Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 16901 til 16920 af 325233
-
haster - hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægOpgave: I et bestemt lotteri er sandsynligheden 10 % for, at enlodseddel giver gevinst. Der købes 12 lodsedler. Hvor mange lodsedler skal man mindst købe, hvis sandsynligheden skal være større end 50 % for, at mindst 2 af lodsedlerne giver gevinst? Jeg kan hjælpe med, at det mugligvis er noget ... -
Spejl (Spørgs)
ForumindlægHvis jeg vil ha et spejl hvor jeg vil være istand til at se hele min krop. Men jeg har ikke penge nok til at købe så stort et spejl. Hvor lille kan spejlet så være, før det er for lille, så at sige? Hvilken formel er det jeg skal bruge? Hvordan skal jeg udregne det? Har jo ingen tal. M.m. jeg... -
02 i naturgeografi - omeksamen?
ForumindlægDa jeg har læst en hel uge og taget mig en masse noter blev jeg godt skuffet over at få 02 til eksamen (c-niv 2.g) nogle ting var bedre end andre at komme op i og jeg trak ikke det bedste. Er det muligt at tage den samme eksamen i 3.g? Tak! -
Martin & Victoria
ForumindlægJeg er ved at analysere Martin & Victoria som Danskopgave, og er stødt ind i et problem. I bogen hører vi at Bjørn er homoseksuel. Spørgsmålet er: Hvorfor skal det med? Det hører jo ingen steder henne. Vi kunne sagtens fortsætte romanen uden det faktum at han var bøsse. Der må da være et formål. ... -
Deres forhold til litt.listen!
ForumindlægJeg kom lige i tanker om, hvad skal lærerne bruge litt.listen til??? Er det sådan, at de sidder og kontrollerer alt hvad man skriver og derfor skal de vide hvor man har det fra eller hvad? Og kan det passe, at det er lige meget hvor meget man laver om på teksten fra bogen, bare man angiver h... -
Ferie slut :-(
ForumindlægSå er påskeferien ved at være forbi, desværre, og det er tilbage til skolen. Nu er der jo ikke så længe til den allersidste karaktergivning. Så jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode råd/erfaringer hvad man kan gøre (på den lille måned der er), for at hæve sit snit en smule (0,3-0,4)... -
1000 tak til dig som gider læse det
Forumindlæghej søde mennsker, det vill være dejligt hvis i gad at rette min stil i gennem... mange tak :) -
Arbejderbevægelsensrolle i dagens Danmark?
ForumindlægHej, Hvad indflydelse ville i sige at arbejderbevægelsen har haft for arbejderne i dag (i Danmark)? Knus M. -
Modsætning af flashback?
ForumindlægJa, hvad er modsætningen af flashback?Altså hvor at der bliver sprolet frem i tiden?På forhånd tak -
Urkund, opgave sendt to gange
ForumindlægHej, jeg er kommet til at sende min SRP til urkund to gange, hvad skal jeg gøre? -
fjederkonstanten
ForumindlægHvordan finder man en fjederkonstant hvis man har arbejdet på (joule) oplyst samt at den sammentrykt 10,0 cm. ??? -
Hutigt hjælp...!!!
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med at regne en tredjegradsligning .. ligningen er: x^3+2x^2+x+2=0, jeg fik min p til at være (-1/3) og q=(52/27).. og diskriminanten fik jeg til at være 100..er der nogen der vil hjælpe mig med at regne det videre..!!jeg vil være taknemlig for jer..!!!!! -
Tro og handlind i Islam
ForumindlægEr der nogen der gider at diskutere om forholdet mellem tro og handling i Islam. -
Lyd gennem metal
ForumindlægHvordan kan det være, at udbredelsen af lyd gennem metal er så meget hurtigere, grundet molekylernes tæthed? -
hjælp
Forumindlæghvilke forsøg skal hvilke måde er den mest fornuftige at lave energi på? -
Radioaktivthenfald
ForumindlægHvordan kan det være at målingerne ikke hænger ordenligt sammen under et radioaktivt forsøg? -
Hjerneceller, aktionspotentiale, etc.
ForumindlægEr der nogle, der er meget skarpe i aktionspotentiale, hvilepotentiale, hjerneceller, o. lign., som kunne være interesseret i at læse et dokument igennem og blot fortælle, om min forståelse er korrekt? Det er IKKE en opgave, det er forberedelse til en udenadskunen eksame om koncepterne, og det d... -
Æblecider - alkohol
ForumindlægNogler her som ved hvor mange % alkohol der er i æblecider ? Har virkelig brug for at vide det til min rapport :) -
Offentlige pasningstilbud?
ForumindlægHvad siger I til nedenstående forslag? Penge til pasning skal følge barnet så forældre kan vælge mellem at passe barnet selv eller tage imod et offentligt pasningstilbud Jeg synes personligt at det er en dårlig idé da det er forkert at gøre børn til en indkomstmulighed og at det også er dårlig... -
redegøre artikel.
ForumindlægHjælp mig med at redegøre en artikel, skriv til min indbakke. plzz .s
