Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 16981 til 17000 af 135334
-
dansk og historie eksamen
ForumindlægHej alle!Jeg frygter virkelig dansk og historie mundtlig eksamen, dels fordi de ikke er mine yndlingsfag og fordi jeg har ingen anelse om hvordan forløbet er.....Er der nogle vise hoveder derude som har været igennem det og kunne dele ud af jeres viden?Mange tak!!!! -
Spansk mundtlig eksame
Forumindlæghola chicos y chicas, jeg skal snart op i spansk muntlig, og kunne godt tænke mig at høre fra jer der har været oppe i det, og jer der skal.. har i fx tips til hvordan man kan forberede sig inden selve eksamen.. -
Samfundsfag eksamen velfærdsstaten
ForumindlægHej jeg har netop lige trukket min 24 timers eksamen. jeg trak velfærdsstaten under forandring. jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, er der ikke nogle af jer søde mennesker derude der har nogle idéer? -
Hjælp til Lineær Algebra Eksamen
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til lineær algebra eksamen, og har lidt svært ved at løse de 2 vedhæftede opgaver. Hvis der er en sød sjæl der kunne være venlig at forklare mig hvordan de laves kunne der være nice :) -
Hjælp! Hvordan finder jeg ud af b'eren?
ForumindlægJa, som overskriften siger. HJÆLP! -
Fysik b - co2 udledning af ethanol
ForumindlægHej jeg mangler noget hjælp.. Jeg er kørt fast i en opgave. opgaven lyder: Tanken på en bil, der kører på ren ethanol, kan rumme 50 L. Hvor meget CO2bliver udledt fra en tankfuld ethanol? Jeg har fundet reaktionsskemaet til ethanol og den dens brændværdi. Reaktionsskema ... -
HJÆÆLP!!!! Mundlig tysk eksamen.....
ForumindlægOm en måneds tid skal jeg op til eksamen, og vi er derfor gået i gang med at lave dispositioner til de forskellige fag. I mundtlig tysk har vi fået tildelt disse fire overemner som vi selv skal vælge et af, og vælge et underemne. 1. Großstädte und Reisen 2. Sport und Freizeit 3. Unterwegs in Deu... -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
Fysik eksamen i morgen
ForumindlægJeg har lidt problemer med mit forsøg, lyset fart i vand. Jeg forstår godt formlen, men det om lyset i vandet er en forskel. Det kan jeg ikke forstå. formlen hedder f= c/lambda=v1/lambda1. Hvis jeg kunne få lidt hjælp, ville det være fantastidk :) -
Iodtal for fedtstof (Kemi B/A)
ForumindlægHej, nogle der kan hjælpe med disse opgaver? 1) Forskellen mellem de to forbrug af N2S2O3 er udtryk for fedtstoffets forbrug af Br2 (forklar) Beregn stofmængden af N2S2O3, som svarer til forskellen 2) Hvilken stofmængde I2 svarer til denne mængde Na2S2O3? Hvilken stofmængde Br2 svarer til de... -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
DISPOSITION ENGELSK MARTIN L. KING
ForumindlægHej Jeg skal lave engelsk disposition til folkeskolens afgangsprøve. Jeg har valgt at arbejde med Martin Luther King under overemnet "60'ies" Jeg ville høre om, nogen havde nogle gode fif og kilder som jeg kunne bruge?? :-) På forhånd TAK -
Engelsk disposition om facebook og lign. afhængighed
ForumindlægJeg skal snart til afgangsprøve (9. klasse) i engelsk og skal derfor lave en tilhørende disposition. Mit overemne er: young people Mit underemne er: the social network, an obsession? (noget i den retning) Jeg mangler bare lidt idéer til hvad min disposition eksempelvis kunne indeholde, eller side... -
engelsk outline om "social media"
Forumindlæghej allesammen. jeg er ikke den bedste til engelsk og ville derfor spørge jer om i havde nogle foreslag til hvad jeg kunne skrive i en outline omkring de sociale medier. jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal snakke om og hvad der er vigtigt og havd der bliver kedeligt at høre på. hvsi i kunne hjælpe ... -
Hjælp! SRP engelsk og fransk
ForumindlægHej alle. Jeg skal til at skrive min SRP og jeg skriver i engelsk og fransk om kvidnernes kamp for stemmeretten. Jeg skal analysere Emmeline Pankhursts tale freedom or death og nogle franske noveller. Er der nogle der har en analyse af talen? er ret meget på bar bund... tænker også om der ... -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej jeg kunne enormt godt tænke mig at få rettet min engelsk stil, da jeg tit for at vide at der fejl i. Har bare rigtig svært ved selv at finde fejlene, så det kunne være fedt hvis nogen gad at rette lidt i den :-) Opgaven går ud på, at skrive to historier. Den første fra en blind kvindes syns... -
Metode og empiri Engelsk/biologi
ForumindlægHej allesammen. Håber at der virkelig er nogle der kan hjælpe mig. Jeg sidder lige nu med min AT synopsis, og jeg har virkelig svært ved at skrive mit metode afsnit, da jeg ikke helt ved hvad metoden egentlig er. Jeg skriver om Franklin Ekspeditionen fra 1845 i engelsk og biologi, hvor jeg vil fo... -
Perspektivering og indledning (Engelsk mundligt)
ForumindlægJeg har mulighed for at komme op i emnerne 1. India 2. American dream/ American nightmear 3. speeches that change the worls 4. Diffrent aspects of love Hvordan laver man en god indledning til engelskt mundtligt, og hvor lang skal en indledning være, og hvordan og hvor lang skal en persktiverein... -
Større engelsk opgave
ForumindlægHej!Jeg sidder og skal igang med en større engelsk opgave, hvor temaet er "oil".Min problemformulering lyder lidt sådan:The vulnerability of the world's oil market in the future.Er der nogen som har arbejdet med noget lignende før, som kan give lidt tips til at komme igang, og måske... -
engelsk vs. samfundsfaglig metode?
Forumindlægheej! jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal sige at det ene fag har været bedre end det andet under min metode fremlæggelse. jeg har om den store amerikanske depression. hvordan vil i sige at det ene fag har kunnet gøre nogle ting det andet ikke kunnet? jeg har tænkt lidt på følelser i engelsk ...
