Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17001 til 17020 af 48309
-
ER JEG BESTÅET ELLER EJ
ForumindlægHej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået -
Bruge tavlen?
ForumindlægDem der har været oppe i AT: Sidder man ned gennem hele eksamen, eller må man gerne bruge stå op og evt. bruge tavlen? -
novellegenre
ForumindlægTil min 9.klasses eksamen skal jeg jo gerne kunne sige hvilken genre en novelle har hvis nu jeg trækker sådan en, nogle der har en liste over dem med defination? -
Odyseen - sang 10
ForumindlægHej. Jeg sidder også og læser til old eksamen, og ville høre om der var nogen der sad inde med nogle brugbare notater til sang 10 i Odyseen? -
Hvem har ens hue?
ForumindlægHej! Ved i hvem der har ens hue? Altså når man går op til den sidste eksamen, er det så læren som har ens hue eller hvad? -
Eksamensklage på universitetet
ForumindlægEr der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent. -
Skriftlige karakterer/årskarakterer
ForumindlægVed i noget om, hvorvidt de skriftlige årskarakterer tæller med i det samlede gennemsnit, selvom man har været oppe i dem til eksamen? -
hjælp meget hurtig!!
Forumindlæghej! nogle, der vil kigge på mit engelsk oplæg til den mundtlige eksamen i morgen? evt. i har en mail jeg kunne sende den til? håber der er nogen, som har lystl. vh.hanna -
Atomets opbygning HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!!!! Skal have hjælp til at forklare atomets opbygning og Bohrs atommodel!!! hurtigst muligt, sider midt i en 24 timers fysik eksamen... -
Grammarly - snyd??
ForumindlægHejsa Tæller det som snyd hvis man bruger grammarly ( den downloade version på word) til en engelsk skriftlig eksamen? -
Panserformlen
ForumindlægEr panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen? -
Nv
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til nv eksamen ? -
Hvad betyder Sindelag? (HASTER)
ForumindlægSkal op til eksamen i morgen, så det haster!! :-) -
Må jeg tage GSK?
ForumindlægHej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ... -
Bush/Obama
ForumindlægFagkombination: Historie og engelsk. Emne: Amerikanske præsidenter i nyere tid (Bush/Obama). Vi er enige om at SRP'en skal indeholde 3 dele. - En redegørende. - En analyserende. - En vurderende. Til min analyserende del, vil jeg tage to taler, fra hhv. Bush og Obama, som jeg vil analysere, og... -
Herodot-testen
ForumindlægI spørgsmål 4 spørges og svares der Hvad kendetegner Oraklet i Delfis svar? 4.1 De er altid tvetydige Dette er ikke korrekt. Om muligt ville det være korrekt, hvis altid udskiftedes med ofte, for der er flere eksempler på, at Pythias spådomme er ganske konkrete. Et eksempel fås i Erato (6. bog) ... -
Gratis lektiehjælp tilbydes
ForumindlægTilbyder lektiehjælp i forskellige fag (fx historie, dansk, old, religion, samf, lidt filosofi og måske andet) på både folkeskole- og gymnasielt niveau. Har fået 12-taller i alle de ting, på nær filosofi som jeg ikke har haft som fag, men har brugt tværfagligt i bl.a. AT og andre opgaver. Kan ogs... -
Hvad ligger dit snit på?
ForumindlægHej allesammen, hvad ligger jeres snit på? Synes det kunne være interessandt, at vide :) -
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
Idræt B
ForumindlægHej nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksam forgår??? Tak på forhånd
