Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17141 til 17160 af 75430
-
Eksamen !?
ForumindlægEr der nogen som har været til psykologi B eksamen, og kan fortælle mig hvad det går ud på og hvad de forlanger af én nu hvor det er 24timers?? Help.. -
AT - dialog
ForumindlægHej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvordan dialogen til AT eksamen finder sted? Hvor meget viden udover det der står i synopsen skal man havde og hvad er det der fx bliver spurgt ind til? Mv. Line -
Historie eksamen - 24 timers
ForumindlægHej! Jeg ville bare høre folk om, hvordan de forberedte sig til historie eksamen, i perioden før eksamensættet bliver givet? Og ellers om nogen kunne fortælle om hvordan de fremlagde deres opgave, hvad I gjorde (f.eks. redegørelse, metoder) og evt. hvad I fik af karakter? VH Jonas -
24-timers eksamen???
Forumindlægundskyld jeg måske spørger lidt dumt...men hvad menes der helt præcis med en 24-timers eksamen? Har aldrig hørt om det før!Hvor forekommer det henne? og hvorfor? -
Afsætning Hasssterrrr!!!!!!!!!
ForumindlægHej9; En der kunne hjælpe, skal skrive en opgave om et afsætningsøkonomiske-problem. Hvor jeg skal bruge mange afsætning begreber. KAN IKKE KOMME PÅ NOGET EMNERRRRRRRRRRRRRR!!! EN DER KAN GIVE EN GO9; RÅDE HVAD MAN KAN SKRIVE OM ??? TAK :-D -
Fight Club
ForumindlægHej herinde Jeg skal til at skrive SSO i engelsk om bogen Fight Club. Jeg har fundet frem til mange gode emner i bogen. (Har læst den færdig - og har set filmen mindst 2 gange). Jeg ville bare høre om der er nogen der kunne give mig et hint til hvad der kunne være ekstremt godt at lægge vægt på... -
Kristendom- sygdom
ForumindlægHej jeg skal op i kristendom og jeg skal lave en synopse, hvor jeg har lavet disse 3 spørgsmål til min problemstilling. Håber i kan hjælpe mig med svarene. På forhånd tak Er sygdom en straf fra Gud? Og kan man finde trøst i kristendommen når man rammes af sygdom? Hvordan har det set ud historisk? -
klik her :) pytha..
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive en synops om pythagoras, og skal derfor opstille en problemformulering. Min opgave skal skrives i matematik og religion, så det skal være en problemformulering der rummer begge fag. Opgaven skal fylde 3-5 sider. Er der nogen der eventuelt kunne komme med foreslag til en prob... -
Historiske metoder og teorier
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver Historie opgave i 2g og skal bruge noget om historiske metoder og teorier. Jeg kan ikke komme på andet en klide kritik. Nogen der har andre forslag? -
programmerings rapport
Forumindlæghei alle sammen.. hvordan laver jeg bedste mulig rapport til eksamens projekt i programmering C og hvis du har nogen ideer om den mundtlige fremlæggelse vil jeg meget gerne høre om.. mange tak ;) -
et fagligt jeg
ForumindlægHejsa! jeg undrede mig over om man må skrive " jeg kan konkludere" " jeg har sat fokus på"? er et fagligt jeg godkendt i AT?? :) -
biologi metoder
ForumindlægHeeej SP members.. :) Det er måske et underligt spørgsmål Hvilke metoder bruger man i biologi for at forklare hvordan fx hjertet fungerer? altså jeg læser i min biologi bog også skriver jeg ned. Hedder det bar analyse af en teori?? (teorien er det som står i bøgerne). Min lærer mener det hedd... -
Brug for hjælp til METODE i Samfundsfag? - se her
ForumindlægMETODER I SAMFUNDSFAG Hvad er metode i samfundsfag? Mulig definition: Tilvejebringelse og bearbejdning af samfundsfagligt materiale med henblik på at udle-de brugbare konklusioner Omfatter følgende discipliner: 1. Tekstlæsning: kunne skelne mellem forskellige typer af tekster og vurdere deres... -
Lille Projekt I Samfundsfag
ForumindlægHej. Jeg skal lave et lille oplæg omkring et el. andet inden for samfundsfag. Jeg ved bare ikke helt hvad det skal være. Er der nogen derude der kan komme med nogle eksempler til hvad der kunne være spændende at høre om. Nogle har valgt at fremlægge om ligestilling.... -
Ændring af problemstilling, tilladt?
ForumindlægHej.. Jeg har fundet ud af at en af mine problemstillinger i synopsen er fuldkomen irrelevant, og der istedet er en andet problemstilling(underspørgsmål) der passer meget bedre ind under min problemformulering, og er en meget bedre naturlig fortsættelse af min analyse... så DERFOR: Er det tilladt... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i AT og tænkte på om nogle af dem der har været oppe har lyst til at dele deres erfaringer og komme med nogle gode råd med hvad man skal og hvad man ikke skal sige? Tror der er mange nervøse mennesker der vil sætte pris på dette. -
Kvantefysik
ForumindlægHej jeg skal op i fysik mundtlig A snart nu er jeg igang med at skrive om kvante fysik min lærer har skrevet følgende under emne kvantefysik Atomkerener og deres opbygning fotoners energi og bevægelsesmængde emission og absorption Men jeg har et problem med at få det til at hænge sammen kan ikk... -
AT - His. og samf. - TEORI ! ! ?
ForumindlægJeg har valgt at skrive i Historie og samfundsfag. - Mit emne er Uddannelsespolitik. Jeg synes ikke rigtig, at jeg har styr på, hvad der skal stå under afsnittet "teori". Nogen som vil være behjælplige, skal nemlig op mandag, og vil gerne have styr på det i god tid. Min problemformul... -
oplæg rettelse
ForumindlægWhy did I choose this topic ? I chose this topic because it is something that interests me and because it is an experience that will never be forgotten. This topic interests me because the apartheid system was an evil system and I cannot understand why the whites started such a syste... -
Er det en hypotese?
Forumindlæg60-70 % af alle europære vil være overægtige i 2030? Jeg skriver i biologi og billedkunst, men jeg ved ikke hvilken metode jeg har brugt biologi?
