Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17001 til 17020 af 25375
-
1 linjers sætning fra ENGELSK TIL DANSK
ForumindlægHejsa de mennesker derude, er der virkelig ikke en sød sjæl som vil hjælpe mig med at oversætte den nedenstående tekst og forklare mig hvad der menes.. Tusind tak på forhånd The Tidal Model assumes that people are their narratives, which are the media for their reflections and personal theori... -
På vej mod toppen
ForumindlægHej ! Jeg skal til at skrive dansk stil, men har en ekstemt streng lærer. Jeg plejer at ligge på 10-11, men vil meget gerne score et 13-tal ved hende. Vi skal skrive stil, og har hæftet fra 2004. Jeg har valgt at skrive nr 1, "på vej mod toppen." Jeg tænkte, om der måske er nogen der... -
Vil i løse mit essay?
ForumindlægHar lige skrevet et essay, så ville høre om en herinde fra havde mulighed for at læse det igennem og komme med en bedømmelse. Alt kritik er modtageligt. Nå ja! Skal dog lige tilføjes: Det er folkeskole niveau (9. klasse) Opgaven lød således: Skriv DIN personlige erindring om din barndom med ti... -
Ros til Mathon!
ForumindlægSynes altså godt vi lige kan rose Mathon herinde for et rigtig godt stykke arbejde. Han/hun er SÅ hjælpsom!! Rigtig dygtig person, og som tager ingen tid at løse en opgave. Det er så dejligt.. selvfølgelig også ros til alle jer andre hjælpsomme mennesker. Rigtig fed hjemmeside! -
Addition
ForumindlægJeg har et cychexen, hvor der er en methylgruppe og dobbeltbinding på samme C. Derudover sidder der en propenylgruppe overfor. Hvis jeg adderer en Br2, hvor vil den så adderes, ved propenylgruppen eller i selve ringen? -
Tid at tilbagelægge vinkel
ForumindlægHvis jeg kender frekvensen, hvordan kan jeg finde ud af, hvor længe en aksel er om at tilbagelægge x grader? -
global opvarmning
ForumindlægHej, jeg ville bare spørge, hvad synes I er bedst at studere i en globaliseret verden truet af global opvarmning? Det bedste råd jeg har fået af min studievejler er, at jeg burde læse noget nyttigt, for når vejrfænomenerne rigtig truer os vil det ingen nytte have at have studeret fransk litteratu... -
En to tre nu!
Forumindlæghej har nogen af jer læst bogen "En to tre nu!", skrevet af Jesper Wung-sung, og hvad syntes i om bogen og har i skrevet en anmeldelse, jeg måtte se? kh laura -
SSO
ForumindlægVille lige høre jer hvad i fik i jeres sso'er (dem der går på 3. år) og hvad i skrev i og om i er tilfredse..? er bare nysgerrig :) -
computerspils analyse
ForumindlægHej jeg skal skriv en computerspils analyse af Pixeline og Kong Gulerod. hvad er vigtig at have med i en analyse af et omputerspil? på forhånd tak -
Hvad vil du mene er vigtigst?
ForumindlægDenne tråd er ikke korrekt placeret i forhold til kategorien, det skyldes at jeg ikke ved helt, hvor jeg skal sætte den ind under... Jeg synes personligt at min standpunktskarakterer er dårlige, og er virkelige nervøs for at det kommer til at betyde noget for mit gennemsnit, når jeg skal ud af g... -
Disposition.!
ForumindlægJeeg Skal Vælge Et selvvalgt Emne Til Engelsk Eksamen..! Jeeg har valgt Love som det overordnede emne....Doog skal jeeg lave en disposition..... Veed Ikke Lige Rigtigt Hvaad Jeeg Skal skrive om....Nogend er kaan komme med Forslag..Taark.! -
Koffein
ForumindlægHej.. er der nogen der kan fortælle mig hvordan koffein virker på kroppen eller nogen gode hjemmesider.. de hjemmesider jeg har søgt på, er der ikke så meget om hvordan koffein virker på nervesystemet.. har virkelig brug for hjælp... på forhånd tak -
fra årskarakter til eksamen
ForumindlægJeg går ud fra følgende: Kommer man ikke op i et fag man afslutter, så bliver karakteren flyttet over som eksamenskarakter!? fx års eksa dansk 7 ? religion 9 ? spansk 7 ? MAT 6 5 _ ... -
Hvordan går man op i old?
ForumindlægHej Jeg skal op i old, men da vi ikke har flere timer inden selve eksaminationen, ved jeg ikke hvordan man går til eksamen i old. Jeg ved, at man enten kan komme op i en læst tekst og en ukendt tekst eller en læst tekst og et monument(f.eks. en vase, et temple..) MEN hvordan griber man det an?... -
Lysias' 1. tale
ForumindlægHej, Er der nogen der kan give nogle gode råd om hvad i vil snakke om hvis i trak et stykke fra "FORSVARSTALE I SAGEN OM DRABET PÅ ERASTOSTHENES" til en old-eksamen? Hvordan vil i analysere/fortolke den? Vil i komme med eksempler på de appelformer der anvendes i talen eller hvordan vil... -
Set fra et ateistisk synspunkt...
ForumindlægSet fra et ateistisk/ikke-troende synspunkt, hvad vil grunden(e) til religion(erne)s opståen så være? Især kristendommen, men også gerne andre! Jeg er i gang med at lave en liste. Indtil videre har jeg : a) For at skabe en samfundsorden baseret på moralske normer. b) For at besvare nogle af de ... -
År sagen til den trojanske krig
ForumindlægJeg er lidt forvirret. Hvad var årsagen til den trojanske krig iflg. Illiaden? Er det Paris' bortførelse af Helena, eller er det fordi Agamemnon nægter at give Kryseis tilbage til faren? Og hvordan er det nu lige, Patroklos udtales? Med tryk på "Pa", "trok" eller "lo... -
Novelle med intertekstualitet
ForumindlægHej! Jeg skal aflevere en novelle med intertekstualitet d. 1-12, men jeg er slet ikke begyndt. Opgaven er at skrive en novelle med intertekstualitet. Er der nogle som har eventyr eller myter man kan reflektere til? -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je...
