Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 16901 til 16920 af 34042
-
Kan man have decimaltal stående i tælleren?
ForumindlægHej. Jeg har fået en aflevering for i matematik, og er i tvivl om, man kan skrive et decimal tal i en brøk. Kan man det, eller kan man ikke? -
løs ligningssystemerne
ForumindlægHej... jeg er ikke en haj til matematik, så jeg håber nogen kan hjælpe med følgende: 2x+3y=8 og 3x-4y=-5 -
Hvilke fagområder tilhører de forskellige fag
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvilken fagområde fag som matematik, kommunikation og It, teknikfag: proces, levnedsmiddel og sundhed tilhører? -
Kommer man til årsprøve i Fysik i 1g?
ForumindlægJeg har Fysik på A-niveau. Jeg ved at jeg skal til årsprøve i matematik (selvfølgelig). Går i 1g -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig med min SRP? Det drejer sig om matematik og fysik. Håber der er nogle, som kan hjælpe mig, da jeg virkelig har brug for hjælp. -
Nogle der har været til matematisk fsa sygeeksamen i 2012
ForumindlægHej jeg ville høre om der nogle der kunne forklare mig hvad deres sæt hed til sygeeksamen fra matematik i 2012 ;) Tak. -
rettelse af matopgaver
ForumindlægHej, er der ik en, der kan rette de vedlagte matematikopgaver? De er fra Eksamensopgaver i matematik og er 1 optimerings- og 2 integralregningsopgaver. Mvh Jakob. -
pythagoras? hjælp!
ForumindlægJeg skal beregne en højde.. Er der nogle der ved hvordan det skal gøres?? http://togk.eucnordvest.dk/matematik/afleveringer/2008_afleveringsopgave_Pythagoras.pdf -
hej
Forumindlæghej jeg har til opgave fået noget om bygninger i matematik. hvad kan man komme ind på om bygninger kan i komme med ideer til mig så vil jeg blive glad -
Studentereksamen 2007 opgaver?
ForumindlægEr der nogen som har lavet det matematik som blev brugt til studentereksamen på B-niveau i 2007, som jeg må få? -
Tegn graf for potensfunktion på TI83+
ForumindlægHej. Ved at støve mit matematik op og er blevet bedt om at tegn grafen for potensfunktionen på min lommeregner, hvor skal jeg lige hen på lommeregneren? -
Beskrivende statistik emne2
ForumindlægHej! Er der nogen der ligger inde med løsningen til emne 2 i matematik C hhx. Side 447 til 448. -
Skr. eksamen og karakterer.
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvor mange point man skal have for at få en bestem karakter til skriftlig matematik? F.eks. hvor mange point ud af 100 skal man have for at få 10 osv. :) -
Leibniz' differential
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig Leibniz' metode til at udregning til denne ligning: y=x^2 . Dette omfatter fagene historie og matematik. -
Betydning
ForumindlægHej. jeg stødte på et ord i matematik hvor der står at der findes entydigt bestemte hele tal. Hvad betyder det? på forhånd tak :) -
Eksponentiel, lineær og potens
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig matematik på C-niveau, og ved ikke helt hvordan, at jeg skal besvare følgende spørgsmål, håber, at i kan hjælpe. -
Nogle der har et forslag ?
ForumindlægJeg skal til at vælge et emne til min studieretningsprojekt, og vil gerne skrive inde for fagene matematik og engelsk. Er der nogle der har nogle forslag? -
Isoler
ForumindlægHey, jeg sidder med en opgave i matematik hvor jeg skal isolere en variabel. Er der et program der kan gøre dette for mig eller skal jeg have fat i blyanten? -
Download Maple?
ForumindlægHejsa Jeg har bruge for at download Maple en matematik pogram. Jeg har prøvet, men kunne ikke finde ud af det. Er der nogen der vil hjælpe mig med at forklare mig, hvordan jeg kunne gøre det? Tak på forhånd -
fsa fra sidste år i 10'ende
ForumindlægNogle der har matematik opgaven fra sidste, den handler om noget med lastbiler.... Det kunne være til stor hjælp hvis nogen havde den... :D Tak! På forhånd....
