Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17061 til 17080 af 47925
-
SYNOPSIS HJÆLP!!!!
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Case - Best
ForumindlægHeeej.. Nogen der har lavet en case om " Best" i erhvervsret ?? Den handler om markedsføringslove m.m. -
Karakter
ForumindlægDen AT prøve som man laver i 2.g betyder den noget ?.. -
hjælp til fysikeksamen
Forumindlæghejsa, jeg skal til fysikeksamen d. 18., og alle former for hjælp ville være dejligt :D det gælder både ting til dispositionen, gode råd til når jeg skal op og viden der er godt at få med jeg kan komme op i: magnetisme induktion transformation fremstilling af strøm ensretning af vækselstrøm radi... -
Tysk
ForumindlægEr tysk skriftligt obliatorisk? 9-10 klasse -
Hvad er processtyring?
ForumindlægHej! Hvad er processtyring når man snakker radioaktivitet? :-) -
HJÆLPPPPPP
Forumindlægopgave 14 -
samfundsfag
Forumindlæghar svært ved at forstå hvordan felter og doxa hænger sammen i Pirre bourdiue teori om social ulighed. Det jeg forstod er at felter er sociale områder samfundet er indelt i. Bar, biografen, skolen, religion osv. Menenskerne i i felterne kæmper imellem hianden for at opnå magt og status . Det... -
Er det fornuftigt at droppe ud af gymnasiet?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står i den lidt ulykkelige situation, at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre. Jeg er 18 år, er halvejs igennem 2. g på HTX og har et gennemsnit på 9,5. Problemet er bare, at jeg er dødtræt af gymnasiet. Jeg ved allerede nu hvad jeg vil arbejde med. Jeg har en drøm om... -
gode råd?
ForumindlægSkal til min sidste eksamen imorgen (matematik) inde huen kommer på. Er så nervøs..Nogen der har nogle gode råd? -
HASTER
ForumindlægHeeey . skal snart op til naturgeografi eksamen . men jeg aner virkelig ikke hvordan det skal foregå . skal man skrive en synopsis i forberedelsestiden eller bar et talepapir til sig selv?? Hjælp lii tak . -
Hjælp til forsøg med stråling
ForumindlægVi skal op i den tværfaglige prøve (fysik/kemi, biologi og geografi) hvor vi har trukket emnet stråling - vi er derefter i tvivl om vi vil have "Manhatten project" eller "behandling af kræft" som underemne Vi mangler et ordentligt forsøg inden for en af emnerne - håber i vil h... -
Terminsprøve ..!!
ForumindlægHej alle sammen :D Jeg har snart terminsprøve, og jeg vil gerne forberede mig, men jeg ved ikke hvordan? Jeg skal op i: Engelsk skriftilige dansk stil fysik og kemi biologi geografi læseprøve diktat. Please hjælp det er første gang, og jeg har aldrige prøvet det før. Jeg vil gerne forberede mig, ... -
Studieretningslinje valg - forskel på biotek A og biologi A?
ForumindlægHej folkens, Jeg skal vælge studieretningslinje snart, men er i tvivl om, hvilke af følgende to studieretninger, jeg skal vælge: biotek A, mat A og fysik B eller biologi A, kemi B og fysik C. First of all, så kan jeg ikke helt skelne forskellen mellem biotek A og biologi A. Nogen der kan hjælpe... -
Macbook pro/air?
ForumindlægHej Idag skal jeg købe en macbook til studie/gaming skal starte på HTX, er klar over macbook ikke er beregnet til gaming, men hvilken model er jeg i tvivl her omkring. Med hensyn til air så skal jeg købe standard versionen pga prisen, altså 4gb RAM, 126gb harddisk. Fordelene i air modellen er de... -
HVad er et elektrisk kredsløb?
ForumindlægHvis du skulle have en klar definition på et elektrisk kredsløb, hvordan du så formulere den? Skal nemlig til eksamen i FysikB. Go Søndag. -
Metallernes kemiske egenskaber?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har brug for hjælp til et opgave. Jeg skal nemlig lave en metal rapport. Rapporten skal fortælle bl.a. om metallernes kemiske egenskaber. Problemet er bare, at jeg ikke ved hvad metallernes kemiske egenskaber er. Jeg har prøvet at søge på nettet om det, men fandt intet.... -
Hvorfor er nogen bedre end andre???
ForumindlægJeg forstår det ikke. Hvorfor er nogen bedre end andre i skolen?Jeg kan godt forstå at der er nogen, som er bedre til matematik eller sådan noget, fordi det har noget med den logiske sans at gøre, og derfor til dels er medfødt, men hvordan kan man være god til fag som kemi, his eller bio?Det er j... -
Mindre Problemer Opgaveformuleringen
Forumindlæghej.. jeg har fået stillet et spørgsmål jeg ikke rigtig forstår.. Jeg skal med begreber fra fysik, beskrive mindst en af de rumfærd der har været siden modten af 60'erne. nogen der lige hurtig kan komme med en forklaring€? -
Sprogbøffer forkert ordstilling
ForumindlægHer er der nogle sprofbøffer fra avisen. Hvad er der galt med ordstillingen? 1. I Italien er næsten hver anden kvinde fysik-studerende. 2. Selskaber modtages med op til 40 personer. 3. Lynnedslag under uvejr i dybfryser. ... Mange tak på forhånd! :)
