Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16901 til 16920 af 41309
  • YEAH! :D

    Forumindlæg
    Jeg har været oppe i samfundsfag på mellemniveau i dag!!! Fik 11 *weeeee*er super-glad.. :).. ved godt indlægget her måske virker lidt irrelevant.. men jeg ville sige spytte min glæde lidt ud :DHåber andre også har klaret det lige så godt :)
  • Hvis man vælger Kemi på A niveau

    Forumindlæg
    Hvis man vælger kemi på A niveau skal man så op til en årsprøve i skriftlig kemi i 3.g?
  • ECTS-point?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser nogle artikler på ug.dk og falder over ordet "ECTS-point".Kan nogen forklare, hvordan opbygningen er mht. ECTS-point?
  • Karakter

    Forumindlæg
    HeyBliver den karakter man får til årsprøven i et afsluttende fag overført til eksamensgennemsnittet, hvis man ikke skal op i faget, eller bliver ens eksamensgennemsnit kun beregnet ud fra de 10 eksaminer man ska op i?Er der nogen der ved det?- Kayak
  • Forbedring af STX gennemsnit?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er meget nervøs for at komme ud med et dårligt gennemsnit efter 3.g. Hvis jeg uheldigvis skulle ende med et dårligt gennemsnit, er der så noget man kan gøre for at forbedre det efter gymnasiet? Hvis man fx. har fået 4 i gns. og gerne vil ind på en uddannelse hvis krav...
  • Skriftlig karakter!

    Forumindlæg
    Hvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5?
  • Ondskab

    Forumindlæg
    Hejsa Nogle forslag til en novelle, hvor det er en dansk forfatter, og temaet er Ondskab?? Tak på forhånd
  • Hvad skal jeg gøre?

    Forumindlæg
    Jeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt.
  • Bedste uni at læse jura på?

    Forumindlæg
    hvilket universitet vil i anbefale at man læser jura på? fx noget med sværhedsgraden er den svingende fra sted til sted, og kvaliteten i undervisningen? På forhånd tak Christian.
  • for lidt tid?

    Forumindlæg
    Hej Jeg synes det forekommer som værende en umulig opgave at komme igennem det hele på bare 10min!! det jeg har tænkt mig at præsentere tager mere end 30min!! Men så var det jeg tænkte at man måske bare skal "berøre" det man gerne vil sige i de 10min, og satse de spørger ind til det, e...
  • Motiverne bag pave urban 2.s korstogsopfordring

    Forumindlæg
    Hej nogle der ved noget om motiverne bag pave urban 2.s korstogs opfordring.? Eller nogle der kan give mig en hjemmeside?
  • Årskarakter 2.g?

    Forumindlæg
    Hej alle! Tæller årskarakteren i 2.g for noget på selv eksamensbeviset? Jeg er godt klar over at de afsluttende fag gør, men gør de ikke afsluttende?
  • Mundtlig årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :)
  • Søger efter skriftlig eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det?
  • Eksamenssystemet

    Forumindlæg
    HejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella
  • Dumpe matematik A?

    Forumindlæg
    Hej, Er i tvivl om hvorledes man regner den endelige karakter i matematik A ud. Jeg skal både op i skriftlig og mundtlig og har i forvejen fået 4 skriftlig og 7 mundtlig. Spørgsmålet er så, indgår disse karaktere i udredningen eller er det kun eksamener der er gældende eller skal alle fire karakt...
  • Hvordan foregår den teoretiske del af idrætseksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen som vil forklare mig hvordan den teoretiske del af idrætseksamen foregår? Det har vores lærer nemlig ikke lige uddybet.På forhånd tak
  • Idræt B, mundtlig/skriftlig?

    Forumindlæg
    Hey, Jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle lidt om idræt på B niveau. Er der både mundtlig og skriftlig karakter? Hvis ja, hvor meget tæller de hver i sær for på eksamensbeviset, hvis nej, hvor meget tæller den enkelte karakter så for? Håber der er nogen der kan hjælpe!
  • Forveksle

    Forumindlæg
    Kan man regne med at få 5 når man til stx i skr. eng har forvekslet en kvinde til en mand. ??
  • Hjææælp!!

    Forumindlæg