Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16821 til 16840 af 96602
-
Hjælp
ForumindlægHej, jeg søger en mentor eller en der kan undervise mig i nogle fag som jeg har svært ved :)) Fagene er Fysik, Kemi og Matematik -
Rustning af jern
ForumindlægHej Har brug for hjælp til kemi examen:) Hvad er reaktionen mellem jern og vand? Har brug for hurgtigt svar. Tak på forhånd<3 -
Hjælp til standardpotentialer, ligevægtskonstanter osv
ForumindlægNogle der måske kan hjælpe med disse opgaver i kemi? Opgaverne er vedhæftet som billede. Tusind tak på forhånd! -
Bog fil
ForumindlægHej, er der nogle der har denne bog "Basis kemi C" på pdf eller computeren og er villig til at sende den? tak! </quillbot-extension-portal> -
Renhedsbestemmelse?
ForumindlægHejsa Jeg er i gang med at forberede min kemi eksamens opgaver, og stødte på ordet renhedsbestemmelse, men jeg kan ikke finde ud af hvad det er. Er der nogen som kunne forklarer det? -
Hvad betyder blomstens niche?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en opgave i kemi som slet ikke giver mening for mig. Er der nogen som kan forklare hvad der menes med denne opgave. (Vedhæftet) -
Fældningsreaktion (forsøg)
ForumindlægHej jeg skal op til eksem i kemi men jeg kan ikke husk om hvad vi har lave i Fældningsreaktion (forsøg) kan i hjæp mig med det -
Hjælp til disposition
ForumindlægHej Jeg har trukket "stråling" til mundtlig fysik/kemi, men er i tvivl om hvordan man sætter dispositionen op. Er der nogen der har eksempler på en disposition? -
Fødevareproduktion naturfagsårsprøve
ForumindlægHej. Vi har om fødevareproduktion globalt og lokalt. Vi har ingen idé om hvad man kan komme ind på i Fysk/kemi. Nogle bud på arbejdsspørgsmål eller forsøg? -
CH
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende kemi. Nogen der kan forklare mig, hvad OH og CH er for noget? Og hvad er forskellen? Tak på forhånd :-) -
HURTIG SVAR!!!
ForumindlægHejsa SP Nogen gode tips til hvad der godt at læse op på når man skal til fysik&kemi eksamen og hvad der godt at vide/have lært? På forhånd tak -
Beregn hvilket molekyle/hvilken ion har reageret som syre.
ForumindlægDen her kemi opgave forstår jeg slet ikke, jeg var ikke der da det blev forklaret, nogle som kan hjælpe? Har tilføjet en fil. -
grundstoffer
ForumindlægHejsa alle... det her omhandler fysik/kemi, skal udfylde hele denne her tabel noget, men kan ikke finde ud af det sidste, har prøvet lidt men i må sige hvis det er forkert.. linket til den er nederst her.. -
Syre-base
ForumindlægJeg har nogle opgaver for til imorgen i Kemi. Og en af dem er (vedhæftet) jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde på opgaven. Håber en kan hjælpe. Tak på forhånd :) -
Bestem systematisk navn for linalool?
ForumindlægHvordan bestemmer man et systematisk navn for noget i kemi, uden at bare google det? Er det ikke godt nok det her navn: 3,7-Dimethyl-1,6-octadien-3-ol, men hvordan kommer man lige frem til det? -
poster
ForumindlægJeg skal bruge 3 spørgsmål til biologi og geografi og fysik kemi spørgsmålende skal være om stråling tak på forhånd mvh klaus -
Fældningsreaktion
ForumindlægHej jeg sidder lidt fast i en kemi rapport, den handler om fældningsreaktion men jeg er lidt lost på hvad jeg skal skriv i diskussionen? -
Beregning af renhedsprocent
ForumindlægHej sidder fast i en opgave i kemi om renhedsprocent, som lyder: Beregn renhedsprocenten af kinin i det isolerede, krystallinske stof. oplysningerne ligger i den vedhæftede fil. -
Kemiske opbygning af paraben
ForumindlægHej SP, Ville bare lige høre ad, om det er fint nok at skrive dette. Det skal bruges til en kemi rapport om parabener, og jeg skal meget kort forklare den kemiske opbygning: Tak på forhånd :) -
SYRE-BASE....
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave de to opgaver, håber at der en der vil hjælpe (det skal lige siges, at jeg er virkelig dårlig til kemi)
