Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 16981 til 17000 af 48309
-
7 taller ?? hjælp
ForumindlægHej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner... -
hjæælp AT imorgen!
Forumindlæghej alle sammen, er virkelig virkelig i knibe, har om darwin i AT og skal op imorgen, men har stadig ikke styr på den vigtigtste del metoden. har set at der allerede er fyldt med andre darwin indlæg men det alt for kompliceret når nogen skriver indkuktiv og andre deduktiv. jeg har skrevet dette i... -
Samfundsfaglig metodes begrænsninger og muligheder
ForumindlægBruger samf vinkel i historie, nogle der kender til begrænsninger og muligheder? -
mundtlige prøver
Forumindlæghejville høre om der er nogle der har nogle råd til eksamerne hvis man virkelig er så nervøs at man ikke kan sige noget..?MVH Bully -
Mundtlig samfundsfag
ForumindlægHej! Kan i fortælle mig hvordan en mundtlig eksamen i samfundsfag C foregår?? Jeg skal snart i juni måned op og er allerede ret nervøs.... På forhånd tak -
Skal alle op i dansk Termins stil i 3g?
ForumindlægSkal alle op i Dansk termins stil i 3g? Jeg ved at alle ikke skal op til eksamen men hvad med terminsprøver i slutningen af 3g? Tak -
Nogen der har eksempler på eksamesspørgsmål?
ForumindlægHalløj alleDer er nogen der har eller evt. kunne lave nogle eksempler på spørgsmål der kunne blive stillet til mundtlig eksame i geografi?Knus -
Sygeksamen
ForumindlægHej Hvis man mangler en eksamen fordi man skal op til en sygeksamen i august måned kan man så alligevel godt søge ind på en uddannelse? eller skal man vente et helt år? -
minus point
ForumindlægGiver det minus point hvis man tit til eksamen siger "man siger"- eller "sådan noget" "eller et eller andet".. Sådan noget lignende? :) -
Enhedscirklen
Forumindlæghej alle :-) er der en der - på pædogogisk vis - kan forklare mig noget om enhedscirklen, som jeg kan gå til eksamen på?! er nemlig ret fortabt lige nu :-) på forhånd tak! -
Håber nogle kan hjælpe
ForumindlægHej, jeg sidder med en synopsis i KS og skal skrive en synopsis om " Moderne tider" af Rune Lykkeberg Er der nogle der har nogle ider til hvordan man lige får sat den igang og hvad den kan omhandle, jeg er lidt på bar bund med at komme igang.... Tak på forhånd! -
Analyse
Forumindlæghej kan jeg for jers hjælp jeg er i geng med at analyse Den sidste balkjole 1857-1912 og jeg skal skrive synopsis om Det moderne gennembrud. Men jeg kan ikke finde ud af det. Er der nogen vil meget gerne sende mig et Synopsis om det moderne gennembrud. Mange tak til allesammen. -
AT fremlæggelse.
ForumindlægJeg skal i morgen op og "fremlægge" min AT synopsis for mine 2 lærer. (Religion og biologi). Skal jeg bare gennegå min synopsis fra ende til anden, eller hvordan? Håber I vil hjælpe, da jeg er lidt på bar bund. -
HJÆLP ER FORVIRRET
Forumindlæghej SP. Jeg sidder og skal skrive AT-synopsis og i den forbindelse er jeg meget i tvivl over hvad jeg skal skrive i selve synopsen. Jeg har en skabelon til sådan en standard synopsis, men ved ikke hvad jeg skal fylde på den? fx. punktet hvad materialerne er anvendt til? -
the catcher in the rye
ForumindlægHej alle sammen!Jeg sidder med mine engelsk tekster og skal forberede mig til eksamen, men har en tekst, som jeg bestemt ikke har noget at sige til..Nogen som har kommentarer og "main idea" til "The catcher in the rye" af J.D. Salinger?? På forhånd tusinde tak! -
Kommunikation - muligheder og begrænsninger
ForumindlægJeg vil gerne komme ind på fagene samfundsfag og historie.... Men jeg ved ikke helt om hvilket emne det skal dreje sig om: Jeg har tænkt på disse emner indtil videre: 1) Den teknologiske reaktion Hvad er godt at snakke om her... Hvor kommer det samfundsvidenskabelige ind i billedet? 2) Film ... -
perikles gravtale nedskrevet af thukydid
ForumindlægHej alle! Jeg er netop igang med at skrive min DHO. Jeg har valgt historie, hvor jeg skriver om demokratiet i Athen (i det Antikke Grækenland). Jeg mangler nogle kilder, derfor skriver jeg her! Jeg vil høre om der er nogen der har en god ide til nogle kilder? Og så vil jeg også høre om... -
gamle opgaver!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv. -
regression
Forumindlæghvordan finder man regression ved hjælp af håndkræft? ved godt det kan findes vha ti-89 men det er noget i forbindelse med mundtlig eksamen jeg måske skal komme ind på. -
Syg til årsprøven
ForumindlægHvad gør man egentlig, hvis man er syg til en årsprøve? Er det så også sådan noget med at fremvise lægeerklæring, ligesom til en rigtig eksamen?
