Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17181 til 17200 af 163702
  • novelle

    Forumindlæg
    hej hvad betyder begreberne ''den klssiske novelle'' og shortstory/kortprosa. altså hvad er forskellen?
  • Oversummer og undersummer

    Forumindlæg
    Hej! Sidder med et eksamensspørgsmål i bestemte integraler, og skulle meget gerne kunne nævne noget om oversummer og undersummer. Har dog aldrig forstået de to begreber. Nogen der kan hjælpe ?!!?
  • Bleg for noget.

    Forumindlæg
    Hvordan kan man sige; jeg er ikke bleg for at tage en udfordring op?
  • -s genitiv eller -of konstructionen

    Forumindlæg
    Hedder det: The book's pages. eller The pages of the book. Tak på forhånd.
  • 8 sæt

    Forumindlæg
    Nogen der vil se disse igennem for grammatiske fejl? (: Det handler om 'udvidet tid' 1) Han sad og læste lektier, da det bankede på døren. = He was sitting doing homework, when it knocked at the door. 2) Joan kunne høre naboens hund, der gøede hele natten. = Joan could hear the neighbour&...
  • Leder efter sang

    Forumindlæg
    Det er tale om et relativt nyt dansk band, som indleder deres sang med: "How do you do? Oh hello I feel well". Kender I til navnet på denne sang?
  • Ha (jur)

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om jeg skal have samfundsfag B for at komme ind, eller om Historie B er nok. Jeg går på HF så jeg får Historie B
  • Srp i Kemi

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der kan hjælpe mig med at beskrive de her 2?? Hvis nogle vil hjælpe mig særiøst med kemidelen i min srp, il eg gerne give noget for jeres tid.
  • Jeg/passiv

    Forumindlæg
    Hej Når man skal redegøre for et forsøg (i SRP) skal man så bruge, "jeg" (jeg gjorde det og det) eller passiv/man (forsøget udføres såddan.. forsøget stilles op..)?
  • hvorfor man afbrænder regnskoven ?

    Forumindlæg
    Goddag . Jeg er igang med at lave rapport og vil meget gerne at vide hvorfor man brænder renskoven ? jeg har sagt og søgt på nettet men kan ikke finde noget jeg kan bruge på forhånd tak
  • Vulkaner..

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal forklare, hvad ildcirklen er (Pacific Ring of Fire), men kan ikke rigtig finde noget om det? Er der nogle, der ved, hvor jeg kan finde noget om det eller har noget om det? Hilsen mig :D
  • Positron

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der kan komme på en definition på positron? H André
  • Und wenn ein Lied (Lidt hast :S)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg er ikke den skarpeste, når man snakker om tysk, og vil gerne spørge om der er nogle der kan oversætte Und wenn ein Lied som er skrevet af Söhne Mannheim. Har ikke så meget tid, så er et sidste forsøg på at forstå sangen, men håber at der er nogle der gavmilde nok til at ville...
  • ANALYSE AF FIREWEED

    Forumindlæg
    Er der en af jer, som er så sød at sende en analyse af Fireweed af Shye Brannon? Selvfølgelig har jeg ikke tænkt at kopierer (vil sgu ikke tages i plagiat), men har lige brug for hjælp til at skubbes på vej.
  • Matematik modellering

    Forumindlæg
    Hej alle! Min gruppe og jeg sidder med et forløb i matematik og historie. Vi har om slaget ved waterloo med Napoleon i magten. Vi arbejder med metoden matematik modellering i matematik og kontrafaktisk metode i historie. Hvordan kan vi regne slagets forløb ud i excel? med tal af tab? Vi har f...
  • SPARTA

    Forumindlæg
    HEJ er der nogen som har noter til spartas samfundsindretning? det vill være super lækkert
  • Er det en fejl?

    Forumindlæg
    I en af opgaverne i fejlstøvsugeren står der at jeg skal oversætte følgende: I fremtiden vil alle elever få adgang til en computer. I fejlstøvsugerens rettenøgle står følgende: In the future all pupils will have access to computers. Er det ikke en fejl, når der i den danske udgave står "...
  • Abstract

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der vil se mit abstract igennem for grammatiske fejl?
  • HJÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    Som overskriften antyder, har jeg brug for hjælp. Hvad var før Buckingham Palace. Jeg er ligeglad med hvor lang tid før Buckingham, bare det er samme sted som det ligger:)
  • HA juraAAU

    Forumindlæg
    Hej SP'er, Jeg går i 3.g på HHX. Jeg vil gerne studere HA juraAAU til sommer, men jeg har desværre ikke et høj gennemsnit. Mit gennemsnit ligger præcis på 4. Derfor er jeg i tvivl om, at jeg kan komme ind på studiet med det gennemsnit. På universitetets hjemmeside står der: "alle...