Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 17121 til 17140 af 44202
-
Rumgeometri
ForumindlægEn af mine venner mener engang at have fundet en rigtig god formel samling/guide for, hvordan man udregner diverse ting, ud fra hvilke oplysninger man har. - rigtig god hvis man som mig har lidt svært ved det. Jeg er så småt gået igang med at lave min egen, men er der ikke nogen her som ved, ... -
Oversættelse, hjælp søges
ForumindlægHej folkens. Er du en knag til tysk, så beder jeg om din hjælp. Skal beskrive nogle billeder fra Berlin, her er det første jeg har beskrevet. Kan du hjælpe med grammatik og ordstilling etc? Mange tak !! :) In 1930 Potsdamer Platz war schon damals ein zentral Verkehrsknoten im Berlin. Viele Mens... -
Skrive beløb i kroner?
ForumindlægGoddag.. jeg står lige og har brug for noget hjælp..Hvordan skriver man 2,811,000 i kronermange tak -
1 ord, som ikke står i min ordbog
Forumindlæg"Pressechef"hvad vil i oversætte det til?Jeg har ikke kunnet finde noget om det. Men jeg tænker henad noget med "head of public relation", men aner ikke om der er et mere specifikt udtryk, i forhold til min hjemmestrikkede formulering -
1 mini sætning
ForumindlægHm, når jeg oversætter sætning: "Den 56-årige Caesar Barber på 120 kilo..."Er det så:"the 56-year-old Caesar Barber on 120 kilos" eller:"the 56 year old Caesar Barber at 120 kilos". Jeg ved godt det med year old, men hedder det on eller at når det er kilo? -
elektromagnetiske spektrum
ForumindlægJeg skal skrive lidt om det elektromagnetiske spektrum og skrive lidt om hvilke forskellige typer elektromagnetisk stråling der findes, og hvilke bølgelængder de har. Jeg har søgt på nettet, men det jeg har fundet fatter jeg ik rigtig. Nogen der kan hjælpe?Mvh. Nik -
Chlor
ForumindlægVi skal her om 2 dages tid holde et oplæg i kemi omhandlende chlor. Det skal dog lige understreges at det drejer som kemi på B niveau.. Hvad burde man komme ind på? Har i et bud på et forsøg man kan inddrage og forklare ud fra? -
Brøkstreg i word 2007
ForumindlægHej Jeg sidder her med en stor sro-opgave i samfundsfag og matematik.. Er der nogen der ved, om det er muligt at skrive brøkstreger i word 2007 uden at hente den gratis add-on med matematik? På forhånd 1000 gange tak! -
forkortelse
Forumindlæghvad betyder i.e. ? -
Privat Lektiehjælp
ForumindlægHej derude!Jeg vil gerne tilbyde mig til privat lektiehjælp i dansk.Jeg selv går på HTX på 3. år og har dansk på A niveau. Niveauet er fra folkeskole og opefter og undervisningen kommer til at foregå som du ønsker det. Det kan være øvelser i dansk som jeg forbereder, hjælp til opgaver eller lign.... -
Giver det mening?
ForumindlægGiver denne sætning mening? :He was a passenger in the ship to fetch his wife from New York. -
om det er oversæt rigtigt
ForumindlægThe missing self-knowledge may give big problems in relation to having young people out of the criminal. - They see it as their own responsibility that they ended up in prison. They does not expect to get support from anywhere to change their lives. They do not think the social communities ... -
UK
ForumindlægOpgaven lyder: Write an essay in which you discuss what you see as the greatest challenge the UK is facing today. Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke helt styre på det jeg skal komme ind pÅ? Håber i kan hjælpe mig lidt på vej.. -
Reliabilitet og Validitet
ForumindlægHvad er de forskellige to ting? Nogle der kan forklare det? -
Syntaktisk analyse - Begreber
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg kunne super godt bruge nogle korte forklaringer på de forskellige begreber inden for syntaktisk analyse betyder og hvornår man bruger dem. Her taler jeg om subjekt, verballed, subjektsprædikant, direkte objekt, objektsprædikant, indirekte objet og adverbialled. -
Analyse af tale
ForumindlægSidder og skal analysere en tale. Men kan ikke finde min analyse-model til det, så er bange for at glemme nogle punkter. Er der nogen, der har et godt link eller en model de lige kan kopiere ind, så vil jeg være meget taknemmelig. -
Uddannelsesparet
ForumindlægHej jeg har et spørgmål til jer her inde om Uddannelsesparet fordi jeg går i 8 klasse og har fået af vide af jeg ikke er Uddannelsesparet og så ville jeg bare lige hører om man får en ny vuderning i 9 klasse -
Hvilke AT-forløb?
ForumindlægHejJeg vil godt vide hvilke AT-forløb andre har haft i 1.g og hvilke fag der har deltaget. Selv har jeg haft følgende:De Olympiske lege: id, bi, ol, fyCentralperspektivets Fødsel i Billedkunsten: bk, DA, maFamilie- og Lokalhistorie: HI, sa, ma, na, DA, EnRusmidler: bi, Ke, saDet Naturvidenskabeli... -
Årstal og århundrede
ForumindlægHvis der står "Det 16. århundrede" er det så ikke noget med at der er tale om årerne 1500-1600?? -
Musik: N.C.
ForumindlægHvad betyder det, når der står N.C. i noderne?/martinrv
