Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 17201 til 17220 af 134825
-
Kognition og læring - 24-timers eksamen.
ForumindlægHej - jeg sidder med emnet "intelligens, kognition og læring" og har lidt problemer med min problemformulering, samt problemstillinger. Mine vedlagte tekster handler om Piaget og hans teori omkring de fire stadier i udviklingen af "tænkteværktøjer", samt hvordan børn arbejde... -
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
NV afsluttende rapport(eksame)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op i en afsluttende nv prøve på fredag.. Vægten skal ligge på min fysik rapport.. Jeg skal forberede mig derhjemme og fortælle 5-7 min. om min rapport.. Det der lægges vægt på er at jeg skal gøre rede for forløbets formål, gøre rede for udførelsen af de prakti... -
Sandsynlighed(øveopgave1 til eksamen)
ForumindlægLad (X, Y ) være en to-dimensional kontinuert stokastisk vektor med simultan sandsyn- lighedstæthed p(x, y) = {x2ye-x når 0 < x og 0<y<1} 0 ellers Det ønskes ikke bevist at p(x, y) er en sandsynlighedstæthed, og dette faktum kan frit benyttes i det følgende... -
Eksamen spoergsmaal: ligning
ForumindlægJeg skal op til matematik C mundtlig snart og vil meget gerne have lidt hjaelp til denne opgave. Du skal redegoere for loesningsregler for ligninger Forklar, hvordan foeglende ligning kan loeses grafisk x + 4 = 3x -2 Redegoer for opstilling af formler til loesning af praktiske problemer. Vi... -
Perspektivering dansk mundtlig eksamen
ForumindlægBilledet udslidt kan vel perspektiveres til teksten nådsensbrød, men hvad skal jeg fortælle om? Hvilke sammenhæng osv. er der mellem teksten og maleriet? -
samfunds fag eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med en opgave i samfundsfag om jeg håber i kan hjælpe lidt med ? Hvad er DF's holdninger til FN og EU? hvorfor vil DF have grænsekontroll ? hvorfor er DF så populært? -
Problemstilling til matematik eksamen
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne spørge om ideer til min problemstilling til min eksamensopgave. Jeg skal have så mange af ee nedslående emner med ind i min opgave, som overhovedet muligt, og som giver bedst mulig mening. Ligninger Omkreds Areal Målestoksforhold Rumfang Vægt - masse - massefylde Pytha... -
eksamens spørgsmål i idræt
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan de forskellige eksamensspørgsmål i idræt mellemniveau lyder?Jeg ville blive utrolig glad for svar, eftersom jeg skal op i morgen. -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Lidt spørgsmål inden eksamen...
ForumindlægHer er lidt spørgsmål. Håber der er nogen der vil svare for det ville hjælpe mig meget...1. Hvis man substituerer en alkohol, hvordan kan det så være at det oftest er OH-gruppen som substitiueres og ikke bare et h-atom. Kan der ikke være både en OH gruppe og fx Cl på et molekyle eller skyldes det... -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
HF eksamen 2003!
ForumindlægHej med jer...Er der ingen der ligger inde med en stil fra HF vintereksamen 2003, hæftets overordnede emne er "Globalisering"..Har self søgt her på siden men synes ik jeg kan finde noget?på forhånd tak! -
JEG DUMPER TIL MIN EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSER MAN DENNE SLAGS AFOPGAVE; r1=-2, r2 =-2 og (g,h) = (-1,-1) ??????????? pleassee help me -
Eksamen: Retskrivning og Læsning
ForumindlægHej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!? -
Inspiration Til Dansk Tekster Til Eksamen.
ForumindlægHaj Alle ! Jeg Har Trukket Fordybelsesområde 21 hvilket vil sige - Tekster om Tro, Identitet, Normer og Familierelationer. Jeg er egentlig ret godt på vej, har fået nogle forslag til nogle tekster af min lærer osv, kunne dog ikk finde "I Familiens Skygge" nogen steder, men altsåhr! V... -
EKSAMEN! METODE I SAMF!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående metode i samfundsfag. Jeg bruger den kvalitative metode, når det er vedrørende interviews osv., men hvilken metode skal jeg bruge, når jeg anvender den såkaldte Björn Molin model i samfundsfag? Er det så lige pludselig den kvantit... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse). Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
problemformulering til eksamen historie. hjælp!
Forumindlæghej :) jeg har trukket emnet omkring industrialiseringen. er der nogen der har en super god problemformulering i baghånden? så ville jeg elske jer!! :) hehe -
Billedeanalyse til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen Står i lidt af et dilemma.. Jeg er ved at analysere et billede der hedder " Fra højbro plads" http://www.kunstnyt.dk/fischer1-5.jpg Jeg er i tvivl hvilken total det er. Så håber i kan hjælpe mig :-)
