Søgning på: matematik fp10 maj 2018. Resultater: 16901 til 16920 af 33826
-
undersøg parablen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til matematik. håber i kan hjælpe mig. opgave 2 på første billede, og opgave 5 på billede 2. på forhånd tak. -
STX Mat B eksamen søges!
ForumindlægHej. Jeg søger Matematik B eksamensopgaver som har fået 10 eller 12, da jeg snart skal op i eksamen i mit GSK kursus, vil jeg gerne bruge dem som hjælp! -
Kinas befolkningstal
ForumindlægHej det vil være et stort hjælp hvis i hjalp mig med en matematik opgave. opgave 9. jeg vedhæfter et pdf-billede. tak på forhånd. -
Hvilken indstilling
ForumindlægHej folkens sidder lige og laver en matematik aflevering, og er i tvivl om hvornår jeg skal bruge enten rad eller degree i lommeregneren, kan i svare mig på det ? :D -
Cirkeldiagram i OpenOffice?!
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for. Jeg skal lave et cirkeldiagram, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det! Er der nogen derude, som kan guide mig gennem, hvordan man gør? :-) -
Søger en tutor?
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
optagelsesprøve
ForumindlægMå man gerne tage sine matematik bøger med sig i optagelsesprøve ?? og hvor lang tid varer dte ? -
K1
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om k1 formel i matematik kaldes en rente formel eller kapital efter 1 år ? -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det? -
JEG SØGER EN PRIVATLÆRER
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
Forskellig mat opgaver !!!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med et pr matematik opgaver, jeg vedhæfter lige billederne, så I kan se dem. På forhånd tak. -
Heeej :)
ForumindlægJeg skal snart op i problemregning matematik er der nogle af jer der har nogle gamle sæt læggende der hjemme? :) Eller kender en hjemmesider :) Tark :) -
Den distripotive lov
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og fatter simbelthen narder af mit matematik! Vi har om den distripotive lov! Og kan ikke lige finde ud af at reducere, og bare i det hele taget regne det! -
x^2 hvad er x lig med
ForumindlægHej SP Jeg har følgende opgave indefor beviser i matematik. Nogen der kan forklare mig sandhedsværdierne for x^2. -
terminsprøve B
ForumindlægHejsa Jeg skal op til matematik B terminsprøve imorgen og derfor vil det være dejligt med nogle gode tips og råd hvad man kan skal kunne uden af :) -
HHX optagelsesprøve (haster)
ForumindlægHej alle Skal til optagelsesprøve imorgen på hhx i lyngby, og skal op i matematik og engelsk skriftlig. nogle der ved hvordan det foregår? og hvad de typisk spørger om? -
Lektiehjælp søges, haster
ForumindlægHej, jeg søger lektiehjælp til videregående uddannelse, hjælp til matematik og kemi.. DU m gerne skrive til min indbakke, og det haster meget..::S -
Kvadrat tal
ForumindlægHej her er et spørgsmål til min matematik opg. Find summen af samtlige kvadrat-tal i rækken 1-100 (incl.) Hjælp -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal besvar denne spørgsmål i matematik og ved ikke helt hvad jeg skal svare. Hvordan skal man definere et tal? -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik.
