Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 16901 til 16920 af 27496
-
Bøger i Mat,
Forumindlægheej alle sammen. ville hører om der er nogen der kan anbefale ekstrabøger til mat, kemi og fysik på gymnasie-niveau (primært 1.g). Altså bøger der kan bruges som supplement til undervisningen,,? -
Gaskonstant
ForumindlægJeg er i gang med en Kemi aflevering om bestemmelse af butans molarmasse, og jeg skal bruge gaskonstanten. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg finder den. Er der nogen der kan hjælpe? -
natriumbenzoat ''s densitet
ForumindlægJa, da jeg er ved at lave en opgave i kemi, ville jeg bliver glad hvis der var nogen der ville give mig natriumbenzoat 's densitet, så jeg kan bliver færdig. På forhånd tak. -
Agent Orange
ForumindlægHej, jeg skal skrive om Agent Orange i kemi, men kan slet ikke finde noget om det nogen som helst steder. Er der nogen som kender nogle hjemmesider eller bøger hvor jeg kan læse om det. -
lektiehjælp søges i Århus C
ForumindlægHej. Jeg hedder Ivalu og går på VUC.. søger lektiehjælp på B niveau i kemi et til to gange om ugen frem til eksamen i december! Mvh. Ivalu mobil:20730090 -
Karakteren tæller. Rapport
ForumindlægHej er der nogen der har tid til at rette min kemi rapport, der handler om eddikesyreindholdet i alm. husholdningseddike, så ville det være rigtig godt. vil nemlig gerne have en god karakter, da den tæller denne gang. Mange tak Mvh. Rasie -
Opgaver
ForumindlægHej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :) -
SRO
ForumindlægHej SP. Jeg er i gang med at skrive SRO mat/kemi - derfor har jeg brug for hjælp - er der nogen, som kan hjælpe mig? jeg giver gerne penge for det. På forhånd tak -
kædelængde forsæbningstal
ForumindlægHej derude er i gang med en kemi aflevering men kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål som omhandler hvor lang kædelængden er. Vi har forsæbet jomfru olivenolie. Mfedtsyre=245,94 molar. -
Fjernelse af alkener i brændstoffer
ForumindlægHej I et af mine eksamensspørgsmål i kemi, skal jeg diskutere, hvorfor man vælger at fjerne alkener fra brændstoffer, men jeg aner ikke hvordan jeg skal svare på det. Håber i kan hjælpe! -
Kan man få -3 til en eksamen, selvom man har været tilstede??
ForumindlægHej! Er det muligt at få -3 til en kemi eksamen selvom man var tilstede??? burde man idet mindste ikke få 00?? Man giver jo kun -3 når du ikke har været tilstede -
Forskel halveringskonstant
ForumindlægHej Nogle der kan forklare mig hvorfor (kemi/fysik) T½= ln2/k er der samme som T½ =(ln½)/a (MAT) hjælp pleas!!!! -
virkelig svært
ForumindlægHej Der er to opgaver fra kemi 2007 eksamensæt (opg. 3 c og 3 d) som jeg føler jeg kun kan løse halvt. Jeg mener man skal bruge pufferligningen til begge opgaver. -
Heeeeeelp needed !!! :S
ForumindlægSKAL VIRKELIG VIRKELIG LÅNE EN KEMI RAPPORT OMKRING ØL LIGE NU ! :S Pleeeeeeeeeeease en eller anden. vær rigtig sød lige at hjælpe en ven i nød ! ;) -
F/K Emner
ForumindlægHej .. Er der nogen der ved hvilke emner man kan komme op i til FSA 9 klasse Fysik/Kemi... er lidt i tvivl.. hvis du går i 9 klasse må du godt skrive hvilke emner i skal op i :))) -
Fysik eksamen 9.klasse
ForumindlægHej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik.. -
Sukkeralkoholer
ForumindlægHaej. Jeg skal lave en slags kemi rapport om "Spiselig Kemi" Jeg er nu nået til Sukkeralkoholer? Nogle der kan hjælpe mig? Hvad er det? Hvorfor bruges det i mad? osv. på forhånd tak. -
Eftervisning af Hess' lov
ForumindlægHej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D -
afsætning af fotosyntesen
Forumindlæghej alle sammen jeg skal til kemi eksame her den 12 og min lære vil have at jeg laver en afstemt af fotosyntesen ? men ved bare ikke helt hvordan man gøre og hvad jeg skal sige til eksamen ? -
vigtigste carbonhydrater
ForumindlægEr der en der ude kan kort forklare/ fortælle mig det jeg har vedhæftet i kemi c-niveau .. skal op til eksamen og har ultra svært ved at forstå det :( plzz help me
