Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17161 til 17180 af 48240
-
Noter SØges!
ForumindlægHey..Jeg søger følgende noter til mi eksam om 3 dage:- Nightshift - Wild cat fallingJeg tager meget gerne imod alt..! på forhånd tak..NB: Har prøvet at søge selv, men fandt intet -
Matematik hhx maj 2005
ForumindlægHej! Er der nogen der har lavet dette opgavesæt? Jeg vil helst gerne have så mange løsninger som muligt, men især til opgave 2 og 5 og 7b. Her er et linkt til opgaven: http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/mathhxmaj05.pdf -
Ekstemporaltekster b-niveau
ForumindlægHej...dagen kom og jeg fik at vide hvad jeg skulle op i til eksamen som så blev TYSK... uheldigvis men nu når det er sket spørger nogen om nogle ekstemporaltekster de kunne lægge ud som man kunne øve sig på dem??Håber jeg får noget hjælp... :S -
Studievejleder bedes svare - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
SU, hf-enkeltfag
ForumindlægEr der nogen, som er erfaring med, under hvilke omstændigheder man kan framelde sig eksamen på hf-enkeltfag uden at miste to måneders SU: ”Der kan i særlige tilfælde være mulighed for at framelde prøve uden tab af ret til SU.” -
500 DKK til Estland EEK? HJÆLP, DET HASTER
ForumindlægHej. Jeg øver mig til færdighedsregning eksamen imorgen og jeg er stødt på denne opgave: Omregn 500 danske kroner til EEK (2. dec). Der står at valutakursen er 47,64 (tænker at det betyder at 100 EEK er 47,64kr). Hvordan gør man? -
AKUT HJÆLP
ForumindlægAKUT!!!! skal op på torsdag og er ikke færdig jeg har trukket tove ditlevsen i dansk mundtlig eksamen og har så valgt hendes novelle "nattens dronning" jeg er nu nået til at skulle indsætte novellen i berettermodellen nogle der kan hjælpe med det? -
4.Eksamensforsøg
ForumindlægDa jeg har været syg måtte jeg udeblive fra eksamen og har brugt mit 3.eksamensforsg Derfor har jeg søgt om disp. til 4 eksamensforsøg. Jeg har dog afleveret en lægeerklæring. Hvor sikkert er det at jeg opnår disp. til 4. forsg? -
har du brug for hjælp til bioeksamen?
Forumindlægskal du op til en 24 timers eksamen eller har du bare nogle ting du gerne vil have forklaret igen? Hvis du føler du kunne ha' brug for lidt ekstra hjælp så skriv en mail til mig. Jeg er bio studerende på uni og har stor erfaring indenfor undervisning. mvh signe -
Økosystemer
ForumindlægHej. Har lige trukket Arktiske havøkosystemer til min eksamen i 3.g biologi a niveau. Er der nogen der Der ved noget om de dynamiske forhold, biologiske produktion og energistørmme i forhold til den grundlæggende opbygning af økosystemet.?? -
02, 00 og 02 i Matematik
ForumindlægHar fået: Årskarakter 00 og 02 Mundtlig matematik eksamen 02 Har man så bestået Matematik b og hvis ikke hvad kan jeg så evt. gøre, måske søge om Dispensation? Vil jo gerne have en vidergående uddannelse. Mvh. Kasper -
Terminsprøver på skolen
ForumindlægHej vi skal snart op i terminsprøver på skolen (ikke eksamen), bliver der udsendt nye terminsprøver eller vil man typisk lave de gamle? Ville gerne øve mig lidt i engelsk skriftlig på nogle af de gamle prøver, men er bange for hvis jeg laver en af dem, og det ender med at være den vi skal have ti... -
Autoimmun - teori (debat?)
ForumindlægHej SP. Jeg har det sidste stykke tid gået og tænkt på autoimmune sygdomme, og hvordan man kan forhindre disse, uden at have fantastisk meget kenskab til det. Da vi har haft et forløb omkring diabetes, har mine tanker kredset om det som eksempel. Jeg vil dog gerne diskutere min teori, eller bare... -
DTU-studerende hjælper gerne.
ForumindlægHej. Mit navn er Frederik og jeg kunne sku godt nok være det du har brug for. Jeg går på DTU og læser Kemi, men eftersom vi også dybdegående Fysik og Matematik, ville det være intet problem for mig at gennemgå fysik og matematik for dig. Jeg er yderemere igang med bioteknologi-faget så vi... -
1 ensym = 1 protein kort spørgsmål!
ForumindlægFørst, så at sige - har jeg ikke biologi. Dette er udelukket noget inden under et emne i kemi. Består eet enzym af eet protein? -
Reducer...NØDHJÆLP
ForumindlægHej...Håber der er nogle der kan hjælpe mig med følgende opgaver, jeg kan virkelig ikke fatte en disse:http://kemi-assistent.tripod.com/malfoy/opgaver.doc -
SSO
Forumindlæghej. jeg har tænkt mig lidt på at skrive SSO i Mat og Kemi .. er der nogle som har nogle gode idéer til et emne? -
HELIUM
Forumindlæghej. hvordan er helium opbygget ?? (jeg er ikke så god til fysik/kemi så jeres svar må gerne være let at forstå) :) -
DIGT - har brug for gode digt analysere*
ForumindlægHej mennesker! Jeg har fundet det her digt som jeg skal op i i eksamen, jeg forstår det desværre bare ikke så meget, og da jeg er sikker på der gemmer sig nogle symboler og fede virkemidler jeg bare er helt blind på ;( Jeg kan ærligtalt ikke forstå det og er HELT LOST. Ved i hvad det handler ... -
Ioniserende stråling
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til nedenstående opgaver. Ville være meget taknemmelig hvis der var nogle der kunne hjælpe mig. En mand på 70 kg indeholder 140 g kalium. Vi antager, at 0,01% af kaliummet er det radioaktive nuklid kalium-40. a) Bestem massen af kalium-40 og antallet af kalium-40-ker...
