tænke mig at vide det, især her omkring den nye gymnasiereform..? nogle siger det nemmere at dumpe med den nye reform, andre siger det meget sværere at dumpe? Nogen der ved noget?? TAK. -
Er det dårligt
ForumindlægEr et snit på 7,0 dårligt? Hvad kan jeg blive? -
AT: Mdt. fremlæggelse
ForumindlægSkal man nævne perspektiveringen til andre AT-forløb i sin frmelæggelse? Jeg har nemlig allerede skrevet et afsnit om det i min synopsis, og jeg tvivler på at der er meget mere jeg kan sige om perspektiveringen... -
Valg af studielinje på STX
ForumindlægHej. Jeg skal starte på STX efter sommer, og jeg har besluttet mig for hvilken linje jeg ville på. Men jeg har stadig nogle spørgsmål oppe i hovedet. Er der evt. nogle af jer der ved, hvilke fag man har, og på hvilket nivuea man har det på, indenfor sproglinjen? Jeg ville gerne have Engelsk A... -
spørgsmål
Forumindlægcvand = 4186 j/kg*C hvad står tallet 4186 for??? og i det hele taget formlen?? -
optagelsesprøve.
Forumindlæghej. På min ansøgning til gymnasiet har min lærer skrevet, at der anbefales, at jeg skal til optagelsesprøve. Er der så en chance for jeg ikke skal ? -
Hjælp! Haster
ForumindlægHer på mandag skal jeg til eksamen. Jeg har fundet et forsøg hvor man skal "fjerne" farven fra nogle m&m's, hvor man så stikker et filterpapir ned i. Også skal man forklare hvorfor linserne indeholder de farver (Som så er vist på strimlen) Og hvorfor nogle har færre farver... -
godt ordsprog
ForumindlægHej! Er der nogen der ligger inde med et godt ordsprog, udtryk eller citat af en art? -
Sinusbølge?!
ForumindlægHvad er en sinusbølge?? Er der noget som kendetegner en sinusbølge? -
AT - Historie/Idræt - Kampkunst
ForumindlægHej, Mig og en kammerat har så valgt at arbejde om "Kampkunst", med fokus på kampsportens rolle i samfund før i tiden og så i nutiden. Er der nogle der eventuelt kunne rette/tage et kig på vores problemformulering? 1. Hvilken rolle spillede kampsport i det gamle asiatiske samfund? Og... -
naturvidenskab i undervisningen
ForumindlægEr der nogen som ved hvornår naturvidenskaben blev en accepteret del af undervisningen i 1800-tallet? -
induktion og transformation
Forumindlæghej, nogen der kan forklar mig hvad induktion og transformation er? ved næsten intet om dem..... håber at der er nogen som kan hjælpe. på forhånd tak :) svar venligst til min indbakke. -
Årskarakter? 7,8 ?
Forumindlæget snit på 7.8 ? er det godt for 1 . g`er ? -
Hvad er entropi helt præcist?
Forumindlæghej... Jeg prøver at forstå hvad entropi er... I bogene r det defineret som S = Q/T, dvs. varme over temperatur. Der står også at entropien i universet stiger. Betyder det så at temperaturen bliver varmere i universet, hvis Q stiger i formelen stiger S også, eller hvordan skal jeg forstå det? -
Skift af gymnasium
ForumindlægHej, Jeg har på det seneste overvejet at skifte gymnasium. Jeg går på nuværende tidspunkt på Københavns Åbne Gymnasium, på linjen Samf A, idræt B, mat B, men er efter grundforløbet blevet meget glad for biologi og knap så glad for samfundsfag (jeg ser ganske enkelt ikke nogen mening med, at s... -
Angående hjælp til sit eksamensprojekt til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, der vedrører mange herinde tror jeg. Hvis man modtager hjælp til sit eksamensprojekt herinde via forummet, har man så ikke snydt, og brudt reglerne i forbindelse med eksamen? I så fald har man jo dumpet og bortvist fra eksamen. Det er bare en tanke fra min side... -
elektrolyse.
ForumindlægKan man lave elektrolyse uden et elektrolysekar? Det er fordi, vi aldrig har lavet forsøget og tvivler på, vores skole har et. -
enkelt fag bestået?
ForumindlægHejsa.. nu har jeg ringet rundt til alle studievejleder, min de holder åbenbart fri idag alle sammen, eller ikke er tilstede.. =/ jeg skal bruge matematik B, for at komme ind på et studie. Jeg er bestået, u skrf. matematik, og dumpet i mundtlig. men tager man gennemsnittet, så har jeg bestået f...
