Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 16881 til 16900 af 111527
-
Karaktergennemsnit beregning?
ForumindlægNogle der har et link eller lignende til beregning af karaktergennemsnit med de rigtige vægtninger.. for HHX.? er nemlig 3. års så ville godt kunne regne lidt på gennemsnittet? -
uden hjælpemidler..
Forumindlæghej hvorn kan man bedst muligt øve til prøven uden hjælpemidler til skr. mat eksamen på A niveau? er der ikke nogen der har nogle papirer på hvad man kan komme op i osv? jeg ved ikke hvorn jeg skal forberede mig, jeg har dog lavet de to sæt vejledende opgaver på uvm ! -
Historie eksamen!
ForumindlægSkal op i mundtlig historie som den sidste eksamen, og må ærgligt indrømme at jeg ikke aner hvad den går ud på.. Noget med vi selv skal finde materiale og snakke en masse om kildekritik? Nogen der kan hjælpe? Aner heller ingenting om kildekritik, da vi aldrig har brugt det i historie... -
1-årig HF - adgangsgivende?
ForumindlægHej alle! Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på om I mener man kan tage sig en 1-årig hf der vil være adgangsgivende til en videregående uddannelse, eller om sådan et kort forløb alene er beregnet til supplering? På forhånd tak. Kærligste hilsener ¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o -
Fransk fortsætter A
ForumindlægHej SP! Har der ikke været stillet nogle fransk fortsætter a opgavesæt i 2016 og 2017? :) -
Engelsk årsprøve
ForumindlægJeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet??? -
Dansk eksamenskompendium 2009
ForumindlægHej alle. Jeg står overfor min AT-eksamen i næste uge, og jeg mangler derfor hjælp til at finde et tekstuddrag. Det er et uddrag af Henrik Pontoppidans værk 'Lykke-per' og jeg ved at det forefindes i dansk eksamenskompendiet fra 2009. Ligger nogle inde med dette kompendium eller på anden ... -
CRISPR
Forumindlæghttp://bioside.dk/onewebmedia/seglcelleanæmi_23.05.2016.pdf Hej allesammen, Jeg har lidt svært ved en opgave i biologi. Jeg vil høre, om i kan hjælpe med opgave nr. 4 og nr. 5, som ses i linket over. Håber i kan hjælpe, god aften Amalie -
Produkt - sygeplejerske
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge min OSO på fredag omkring sygeplejerske. Jeg har lavet en rapport, men jeg kan simpelthen ikke finde på et produkt dertil... Så er der nogle herinde, der har nogle gode ideer, til hvad mit produkt evt. kunne være? :-) -
Lingninger
ForumindlægVil i Løse denne ligning.. 1/x=25 så skal jeg finde hvad x er! -
Vikingetiden
ForumindlægHej jeg skal besvare et spørgsmål som jeg har lidt svært ved at finde hoved og hale på: • Hvordan var vikingernes samfund opbygget? Jeg ved der var mange "konger" fordelt ud på byerne og at de havde mønthandel Er der en der vil hjælpe med resten? På forhånd tusind tak -
Metode samfundsfag og dansk
ForumindlægHej.. Sidder lige nu og er ved at lave talepapir til AT I den forbindelse er jeg meget i tvivl omkring hvordan samfundsfag og dansk komplimenterer hinanden, nogle som kan hjælpe?? -
Ved ikke hvad jeg skal med livet
ForumindlægHej allesammen jeg afslutter 8 kl på fredag og ved ikke hvad jeg skal efter 9. Vil gerne blive til noget men samtidig leve livet og have et job som er sjovt spændene. Har gymnasiet i mine tanker og har haft det længe men vil ikke bare tage almen gymnasiet når j... -
Bølgetyper
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmål og er der en der kan hjælpe mig med at fortælle mig lidt om: impulsbølger, kontinuerte bølger og mekaniske bølger. På forhånd tak :) -
Klagebrev karakterer
ForumindlægHej. Jeg står her som 3g'er og er utilfreds med to af mine årskarakterer. Jeg har snakket med min studievejleder og han mener at der kun er belæg for den ene, men at jeg skal skrive til min rektor om at jeg gerne vil klage. Er der nogle der har prøvet det og kan give mig en lille skabelon på... -
Matematik A December 2013
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og er i gang med at forbedrede mig, på eksamen til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer som skulle have lavet matematik A december 2013? Mvh En elev som gerne vil være godt forbedret. -
ENGELSK SKRIFTELIG A -SVÆR?? HTX
ForumindlægHej Jeg er en HTX elev som har været oppe i skriftelig engelsk, hvor hele emnet omhandlede droner og brugen af droner. Personligt synes jeg det var utroligt svært, da det for det første ikke er et alment emne, som man generelt har en mening omkring og derfor har jeg ihvertfald måtte bruge eksame... -
Differential ligning
ForumindlægHej, hvordan løses denne? -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Hvordan beregner man denne opgave? please hjælp
Forumindlæg!!
