Søgning på: matematik fp10 2020. Resultater: 16801 til 16820 af 32066
-
funktioner
Forumindlæghej jeg sidder med en matematik rapport. vi har desværre ikke mulighed for at spøger vores lærer til råds jeg håber en af jer kan hjælpe mig (om ikke andet bare igang med dette spørgsmål ) -
Begrebet differential kvotient
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i matematik på B-niveau på tirsdag og sidder lidt fast i de sidste spørgsmål. et af spørgsmålene lyder følgende: Gør rede for begrebet differentialkvotient, men hvordan gør man lige det ? og hvad betyder det ? på forhånd mange tak -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Differentialkvotienten og væksthastighed!!!!!! Eksamen i morgen..
ForumindlægJeg har fået følgende spørgsmål til min eksamen i matematik på B-niveau i morgen... Redegør for sammenhængen mellem differentialkvotient og væksthasikghed... Er fuldstændig blank!! Nogen der kan hjælpe????:) -
Hjælp. funktioner.
ForumindlægJeg kan sagten finde ud af opgave a... Men hvordan udregner jeg b,c og d?? (se billed) P.s: i må gerne skære det ud i pap. hilsen Matematik-mongolen. -
Dumpe eksamen
ForumindlægJeg ved godt at mange af jer måske ikke kender til svaret, men hvor mange chancer er det man har på lærerseminariet i de 4 år hvis man dumper. Jeg dumpede forleden dag i matematik. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner Jeg skal snart til skriftlig eksamen i matematik på b-niveau, og tænkte i den forbindelse om der nogen som kendte hjemmesider, eller andet, hvor man kunne træne sin færdighedsregning, hvor pågældende hjemmeside også har facitliste? :) -
Eksamens hjælp.
ForumindlægHej. Jeg går på studieskolen, og læser Matematik B niveau, som jeg skal bruge til at komme ind på HA. Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i matematik, og det meste af min gymnasietid blev brugt på at have det sjovt. Jeg blev student fra Rungsted Gymnasium i 06, og har aldrig brugt matematik side... -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op. -
synopsis
Forumindlægjeg skal lave en synopsis til matematik til den mundtlige prøve. jeg vil en kigger på min synops og side , om min lærer vil godkendt det. jeg sender min synopsis -
Hjælp til 3 opgaver!
ForumindlægHej, jeg er snart færdig med min lange matematik opgave- har dog virkligt svært ved disse tre opgaver, nogen som kan udregne dem for mig? (Opgaverne er lagt ind som billede) -
FSA
ForumindlægHej, Skal om ikke så lang til have terminsprøve og ville derfor spørge, om der var nogen der muligvis har en fsa opgave liggende/internetside, så man på den måde kan forberede sig. Dette kunne være i matematik, engelsk etc. På forhånd tak! -
FSA problemregning ! hjælp!
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart til FSA i matematik. Min stærke side er færdighedsregning og det har jeg ingen problemer med.. Men problemregning er jeg virkelig dårlig til :( Er der nogen gode fif til problemregning?? -
numerisk variabel og kategorivariabel
ForumindlægHej, jeg skal i min matematik aflevering fortælle hvilke resultater der der numerisk variable og kategori variable. Dog ved jeg ikke hvad det er, er der nogle som kan forklare det? Tak på forhånd :D -
Parabel og hyperbel 9. klasse
Forumindlæghej, skal til fsa matematik i morgen, og sidder derfor lige og øver mig lidt. Men jeg kan bare ikke huske, hvordan funktionen/ligningen for henholdsvis en hyperbel og parabel ser ud. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
Havde I eksamen idag?
ForumindlægJeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed? -
TI-89 søges! Hurtigt!
ForumindlægHej, Jeg søger en TI-89 / TI-89 Titanium til matematik på A. Er villig til at give 800-900 kr. Helst med alt tilbehør. Min mail: [email protected] -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Gennemsnitsfart
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en matematik aflevering og kan ikke helt huske hvordan man regner gennemsnitfart ud. eksempel: En bil kører 52m på 24 sekunder. Hvad er gennemsnitsfarten? gerne med udregning. Tak på forhånd :) -
Tak
ForumindlægHej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D
