Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 17081 til 17100 af 48964
-
Intet eksamensbevis? pga sygdom
ForumindlægHej, Det er sådan, at jeg er blevet syg og skal til eksamen i morgen :(. Så jeg ville lige høre om det er rigtigt at hvis man ikke kommer til eksamen pga. sygdom, og man har lægeerklæring, skal man så virkelig vente med eksamensbeviset til næste år? Eller får man det på samme tidspunkt so... -
Slap af..!
ForumindlægHej var lige inde for sjov og læse et par indlæg af jer som render rundt for tiden og skal til eksamen... uhhh.. shit shit shit.. og alt det der. har selv været hele møllen igennem de sidste år, og blev færdig sidste år med HTx... dammm hvor var det da bare fedt! så tag og slap lidt af, og nyd de... -
Gode råd??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal snart til NV-eksamen, hvor jeg skal kommentere en kemirapport, som er skrevet over et NV-udtræksforsøg. Emnet er: "saltindhold bestem ved titreranalyse". Jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har nogle rigtig gode råd til eksamen... om der er visse ting jeg skal... -
Mat B et krav for at tage Mat A?
ForumindlægJeg går på en VUC institution og skal op til eksamen i matematik på B niveau snart.. Jeg overvejede dog om det er nødvendigt, da jeg også skal have faget på A niveau efter sommerferien. Jeg er mildest talt dårligt forberedt, men mener mig dog i stand til at gennemføre A-niveauet til næste skoleår... -
Hjælp!!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg tager HF på selvstudie og er pt gået helt kold. Jeg skal skrive om Martin A. Hansen "de henrettede" men jeg syntes slet ikke at jeg forstår den, Er jeg helt forkert på den hvis jeg mener at den handler om faldne soldater under den tyske besættelse? Han beskrier dem... -
Hjælp til problemformulering - i må meget gerne komme med nogle forslag?
ForumindlægJeg skal til at skrive synopsis til mit eksamensprojekt på HF enkeltfag, som nogenlunde svarer til AT i gymnasiet. Jeg har allerede fundet alle mine underspørgsmål, men har svært ved at finde en overordnet problemformulering til dem .. Jeg skal skrive om Holocaust i engelsk og historie A og har b... -
De 7 trædesten
ForumindlægEn beskrivelse af de 7 trædesten som skal bruges til NV eksamen ? -
Hvornår har man bestået mat b?
ForumindlægHej, jeg er for nyligt blevet optaget på Ha. Almen på CBS. De kræver at man har bestået Mat B, og derfor har jeg gennem hele sommerferien taget et lynkursus i Mat b. Idag bestod jeg den mundtlige eksamen med 12, og er super lykkelig. Jeg sidder nu og tænker om jeg allerede har bestået Mat b ell... -
FSA Hjælp!
ForumindlægOk folks.. Mangler nu min sidste eksamen, nemlig fysik/kemi. Mine andre eksamener gik ikke helt som forventet, især fordi jeg i muntlig dansk træk det sværste, som min lærer havde opgivet (Reklamefilm: Carlsberg Kurvand). Jeg vil derfor virkelig gerne op at ringe karaktermæssigt. Har i ikke et p... -
Hvem var Niccolò Machiavelli?
ForumindlægDa jeg i øjeblikket er i gang med en historie opgave omkring Niccolò di Bernado dei Machiavelli og hans hovedværk Fyrsten. Er jeg i desperat i mangel på både baggrundsviden og evt. Analyse/argumentation af hans synspunkter som andre hjemmesider ikke vil berige mig med. Hvis en enkelt ell... -
Fysik
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan få en facitliste til "fysikkens verden 2" og til "Fysikopgaver obligatorisk niveau HF-tilvalg" -
Karakter krav?
ForumindlægHej Mit sprøgsmål er følgende: Hvad skal jeg have i gennemsnit i 10 klasse, for at blive optager på HF?? -
hvis man dumper i et fag men består de andre
ForumindlægHvis man dumper for eksempel i mundtlig matematik men, består i de andre fag man skal op i og det er ens første år på HF kan man så godt komme viedere til 2 år -
Argumenterende artikel
ForumindlægEr der ikke nogen der har en dansk A (HF) stil? En argumenterende artikel om fortællende journalistik.. Det er Susanne Nielsens artikel der er særteksten.. -
lægesekretær
Forumindlægjeg vil gerne uddanne mig til lægesekretær. jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme igang,,, har en 2 årig hf håber der er nogen der kan svare mig -
Beregne gennemsnit
Forumindlæghey heyHvad hedder den hjemmeside nu hvor man kan beregne ens gennesmnit..? den var både for stx og hf.. mener den blev sat ind her.. hjælp liiii :)- Sam -
Tek 10
ForumindlægJeg har overvejet lidt at tage tek 10 almen, også tage en HF bagefter er der nogle som har prøvet tek 10 ? hvordan er det og får man noget ud af det. -
Nogen der kan hjælpe
ForumindlægNogen der står med opgaver fra bogen vejledende eksempler på eksamensopgaver Hf C-niveau. Det gælder opgave 1.006,1.012,1.047,1.048 og 1.049 på forhånd tak :-) -
Digtanalyse Klaus Rifbjerg
ForumindlægEr lige startet på Hf og mangler hjælp til digt analyse af Klaus Rifbjergs " Fødsel ". Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. -
haster
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med min matematik opgavesæt på hf c niveau. a) 3(2x-4y)+2(x+3y)
