Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16941 til 16960 af 41162
  • nogle der kan hjælpe mig?

    Forumindlæg
    hej, jeg skriver en opgave omkring søkøer, men det er rigtig svært at finde info om dem på dansk. nogle der kender en god hjemmeside med information ? tak på forhånd
  • SSO

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har erfaring med at skrive HF SSO i dansk? Må man selv vælge hvad man vil skrive om? og udfolder de så spg ud fra det eller hvordan?
  • Engelsk hjælp! :)

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil rette min Dansk - Engelsk oversættelse? Jeg skal bruge den i skolen imorgen og jeg føler der er nogle fejl.
  • Flertal - die?

    Forumindlæg
    Skal der sættes flertal hvis f.eks jeg skal oversætte turisterne fra dansk til tysk? Hedder det så 'die Tourist'?
  • Holdlister på KU

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal læse dansk på KU, men ved endnu ikke hvilket hold jeg er kommet på. Er der nogen der ved hvor man kan finde sit hold? På forhånd tak!
  • HASTER: 2.g opgave!!

    Forumindlæg
    er der nogle, der har nogen gode ideer til hvad man kunne skrive om i 2.g's dansk opgave?? altså i genren Novelle:)
  • Die letsten kinder von Schewenborn

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan godt give mig et kort referat af hvad den handler om på dansk. Det vil hjælpe rigtig meget Tak. skal skrive et referat om historien til på fredag...
  • Eksponentiel model

    Forumindlæg
    I år 2000 var der 7600 danskere med en årlig indkomst på mindst 1 million kr. I de følgende år voksede antallet af danskere, der havde en årlig indkomst på mindst en million kr., med god tilnærmelse med 1300 om året. a) Opstil en formel, der beskriver udviklingen i antallet af danskere med en å...
  • Rettelse af redegørelse og diskussion

    Forumindlæg
    Hej, Er der en sød sjæl, som vi rette min dansk opgave, som består af en redegørelse og en disskussion? Den fylder to sider. Tak på forhånd.
  • Placering på den nye skala (to dimenssioner)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Hvordan er partierne Venstre og Dansk Folkeparti placeret på den nye skala (to dimenssioner) i forhold til udlændingepolitikken?
  • 20% af 2 tons ??

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal finde 20% af 2 tons. Jeg skal finde ud af hvor mange kg det svarer til pr. dansker ? Nogle der kan hjælpe med, hvordan man gør :D ?
  • La llama/ Oprøret - af Arturo Barea

    Forumindlæg
    Nogen der har læst denne bog? evt. nogle der ved om der findes nogle analyser af den på dansk på nettet?
  • Komma

    Forumindlæg
    Hej Hvordan sættes det grundlæggende komma i engelsk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma.
  • komma

    Forumindlæg
    Hej Hvordan sættes det grundlæggende komma i tysk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma.
  • Begreber på Engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kender en hjemmeside med matematiske begreber der er oversat fra dansk til engelsk? Jeg skal vide hvad parameterkurver, massemidpunkt og accelerationsvektor hedder på engelsk.
  • Den Amerikanske Borgerkrig

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver Dansk/Historie opgave om den Amerikanske Borgerkrig og uafhængighedserklæringen. Hvis der er nogen som har en opgave som de gerne vil sende, må de meget gerne sige til :-) som inspiration.
  • Forslag til Formidlingsopgave

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg tænkte om der var nogen herinde, der har ideer til hvilket emne jeg kan skrive om, når jeg nu vil skrive en formidlingsopgave, hvor dansk indgår som et af fagene? Forslag til kombination mellem Fysik/dansk? Forslag til kombination mellem Matematik/dansk Er åben over...
  • Skillelinje - HJÆLP SOS

    Forumindlæg
    Hvor er der skillelinjer i dansk politik? Her tænker jeg i sær på, om der er nogen mellem DF og eliten? Hvilke skillelinjer er der i USA?
  • Tid???

    Forumindlæg
    Hvor langt er min opgave i køen? Det er en 2. års tværfaglig opgave i samtidshistorie og dansk, opgaven omhandler 1. verdenskrig, freud & surrealismen.
  • Das leben der anderen??

    Forumindlæg
    Nogle der på dansk kan give en beskrivelse af filmen Das leben der anderen? Da jeg skal lave et referat men ikke har fået set filmen færdigt?