Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16941 til 16960 af 41162
-
nogle der kan hjælpe mig?
Forumindlæghej, jeg skriver en opgave omkring søkøer, men det er rigtig svært at finde info om dem på dansk. nogle der kender en god hjemmeside med information ? tak på forhånd -
SSO
ForumindlægHej er der nogle der har erfaring med at skrive HF SSO i dansk? Må man selv vælge hvad man vil skrive om? og udfolder de så spg ud fra det eller hvordan? -
Engelsk hjælp! :)
ForumindlægEr der nogen der vil rette min Dansk - Engelsk oversættelse? Jeg skal bruge den i skolen imorgen og jeg føler der er nogle fejl. -
Flertal - die?
ForumindlægSkal der sættes flertal hvis f.eks jeg skal oversætte turisterne fra dansk til tysk? Hedder det så 'die Tourist'? -
Holdlister på KU
ForumindlægHej, jeg skal læse dansk på KU, men ved endnu ikke hvilket hold jeg er kommet på. Er der nogen der ved hvor man kan finde sit hold? På forhånd tak! -
HASTER: 2.g opgave!!
Forumindlæger der nogle, der har nogen gode ideer til hvad man kunne skrive om i 2.g's dansk opgave?? altså i genren Novelle:) -
Die letsten kinder von Schewenborn
ForumindlægHej er der nogle der kan godt give mig et kort referat af hvad den handler om på dansk. Det vil hjælpe rigtig meget Tak. skal skrive et referat om historien til på fredag... -
Eksponentiel model
ForumindlægI år 2000 var der 7600 danskere med en årlig indkomst på mindst 1 million kr. I de følgende år voksede antallet af danskere, der havde en årlig indkomst på mindst en million kr., med god tilnærmelse med 1300 om året. a) Opstil en formel, der beskriver udviklingen i antallet af danskere med en å... -
Rettelse af redegørelse og diskussion
ForumindlægHej, Er der en sød sjæl, som vi rette min dansk opgave, som består af en redegørelse og en disskussion? Den fylder to sider. Tak på forhånd. -
Placering på den nye skala (to dimenssioner)
ForumindlægHej alle sammen Hvordan er partierne Venstre og Dansk Folkeparti placeret på den nye skala (to dimenssioner) i forhold til udlændingepolitikken? -
20% af 2 tons ??
ForumindlægHej. Jeg skal finde 20% af 2 tons. Jeg skal finde ud af hvor mange kg det svarer til pr. dansker ? Nogle der kan hjælpe med, hvordan man gør :D ? -
La llama/ Oprøret - af Arturo Barea
ForumindlægNogen der har læst denne bog? evt. nogle der ved om der findes nogle analyser af den på dansk på nettet? -
Komma
ForumindlægHej Hvordan sættes det grundlæggende komma i engelsk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma. -
komma
ForumindlægHej Hvordan sættes det grundlæggende komma i tysk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma. -
Begreber på Engelsk
ForumindlægHej. Er der nogen der kender en hjemmeside med matematiske begreber der er oversat fra dansk til engelsk? Jeg skal vide hvad parameterkurver, massemidpunkt og accelerationsvektor hedder på engelsk. -
Den Amerikanske Borgerkrig
ForumindlægHej Jeg skriver Dansk/Historie opgave om den Amerikanske Borgerkrig og uafhængighedserklæringen. Hvis der er nogen som har en opgave som de gerne vil sende, må de meget gerne sige til :-) som inspiration. -
Forslag til Formidlingsopgave
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte om der var nogen herinde, der har ideer til hvilket emne jeg kan skrive om, når jeg nu vil skrive en formidlingsopgave, hvor dansk indgår som et af fagene? Forslag til kombination mellem Fysik/dansk? Forslag til kombination mellem Matematik/dansk Er åben over... -
Skillelinje - HJÆLP SOS
ForumindlægHvor er der skillelinjer i dansk politik? Her tænker jeg i sær på, om der er nogen mellem DF og eliten? Hvilke skillelinjer er der i USA? -
Tid???
ForumindlægHvor langt er min opgave i køen? Det er en 2. års tværfaglig opgave i samtidshistorie og dansk, opgaven omhandler 1. verdenskrig, freud & surrealismen. -
Das leben der anderen??
ForumindlægNogle der på dansk kan give en beskrivelse af filmen Das leben der anderen? Da jeg skal lave et referat men ikke har fået set filmen færdigt?
