Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 16981 til 17000 af 119569
-
Terminsprøve
ForumindlægHej Er der nogle der har opgaverne til terminsprøven i engelsk, marts 2013 stx b niveau? -
Bevis for cosinus og sinusrelationer
ForumindlægHvis jeg nu laver beviset for cosinus og sinusrelationerne, er det så c- eller b-niveau på STX? :-) -
Engelsk eksamens "trækmuligheder"
ForumindlægHvilke typer tekster kan man trække til engelsk eksamen (STX - B-niveau).? -
TYSK HJÆLP!!
ForumindlægSøger nogen som har forstand på tysk, som evt kunne hjælpe mig? Tysk b niveau stx -
Eksamensopgaver samt facit
ForumindlægHvor kan jeg finde eksamenssæt i mat c og b (STX) med facitliste? Tak på forhånd. -
Statskundskab
Forumindlæghvor god skal man være til matematik for at klare statskundskab i århus? -
BMI SRP HJÆLP
ForumindlægHej folkens! Jeg skal til at skrive SRP med Matematik og Idræt og vil gerne fokusere på BMI og lave statestikker over nogle BMI resultater. Men mit problem er at jeg skal lave en problemstilling som er bred nok og det synes jeg ikke denne er: Hvad er BMI og hvad fortæller den? Nogle der l... -
Matematikaflevering
ForumindlægHej folkens. Jeg har brug for lidt hjælp i matematik. Jeg har godt tjekket min formelsamling, men jeg synes ikke rigtigt, at det giver mening i mit hoved. Jeg skal lave den på skrift, men jeg forstår ikke helt hvordan. Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd, tak:) -
Optagelsesprøve HTX
Forumindlæghej allesammen Her på Mandag skal jeg til optagelsesprøve ind til HTX, og ville meget gerne høre hvad man skal til prøven? Jeg kunne selv forestille mig det var Dansk,Matematik og Fysik... Men Vil rigtig gerne høre fra nogle der har været op til sådan en optagelsesprøve Hilsen Victor -
Problem med bevis for logistisk vækst
Forumindlæghej, sider og forbereder mig til min mundtlige matematik A eksamen til i morgen. og er i gang med at lave beviset for Logistisk vækst . men er stødt ind i et lille problem. kan ikke helt gennemskue hvordan Y= 1/((a/b)+c*e^(-b*x)) bliver til Y=(b/a)/(1+(b/a)*c*e^(-b*x)) det i dette bevis http:... -
Bevis for andengradspolynomiets rødder og toppunkt?
ForumindlægJeg har et stort problem. Jeg forbereder mig til mundt.eksamen i matematik og skal bevise formlen for bestemmelse af andengradspolynomiets rødder, samt koordinatsættet for toppunktet. Desværre har jeg ikke længere bogen som beviserne står i og jeg kan ikke nå på skolebiblioteket. Er der nogen ... -
Skifte studieretning efter grundforløbet er slut?
ForumindlægHej, jeg har været igennem grundforløbet. Men jeg er først kommet til at fortryde mit valg nu da jeg hellere vil have den matematiske linje. Jeg ville lige vide om matematik på A er så hårdt som folk siger, og ville det være for sent at tage 1.g om igen med en anden studieretning nu? -
Reducering
ForumindlægA + (a+b)-2ab Giver det 2a+b-2ab eller giver det A-ab? -
Nogle ideer? :)
ForumindlægHej!! jeg er en pige som går i niende klasse. Jeg ved godt at skolen lige er begyndt, men jeg ville spørge om i har nogle gode ideer til forberedelsen af eksamnerne.. Jeg ved godt at det lyder åndsvagt men kunne godt lige tænke mig, at hører jer andres meninger...Er MEGA nervøs :O - Sahar... -
Dit totale gennemsnit efter reformen
ForumindlægHvad er så dit totale gennemsnit? Det vil være interessant at se, om snittet er lavere eller højere end på den gamle reform. Der var mange HFere fra den nye reform allerede sidste år, men i år er alle det vist. Nu må I love at sige det ærligt. -
valg af studieretning..Fys eller kemi
ForumindlægHey alle erfarneEfter den nye reform skal man efter den første halve år vælge hvilken studieretning man skal vælge.Jeg er lidt i tvivl og ønsker vejledning.På den gymnasie som jeg har søgt på, og er blevet optaget på er der mange muligheder.jeg ved ikke hvad det bedst kan betale sig1. mate A, Fys... -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak! -
forslag til emner
ForumindlægHej alle !.. Jeg ville lige høre, om der nogen som vil give nogle forslag til, hvilke fag og emner man kunne bruge til SRP opgaven Fagene er matematik, kemi eller fysik.. :) Håber der er nogle der har nogle forslag. -
lektiehjælp søges
Forumindlæghej.. vi er to 3.g´s gymnasieelever, der søger hjælp til matematik på b-niveau.. er der nogen, som er interesseret i at hjælpe ?? vi har i tankerne at mødes en gang om ugen i to timer eller noget deromkring... timeløn gives selvfølgelig... -
Reducer udtrykket
ForumindlægHej :) Sidder med en matematik aflevering hvor en opgave lyder reducer udtrykket: (a+b)^2-2a(a+b) Har forsøgt mig frem sådan: (a+b)^2-2a(a+b) a^2+2ab+b^2-2a^2-2ab a^2+b^2-2a^2 Er dette korrekt, og i såfald er man færdig med at reducere her? På forhånd tak for hjælpen :) Mvh.
