Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17081 til 17100 af 35145
-
notater...
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik/kemi prøven i 9.klasse. er der nogle som har gode notater de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Bestået/ikke bestået
ForumindlægEfter de nye regler, hvad skal gennemsnittet så være, for man har bestået stx inkl. årskarakterer og eksamenskarakterer? Regner man det ud efter den gamle skala eller den nye? Mine årskarakterer har nemlig været elendige de sidste måneder pga. fravær pga. sygdom. Mit gennemsnit (uden de eksaminer... -
godt intryk fra start
ForumindlægNår man i mundtligt engelsk skal ind til sin lærer og sensor, er det godt at sige goddag på engelsk. Men hvordan kan man sige det på en lidt mere smart måde, altså at præsentere sig selv? så man fra start udsender blikket "jeg kan snakke engelsk". -
60'erne
ForumindlægEr der nogle, der har nogle gode notater, der omhandler 60'erne og 70'erne? -
At bluffe
ForumindlægOrdet 'bluffe' har vel ikke noget med at snyde at gøre, vel?Vi er ved at flytte, så mine ordbøger ligger 150 km væk :) -
Jeg giver matematik lektiehjælp
ForumindlægHej mit navn er Benjamin, og jeg savner for alvor nogle matematikopgaver. Matematik er mit liv, mit matematiske niveau ligger på cirka matematik b/c på gymnasiet, selv om jeg stadig går i folkeskole. Bare rolig, jeg har lavet alle opgaver i en 9. klasses bog, og keder mig i timerne fordi skolen... -
Valg af lommeregner?
ForumindlægVed ikke om det er det rigtige sted at spørge om dette.Men er der nogle der kan vejlede mig til hvilken lommeregner jeg skal investerer i?Jeg er netop startet på matB og regner med at tage matA til sommer. Herefter på KU biokemi (håber jeg:-).Kigger i øjeblikket på TI-84 og TI-89 men ved ikke om... -
Overlov fra gymnasiet..??
ForumindlægHar tit tænkt på hvorfor det ikke er muligt at tage en form for overlov fra gymnasiet. Hvis man nu, bliver gravid, går psykisk ned, får stress eller kommer ud for en ulykke. Har hørt en historie om en dreng, der nær var blevet smidt ud af sit gymnasium, fordi han lå i koma, og derfor fik to ugers... -
Hvad skal I op i? :-)
ForumindlægHej folkens, Nu har man i dag fået offentliggjort eksamensplanerne for de skriftlige eksaminer. Ville lige høre hvad I skal op i :-)? Jeg skal op i dansk, engelsk, samfundsfag og matematik. Hav en god forlænget weekend ;-) -
Eksamensprojekt
ForumindlægHey drenge og piger! Jeg er igang med min eksamensprojekt i billedkunst. Mit overemne er identitet. Måske kunne nogen af jer, som har haft billedkunst tænke sig at dele deres ideer med mig. Jeg er slet ikke kommet igang - prøver lige nu på at finde ideer, men ja jo flere ideer, desto bedre er de... -
Mundtlig Dansk identitet
ForumindlægHej Jeg har trukket identitet til mundtlig dansk. Mit problem er så at jeg ikke rigtigt forstår hvad det er jeg skal. Altså jeg kan vælge mellem noveller, kortfilm osv, og så skal jeg vidst identificere og perspektivere eller noget, jeg er ikke helt sikker. Jeg har spurgt min lærer flere gange, ... -
Tysk sidste sekund..
ForumindlægHej Alle! Nogle som kan har nogle guld-korns-tysk-sætninger, som jeg kan gøre brug af til tysk-skriftlig i morgen? PÅ forhånd tak -
Eksmen
ForumindlægHej jeg skal op i old i morgen og er faktisk lidt i tvivl om hvad man skal.....Er det bare at gennemgå teksten man får, i dybden og så perspektivere til noget generelt eller hvad.... -
Problemstilling - kildekritik
ForumindlægHej Jeg er igang med mit ottende AT-forløb, hvor vores hovedemne er selviscenesættelse. Her har jeg valgt at kombinere fagene dansk og historie. Min opgave omhandler mellemkrigstiden og hvordan kunstnerens selviscenesatte sig på denne tid. I den analyserende del af min opgave vil jeg a... -
Hjælp unfair karakter, hvad kan jeg gøre.
Forumindlæghej jeg var til en termins prøve og da jeg fik den tilbage fik jeg et chock og jeg opdagede en kæmpe brøler. opgaven gik ud på at man skulle skrive et essay og perspectivere, men jeg troede at essay bare var et engelsk ord for en ganske aldmindelig stil. jeg har skrevet 5 sider og jeg var der i... -
Håbløst? :(
ForumindlægVi har lige fået 2gangs standpkts karakterer.. Og jeg fik uventet 6,0 i gennsmnit tror I det er muligt at afslutte med 8,0 i gennemsnit. Har I eller nogle I kender oplevet lignende? Hvad skal man gøre, hvis det skal ske? Hjælp mig, jeg er bare helt nede :( -
Matrixregning
ForumindlægPå et bestemt gymnasium sælges to slags sodavand A og B. PÅ gymnasiet gennemføres jævnligt spørgerunder, blandt de elever, der drikker sodavand, om de vælger A eller B. Det antages, at 10% af eleverne skifter fra A til B, og 22% skifter fra B til A fra spørgerunde til spørgerunde. Antallet af... -
vinkel af trekant,
Forumindlæghej jeg har et spørgsm,ål om trekants måling, hvordan finder jeg vinklen af B, samt finder mediaen ma, ? trekanten ser sådan ud, -
12+
ForumindlægEr 12+ et 13 tal?? -
dumper i årsprøve
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper i årsprøve altså i ens snit under 2.0 ? MEN man har snit på 7,7 i standpunktskarakter ? og går i 1.g? Får man love til at går videre i 2.g ?
