Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 16861 til 16880 af 325233
  • Nelson Mandela PRODUKT

    Forumindlæg
    Hej vi er to piger der har svært ved at finde på et produkt til vores projektopgave. vores overordnet emne er: den/de forandrede og vi har så valgt Nelson Mandela. er der nogen der har nogle ideer til et produkt? tak på forhånd
  • Mundtligt dansk

    Forumindlæg
    Jeg har trukket musikvideo og musisk lyrik i dansk, men jeg har svært ved at vælge den hel rigitge musikvideo. Har I nogle forslag til nogen og kan i hjælpe mig? Det skal være en dansk musikvideo..
  • Sammenligning af opløselighedsprodukt i forhold til målt værdi og tabelværdi

    Forumindlæg
    Jeg har via af forsøg beregnet bly(II)iodids opløselighedsprodukt og der har jeg fået et gennemsnit på 7,14*10-6M3 Tabelværdien er 7,1*10-9M3 Hvad kan jeg sige relevant i forhold til at sammenligne disse to værdier?
  • Kan jeg ansøge som Ingeniør?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil lige spørge om hvis man har matematik A kemi B fysik B og man dumper kemi B. Jeg havde tæknt mig at læse ingeniør, men de kræver kun kemi C. Kan jeg så stadigvæk søge ind eller hvordan?
  • Rap

    Forumindlæg
    Hey.. jeg ska til at skrive min egen rapsang..og så ville jeg lige høre om der er nogle herinde der har nogle ideer til hvad min sang kunne handle om..jeg er menlig ikke speciel musikalsk...hehe.På forhånd TAK!!!
  • Hjælp med produkt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har projektuge og ved ikke hvad jeg skal lave som produkt. Jeg har om flytninge og hvorfor de kommer hertil, og hvad man kan gør for at stoppe islamisk stat. Håber i har nogle ideer, for ved virkelig ikke hvad jeg skal lave. Er åben for alle ideer:-)
  • Integral regning

    Forumindlæg
    Hej,Jeg sidder og skal finde arealet af følgende:http://img148.imageshack.us/img148/7636/opg2g6ov.pngJeg kan selv se at jeg nok skal bruge noget integral regning, men hvordan jeg lige skal bruge det kan jeg ikke se..Jeg har en masse formler, som I kan få hvis I behøver disse..
  • Fuld pensum

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg vil virkelig gerne op i fuld pensum, da jeg er ret sikker på at jeg kommer til afslutte med lidt dårlige årskarakterer, så jeg ville høre om jeg på en eller anden måde, kunne snakke med rektor eller studievejlder om det. Kan det lade sig gøre eller ej?
  • HJÆLP !! :-/

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave, at analysere digtet Ydun af Mette Moestrup. Hvis der er nogle, som sidder inde med nogle bud på, hvad det digt handler om, vil jeg meget gerne høre fra jer, da jeg er rimelig meget på bar bund.. Mvh Allou..
  • Tal Række

    Forumindlæg
    Hej, kan nogen vejlede mig i hvordan jeg starter med at beregne om den nedestående rækker, er divergent, betinget konvergent eller absolut konvergent: Σ (1/n^p + (-1)^n 1/n) for alle p inden for Reeltal hvor man skal betragte rækkerne for alle værdier af p
  • rettelser

    Forumindlæg
    Hej Derude *mangler hjælp her* Jeg skal aflevere en lille opgave på én side til i morgen i engelsk.. Så vil lige høre om der er en der har tid til lige at tjekke den? evt rette, hvis der er fejl? Hvis der er nogen må i gerne skrive tilbage, med jeres msn så kan jeg lige sende den? eller hvad? ...
  • en bro (HASTER :)

    Forumindlæg
    hvis man har en bro der er givet ved grafen y=-0,0032x^2+8 (det opstår der noget der ligner en bro af) og man så skal beregne længden mellem de to steder hvor parablen skærer x-asken, altså hvor langt der er over vandet så at sige, hvordan gøres dette?
  • Sammenligning af..

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg har fået til opgave at sammenligne jürgen habernas' teori med Kants, og desuden beskrive hvad jürgen habernas's teori kræver af det enkelte menneske.. Tænkte om nogle af jer ku hjælpe med det?
  • Kulhydrater

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige et spørgsmål. Hvorfor er det bedre at få sine kulhydrater gennem poysakkarider end disakkarider? Begge dele bliver jo af enzymer omdannet til glukose, og det kan vel derfor komme ud på et.
  • Den røde tråd..

    Forumindlæg
    Hejsan. Jeg har ikke helt forstået hvad den røde tråd er endnu, er det ikke noget med at man skal holde sproget i ét, man skal have en specifik handling man vil fortælle gennem historien. Er der nogle der vil forklare mig det så jeg forstår på en gang? Tusind tak på forhånd.
  • HJÆLP og HASTER

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg isoler den pozitive størrelse n af denne ligning? f=R*Z^2*c((1/n^2)-(1/n1^2)).. Dette er ikke selve opgave, men jeg har selv laevt en eksempel så I hjælpe mig med at forstå hvordan jeg løser den og hvordan fremgangsmåden er.
  • Tekst til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står i den situation, at jeg skal op i eksamen i mundtlig dansk i juni. Jeg har trukket noveller fra 1990-2017. Ville bare høre om der er nogen, der har nogle gode tekster, som de har haft en god oplevelse med? Vh Laura.
  • JBS regnskabsanalyse og pornoreklamer

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til at skrive SRP om JBS. I min SRP skal indeholde virksomhedsanalyse og om målgruppens syn er ændret. Jeg vil hører om en af jer ligger inde med en opgave eller informationer omkring casen. Tak skal i have:D
  • Matematik problemregning

    Forumindlæg
    hej, jeg har brug for hjælp til denne opgave. Karsten vil købe et MY-lokomotiv. I Danmark koster lokomotivet 1375 kr. I Tyskland koster det 130,86 Euro. Kursen på euro er 745. Beregn om det er billigere at købe lokomotivet i Tyskland?
  • forklaring

    Forumindlæg
    His father’s affection and dislike were as indefinite as his movements. Vil det ikke sige at faderens bevægelser er så kedelige som hans hengivenhed altså negativt ment ik?