Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 16801 til 16820 af 160718
-
NOVELLE - HJÆLP
ForumindlægAnden gang jeg stiller et spørgsmål, men hej! Jeg skal skrive en novelle som skal omhandle identitetstyveri, men ved dog ikke hvad jeg skal skrive om - altså hvor jeg skal starte. Har desværre ingen ideer, hvad jeg kan skrive om. Jeg ved bare, at der er nogle krav, som jeg skal udfylde. Kravene ... -
hjææælp
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe med denne opgave: (vedhæftet i filen) -
Befolkningspyramider
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal kunne aflæse den her pyramide og jeg er slet ikke god til den slags!! Men er der en kvik elev, som kan aflæse dne for mig og fortælle mig hvad den viser? Her er linket : http://www.census.gov/ipc/www/idb/country.php I skal gå ind og skrive Lebanon og 2011. og så klik... -
Diskuter og vurder hvilke egenskaber ved matematikken, der gør den interessant at bruge i skønlitteratur
ForumindlægNogen der har en ide til, hvordan man besvarer dette spørgsmål? Det er et af mine spørgsmål i min SRO, som jeg har skrevet ud fra filmen "Da Vinci Code." -
analyse og fortolkning af romanen get a life vita andersen
Forumindlægfortolkning og analyse af romanen get a life vita andersen,,,det haster plz -
Forskellen mellem UV-a, UV-b og UV-c.
Forumindlæghvad er forskellen på UV-a, Uv-b og UV -c -
hjælp til beregninger
ForumindlægHej, er der en sød sjæl der vil hjælpe mig med at beregne det her??:) -
Retvinklet trekant, kender vinkel a og hypotenusen, bestem alle andre sider og vinkler
ForumindlægI know, det er total børne lærdom, men jeg skal lige skubbes igang bare til at finde en af vinklerne.. For her sidder jeg med min dyre TI-89'er og kan ikke huske hvordan man man finder en side ved hjælp af sinus. Jeg kender vinkel A som er 40, og hypotenusen som er 1, samt jeg ved at den er r... -
Ang. gennemsnit
ForumindlægHej jer derude Jeg har hørt, at studenter anno 2009 og op efter kan gange sit snit med 1,08. Hvad hvis man så har et ekstra A-fag, hvor man ganger snittet med 1,03. Skal man så både gange med 1,08 og 1,03 ? -
Opgavesæt?
ForumindlægNogen som har opgavesættet fra Kemi A, stx - den 17. december 2008? -
Passer denne linje til en revisor uddanelse?
ForumindlægSamfundsvidenskabelige studieretninger: Matematik A - Samfundsfag B Passer den overstående linje egentlig, hvis jeg gerne vil være revisor. Tak på forhånd -
Er du god til Mat A og har lyst til at tjene nogle penge?
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til mat A , skal op 25/5. Kan du hjælpe mig ? Vil gerne betale for din hjælp. Hilsen Sarah -
Hvad kaldes denne type differentialligning f '(x) = a* f(x) + b ??
ForumindlægHvad kaldes denne type differentialligning f '(x) = a* f(x) + b ?? Nogen som kan hjælpe PLEEASE -
hurtig hjælp med at bestemme a og b i y=ax +b
Forumindlægmin ligning er sammenhørende værdier af alder og længde for en krokedille jeg har sammenhængen mellem længden L og alderen s. Min ligning er L(s) = as + b b er længden når den bliver født. men hvad er a? -
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på...
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
Bestem de to værdier af a sådan at g har en vandret vendetangent
Forumindlæghej jeg har fået en opgave som lyder sådan her men ved ikek hvordan jeg skal lave den En funktion g er givet ved forskriften g(x)=1/3 x^3+ax^2+16x+6 Bestem de to værdier af a sådan at g har en vandret vendetangent. -
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på...
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
AT: Psykologi C og Dansk A (Emnet: omsorgssvigt) - Under kommunkation
ForumindlægKære studieportal Jeg håber virkelig nogen herinde, som har styr på AT, kan hjælpe mig! Jeg sidder og har nogle spørgsmål vedr. AT, som jeg håber, I kan hjælpe mig med. Årets emne er "kommunikation" og jeg har valgt at arbejde med psykologi C og dansk A med overemnet: omsorgssvigt og ... -
Hjælp Hvordan benytter man lineær regression på tabellens data til at bestemme a og b
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til at løse den her opgave. Jeg har prøvet at løse den og jeg får det til at være a=6 og b=80 men det går bare ikke op med tabellen. -
Differentialregning.
ForumindlægHej. Jeg har fået en aflevering, hvor jeg skal først regne opgaver ud, først uden lommeregner og derefter med lommeregner. Jeg kan lige give et eksempel på en af opgaverne: 1.018. Hvordan skal jeg regne den ud uden lommeregner? Og hvordan med? Derefter er der en opgave med blandede opgaver. ...
