Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17121 til 17140 af 60468
-
Oversættelse fra fransk eksamen niveau B 3.g 2006
ForumindlægHejEr der nogen der lige vil kigge på min eksamensoversættelse?Myriam qui est née au Maroc est venue en France en 2005 pour faire ses études de médicine. Elle vient d’une vielle famille fortunée et elle n’a pas de problèmes financiers. Quand elle a besoin d’argent elle téléphone tout simplement à... -
Skriftlig eksamen B imorgen heeeeelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HJALP
ForumindlægKan i være søde at hjælpe med den her tak :) -
Hvad bruges markedsføringsbidrag til? svar hurtigt. eksamen imorgen.
ForumindlægHejsa. Bare hurtigt spørgsmål, hvad bruges markedsføringsbidrag til? Jeg har regnet det ud osv, ved bare ikke helt hvordan jeg skal forklare begrebet.. -
Råd og støtte til Dansk mundtlig A eksamen
ForumindlægHej ! Jeg skal op i Dansk mundtlig næste uge på hf og frygter det rigtig meget. Jeg er nemli knap så god til at analysere og fortolke en tekst. Jeg kan ikke det med at se mellem linjerne som fx Bang og Helle Helle skrivestil er. Nogle der har nogle råd til dette? Jeg er rigtig nervøs og vil helst... -
Skal både mundtlig og skriftlig mat A eksamen beståes?
ForumindlægJeg læser matematik A på GSK. Mit spørgsmål går på, om det er muligt at bestå faget som helhed med eksempelvis 4 i mundtlig karakter og 00 i skriftlig karakter. Jeg synes tidligere at have hørt at et samlet snit (af de to eksaminer) på over 2 skulle være nok. Jeg er ikke så skrap i den skrift... -
Plzzzz hjælp mig nogle der vil rette mit disposition? Eksame imorgen:(
Forumindlæg#0 hej, jeg skal analysere og fortolke et eventyr som er skrevet af H.C Andersen, "Det Er Ganske Vist. jeg skal til eksamen imorgen:/ håber jeg får hjælP!:) handlingsforløb: det springer i tid der er også flashback. billedplan og realplan: forfatteren har valgt hønsegården for sammenligne... -
Et hurtigt spørgsmål omkring DK skriftlig eksamen!!
ForumindlægHey..Jeg skal snart op til skriftlig eksamen!Jeg vil høre jer:- Er emnerne aktuelle! Altså kan man ikke på en eller anden måde forudse, hvilket emne(r) det er muligt at få??- Jeg har hørt at man må medbringe alt med. Jeg har "Litteraturens veje", men jeg vil meget gerne have en slags &q... -
Eksamen, analyse af bror, min bror kortfilm!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen på fredag i dansk, uheldigvis trak jeg emnet "den korte film". Jeg har fået at vide af min lære, at det er i orden vi downloader opgaver på internettet som inspiration. Er der nogle der ligger inde med en analyse + fortolkning af kortfilmen : "Bror, m... -
Engelsk: lektiehjælp & undervisning, Aalborg, tilbydes
ForumindlægHej! Forstår du altid, hvorfor du får ”røde streger”, når du selv synes, det lyder rigtigt? Har du brug for hjælp til grammatik, udtale eller andre sproglige ting, så kontakt mig, Jeg synes, det er sjovt og udfordrende at lære fra mig. Jeg er 3-sproglig korrespondent i engelsk, tys... -
HJÆLP - SRP Identitetsdannelse Engelsk A Samf B
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive om identitetsdannelse i det senmoderne samfund i Engelsk A og Samfundsfag B Jeg kan virkelig ikke finde en god roman som materiale(!!) Jeg vil gerne lægge mit fokus på identitetsdannelsen hos de unge i det senmoderne samfund, altså det her med at det kan være svært a... -
24 t eksamen - 1. VK
ForumindlægJaa, så er JEG så heldig at sidde med min 24 timers historie eksamen... Jeg har trukket "Optakten til og starten på 1. verdenskrig" Kilderne er: Østrig-Ungarns ultimatum til Serbien Brev fra tysk student på østfronten Kilder om sønderjyder i krig Kort over afrika i 1881 og 1914 Frans... -
Synopsis/disposition artikel dansk eksamen.
ForumindlægJeg skal aflevere synopsis/dispostionen til eksamen. imorgen da det skal sendes til censor. men jeg har brug for hjælp til at lave den. Min opgave går ud på at jeg skal lave analyse af en avis artikel hvilket jeg har gjort. Der efter skal jeg udvælge enkelte dele fra analysen til synopsis. synop... -
Bortvist 1 uge inden eksamen
ForumindlægSagen er den at jeg på grund af en stor misforståelse nok desværre bliver bortvist på mandag, en uge inden 9 klasses eksamen... Kort sagt: Jeg var ude på toilettet med min kæreste fra skolen og vi snavede mens nogle andre røg inden i kogle af de andre båse. Ligepludslig kommer der nogle lærere so... -
Matematik C uforståelige spørgsmåls eksam ! PliiiZz HELP
ForumindlægJeg skal op i Matematik eksam, og har fået spørgsmålne, som skal øve mig på og svar på det. Håber i kan hjlæpe mig med at svar på den opgave som jeg har indsættet !! Gør rede for lineære sammenhæng mellem to variable og for ligefrem proportionalitet. Omtal mindst et eksempel på anvendelse af den ... -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .( -
2 ungdomsuddannelser på samme tid
ForumindlægHej. Kan man gå på 2 ungdomsuddannelser på samme tid? Jeg har ikke fået gode karakter ved nogle fag i 2.g, som er afsluttet, hvor jeg går nu på stx. Kan man tage dem om på VUC, mens man læser på stx? Har læst lidt forskelligt på nettet, men ikke præcist nok. Spørgsmål 2. Hvis jeg l... -
Hvad hjalp jer i gennem eksamen og forståelsen for faget?
ForumindlægVi er nu i slut april og mine eksamener starter i næste måned. Matematik B har for mig i år været virkelig uoverskueligt og samarbejdet med læren er gået skidt, hvilket har resulteret i at jeg står tilbage lidt fortabt, da jeg stadig føler at der er lang vej. Mange opgaver kan jeg stadig ikke b... -
TIPS TIL SAMF C MUNDTLIG?!
Forumindlæghej alle, er der nogen der har nogle tips til samfundsfag c mundtlig eksamen? og ved i, om jeg skal bygge min "fremlæggelse" om omkring min problemstilling og de underspørgsmål? -
Gode råd til tysk (B) mundtlig eksamen?
ForumindlægHej Er der nogen der har gode råd til mundtlig tysk eksamen på B-niveau? Hvis jeg trækker en tekst, hvad ville i så analysere? Hvad skal jeg komme ind på? Hvordan syntes i dispositionen skal se ud? Hvor lang tid skal de forskellige ting tage? Hvor lang tid skal referatet fx tage? Skal man kun ref... -
eksamen idag?? dansk skriftlig fremstilling - fp9
ForumindlægAndre som har været til eksamen i dansk skriftlig fremstilling i dag? (9. klasse) Hvilken opgave valgte du, hvad skrev du om og hvordan tror du det gik? Jeg valgte den 4. opgave (Dittes dilemma - blogindlæg). Jeg skrev om en "egen" historie (havde været til fest og var kommet til at ...
