Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 17081 til 17100 af 33479
-
Hjælp
ForumindlægHej alle Jeg leder efter en der kan rette min srp på torsdag. :)) I må meget gerne skrive til min mail. [email protected] -
Eksamener stx
ForumindlægHej Jeg blev lidt i tvivl om hvor mange eksamener man skal have på stx. hvor mange skal man have mundtligt og hvor mange skriftligt, hvis man ser bort fra AT og SRP -
Sidetal på forsiden
ForumindlægHey derude, trækker det ned i karakter, hvis man er kommet til at skrive sidetal på forsiden af ens SRP? Det er jeg nemlig kommet til :iiiiiiiii -
sommerfugledalen af Inger Christensen
ForumindlægHej, jeg skriver SRP om sommerfugledalen. Jeg er i tvivl om sommerfugledalens rolle i forhold til modernismen (skrevet i postmodernismen men har modernistiske træk). -
hjælp til emne + problemstilling i Eø og Biologi
ForumindlægHej derude, jeg ville høre om i havde nogle gode emner man kunne bruge til sin srp i erhvervsøkonomi og biologi og evt. en problemstilling der ville være en god sammenhæng til emnet. -
Forsvar
ForumindlægHej Bør jeg printe min SRP ud til lærer og censor, eller er det nok at jeg bare har printet den til mig selv når jeg skal forsvare den? -
Metoder - biologi
ForumindlægHvad inddrager jeg metoder til srp i emnet bilogi? Jeg arbejder med fedme.. Skal jeg også have forsøg med? -
Socialpsykologiske teorier - fordomme/stereotypi
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i SRP-skrivning, og har brug for en teori, der kan forklare fordomme/sterotypi i et samfund - kunne man være så heldig, at der er en, der har en helt oplagt teori til dette?:) -
Hjælp til bilsg
ForumindlægHvis man får 6 sidde bilag i srp skal de så alle sammen skrives som bilag hvis jeg kun bruger 4 af siderne -
Sukker og trekantshandlen
ForumindlægEr der nogle der har skrevet en SRP opgave i fagene kemi og historie omkring sukker og trekantshandlen som de evt. vil dele? -
Please .. hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp. I min SRP skal jeg skrive et resume på engelsk. Håber virkelig at der nogen herinde der vil læse mit resume igennem, og rette fejl, da jeg ikke er så god til engelsk. Håber virkelig på hjælp!! Kærlig Hilsen Linnea. Jeg har vedlagt resumeet nedenfor. Eng... -
Twilight. -muligt SSO emne?
ForumindlægJeg står og skal vælge et SSO emne inden fredag, hvor deadlinen udløber. Jeg har ikke haft en lang række idéer, men en af idéerne var måske at skrive om Twilight. -altså bogen (bøgerne) -ikke filmen. Jeg skal skrive SSO i engelsk. Havde lidt forestillet mig, at man kunne skrive om vampyrens udv... -
Arabisk matematik
ForumindlægHej Folkens! Nu er SRP på vej, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere matematikdelen, da vi i 2.g sprang mange ting over (Forkert lærer) Vi har hverken haft meget om 2. gradsligninger og da slet ikke noget om 3. grads, så hvis nogen har skrevet om dette eller blot om arabisk ... -
Indledning.
ForumindlægHej jeg tænkte om der var nogen som lige kunne komme med nogle kommentare til min indledning. Opgaveformulering: Der ønskes e overblik over forskellige brotyper, herunder beskrivelser af de forskellige kræfter, som optræder. Analyser det bærende kabel i en hængebro - den såkaldte kædelinje. Udl... -
DHO efter 2001 - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive DHO og mit overemne er "Danmark i verden efter 2001", herunder forstås 9/11, og de poltiske tiltag og ændringer, der skete i verden efter. Jeg har været meget i tvivl omkring hvad jeg skulle stille op, men valget faldt på at belyse fascismen og nyfacismen (som måsk... -
Laserkirurgi "hjælp"
ForumindlægEn der kan være så sød at hjælpe med b) i dette link: [ http://peecee.dk/upload/view/101727 ] PÅ forhånd siger jeg mange tak :) -
3.g - hårdt år ?
ForumindlægHvad mener i om 3.g: er det et hårdt år med mange afleveringer eller hvordan er 3.g ? -
RET MIN OPGAVE OG FÅ NOGLE PENGE IND
Forumindlæghvad har lyst til at tjene nogle penge, ved bare at rette min opgave ? -
Hjæp til SOP - Afsætning A og Innovation A
ForumindlægHej Jeg skal skrive den store opgave i 3G, dog er jeg meget itvivl om hvilken emne jeg skal skrive om. Jeg har tænkt lidt på LEGO i forhold til voksen lego såsom LEGO Technic. Dog er jeg itvivl om, hvordan problemstilling samt problemformulering kan se ud. Jeg har også tænkt lidt på LEGO i Ki... -
Hos fotografen
Forumindlæghey. jeg ville høre om der kunne nogle der har skrevet stileemnet Hos fotografen(det er et billed med 4 børn på) jeg er fuldstændig blank, da jeg ikke har nogen fantasi. ville spørge om det er nogle der kunne hjælpe mig lidt? ...
