Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1701 til 1720 af 181597
-
Dansk skriftlig
ForumindlægHej allesammen. Imorgen er der dansk skriftlig fremstilling. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har ingen forberedelse, da jeg er i Tyskland i øjeblikket. Jeg håber at i kan hjælpe mig ved at give mig gode råd, eller hvilket emne kunne være... -
Matematik b, hhx, 17. august 2012
ForumindlægHej alle! Jeg er så frygtelig nervøs for hvordan det er gået mig i den skriftlige eksamen, og har søgt over alt på nettet efter nogen der har løst dette sæt, men uden held. Er der nogen af jer fantastiske matematikere, der kan løse sættet, evt. bare kortfattet, for jeg vil så gerne se hvord... -
Dumpe matematik B
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal bruge matematik A for at komme ind på den uddannelse jeg vil ind på. Jeg supplere matematik B lige nu. Jeg har næsten lige været oppe i skriftlig eksamen og jeg er næsten 100% sikker på at jeg er dumpet. Jeg tænkte på om man kan komme videre til matematik neveu A h... -
mundtlig matematik
ForumindlægJeg har en ven der var til mundtlig matematik sidste år (2.), og han endte med at få 4, hvilket jo er rimeligt. Det der undre mig er dog at han sagde at censor havde sagt til ham at han havde fået 7 for hans fremlæggelse af rapporten og 00 for begge af de andre spørgsmål, så rapporten må have gæl... -
eksamen
ForumindlægHej. hvis man afslutter en gymnasiel studentereksamen i 2008 tæller studieretningsopgaven med i de 10 eksimner man skal op i I alt og tæller AT eksamen både som en mundtlig og en skriftlig i de 10 eksaminer?? -
PLANER I RUMMET MUNDLIG EKSAMEN A NIVEAU
ForumindlægRumgeometri Gøre rede for planer i rummet. Bevis formlen for afstanden ml. et punkt og en plan. Jeg har styr på beviset men jeg har ikke styr på at gøre rede Er der nogle venlgie sjæl herinde der kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på ved at gøre rede for planer i rummet? ... -
5 A-niveau fag på STX?
ForumindlægGælder reglen stadig, om at man får ganget sit snit med 1,03 hvis man tager 5 A-fag? Jeg har nemlig taget den beslutning om at jeg gerne vil have 5 A-fag engang i 3.G, da jeg tænkte det vil være som en gave at man kan gange sit snit med 1,03. Men det er jo egentlig vildt lidt? Jeg troede det var... -
allan_sim: vedr. skr. eksamen 1-årigt A-niveau.
ForumindlægHejErfarede i en tråd, at du var skriftlig censor. Ved du, hvorledes grænserne blev i år for skriftlig eksamen 1-årigt forløb til A-niveau?Jeg fik 11, hvilket undrer mig, eftersom jeg havde fejl i 2 underopgaver. -
Eksamen! vigtig
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der ved om man må have downloadede opgaver/noter fra fx. studieportalen med til skriftlig eksamen, og bruge dem - selvom det ikke er eget navn der står derpå? -
Fysik A eksamen?
Forumindlæg- Må man gerne medbringe færdigskrevne rapporter til den eksperimentelle del af eksamen? - Spørger censor og lærer en individuelt, hvad man laver i eksperimentet, eller skal man bare være hurtig til at svare, således ens kammerat i gruppen ikke stjæler point? - Hvordan kan det teoretiske spørgsm... -
Matematik A eksamensopgaver (HTX)
ForumindlægHej er der nogen der ligger inde med eksamenssæt i matematik A på HTX? :) -
Skriftlig dansk STX A 24. maj 2013
ForumindlægHej, ville høre om der er nogen, der har nogle perspektiver på dansk opgaverne fra i fredags? Og især kronikken Facebook og sociale medier? -
Dumpe en eksamen på DTU ?
ForumindlægHej Hvad sker der hvis man dumper et fag på dtu ? :- ) Mvh. Ano -
Opgradering af Samf. B til A. Eksamen på B-niveau
ForumindlægHej, jeg har spørgsmål angående eksamen i næste måned. Jeg går i 2g på stx og min studieretning hedder; Engelsk A, Samfundsfag B og Matematik B. Jeg har valgt at opgradere samfundsfag til A-niveau men min klasse har det stadig kun på B-niveau. Spørgsmålet er så om jeg skal op til eksamen (årspr... -
Opgradering af Samf. B til A. Eksamen på B-niveau?
ForumindlægHej, jeg har spørgsmål angående eksamen i næste måned. Jeg går i 2g på stx og min studieretning hedder; Engelsk A, Samfundsfag B og Matematik B. Jeg har valgt at opgradere samfundsfag til A-niveau men min klasse har det stadig kun på B-niveau. Spørgsmålet er så om jeg skal op til eksamen (årspr... -
-3 i eksamen?
ForumindlægHey alle, jeg har været op til skriftlig eksamen, jeg undre mig over hvor meget der skal til for at få -3. Jeg kender nogen der har fået -3 fordi de har lavet 1-2 opgaver og de var også forkerte. Da jeg har lavet 7 ud af 16 og er næsten sikker på at jeg har fået dem alle forkerte, betyder det så... -
Skriftlige dansk
ForumindlægHej Var tidligere idag til eksamen, og valgte at lave en reportage. Vil høre hvad i synes om den, hvad tror i denne reportage kan give? Ved jeg har et par småfejl, hvor jeg har skrevet "I Nørreport Station og "I livet løs" Begge burde at være på og ikke I. Realistisk set hvad tro... -
Årskarakter/skiftlig eksamen
ForumindlægJeg har fået 02 både mundtligt og skriftligt i årskarakter i matematik, men jeg dumper formentlig den skriftlige eksamen. Hvis det sker, dumper jeg så også matematik som fag? -
Matematik mundtlige eksame!! :D
ForumindlægYeah den mundtlige matematik eksame, skal jeg ikke op i næste år(9 klasse). -
Kemi A eksamen - Facit
ForumindlægHej Kan nogen skrive facit for kemi A eksamen?
