Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 17221 til 17240 af 70316
  • Projektopgave

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en projektopgave hvor overemnet er Demokrati. Det der interresserer mig mest er styreformer. Hvis jeg vælger Mexico , kan jeg så fortælle om Mexicos styreformer de sidste 100 år? Jeg skal også have lavet en problemformulering , disposition , og litteraturliste.
  • Mundtlig matematik Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik og har fået spørgsmålet "Trigonometri - De trigonometriske funktioner. Løsning af trigonometriske grundligninger" Er der nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal starte og slutte? Altså en god disposition til en fremlæggelse af det...
  • PROJEKTOPGAVE OM UNGE OG UDDANNELSE HJÆLP ER HELT GÅET I STÅÅÅÅ

    Forumindlæg
    JEG SKAL I MORGEN GÅ I GANG MED MIT PROJEKT OM UNGE OG UDDANNELSE MEN VED IKKE HVORDAN JEG KAN OPFYLDE DETTE FREMLÆGGE OG LAVE PRODUKTET OG KILDEFORTEGNELSE OG DISPOSITION OVER FREMLÆGGELSE VED IKKE HVORDAN JEG SKAL HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIG PLISSSSSSSS
  • vind aktualitet

    Forumindlæg
    Hey guys! Jeg skal lige høre jer, om i kan svare mig på vinds aktualitet og relevans. Jeg skal på til en mundtlig eksamen i det, og jeg er i fuld sving med dispositionerne. Men lige vinds aktualitet og relevans kan jeg ikke helt svare på, håbe i kan hjælpe mig. Knus
  • AT Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er lidt i tvivl om fremlæggelse. Min disposition ser således ud: - problemformulering - delkonklusioner som jeg har arbejdet videre med. - hovedkonklusion - metoder - fagenes muligheder og begrænsninger - perspektivering til studierapport. Er det den rigtige vej at gå? Og hvor meget s...
  • Resonansrøret

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en disposition til eksamen, i øvelsen med resonansrøret, finder jeg lydens hastighed,og beviser at hastigheden er uafhængig af frekvensen, men jeg mangler formlen for det? Kan nogen hjælpe mig? Hilsen Sandra
  • Pythagoras sætning - Ensvinklede trekanter

    Forumindlæg
    Hej alle ; ) Jeg sidder og arbejder på min disposition til eksamen, men kan bare ikke finde ud af om det ville være relevant at inddrage Pythagoras sætning, når ekssamensspørgsmålet drejer sig om ensvinklede trekanter. Jeg har forsøgt at finde en sammenhæng, men det er ikke lykkedes for mig. Noge...
  • IT rapport

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal skrive en rapport om en hjemmeside jeg har lavet på 3. år (HHX) og ville høre om nogen kan hjælpe mig med en disposition til hvad rapporten i store træk skal indeholde.. muligvis hvis nogen har en rapport ville det være dejligt at kunne se hvordan den er opbygget?? Mvh 447
  • Funktionssammenhænge.

    Forumindlæg
    3. Funktionssammenhænge. Redegør for egenskaber ved lineære sammenhænge herunder både forskrift og graf. Inddrag et eksempel på lineær vækst. Jeg kunne godt tænke mig nogle stikord til min disposition omkring, hvad jeg skulle ind på, hvis jeg trak ovenstående spørgsmål? :)
  • Blærerøvssætninger!

    Forumindlæg
    hej.. Tænkte på en disposition, hvordan kunne man starte den? Det er FSA.Eksempel;1) Nu vil jeg gerne starte, med lytteteksten, og efter den vil jeg snakke om læseteksten, og i er velkommen til at stille spørgsmål undervejs. tak. føler bare at jeg er i knibe :S HJÆÆÆLP..
  • mundtlig eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har fået at vide, at man skal udarbejde en synopsis og lave en disposition over sin fremlæggelse, som man giver til lærer og censor. Men hvis de ikke skal have min synopsis, er det så overhovedet nødvendigt, at jeg laver delkonklusioner og alle de sædvanlige ting? På forhånd tak
  • Synopseopbygnig

    Forumindlæg
    Hej. Vi skal lave en synopse, for at prøve det inden afgangseksamen her til sommer, og jeg kan ikke huske hvad man skal have med i fremlæggelsen.. Ved at der skal være præsentation, disposition, analyse og oplæsning. Skal der være mere i? Mvh. Mie-Louise (:
  • Eksaponentiel sammenhæng - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Sidder og laver dispositioner til mundtlig matematik. Kan I hjælpe med at: gør rede for eksponentiel sammenhænge y=b*ax .. OG komme ind på betydningen af tallene a og b (udled formlerne) Håber du kan hjælpe?! :D
  • eksamens spg. differantialregning

    Forumindlæg
    hej,jeg har et par spørgsmål, som håber I kan svarer på.hvordan kan et spørgsmål i differantielregning lyde? (mat. b-niveau)Har I nogle forslag til en disposition hvis man trækker "differantielregning"?Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil starte med hvis jeg trak dette emne ?_?
  • Seriøs hjælp til tysk - kig meget gerne

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er godt i gang med min tysk disposition/synopsis, men jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at kigge den igennem for de værste fejl og fejl formuleringer, da jeg er usikker på meget af det jeg har skrevet. Skriv meget gerne, hvis du har tid/lyst, og så kan jeg sende den til dig. D...
  • The vietnam war

    Forumindlæg
    Hey sidder her og laver min engelsk disposition. Jeg mangler en god tekst, om de hjemvendte soldater. Er der nogen der evt. har en liggende eller kender en? Gerne en hjemmeside, men en opg. er også fin til inspiration. :)
  • Hjælp hurtigt!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en disposition i engelsk, om civil rights i usa og har valgt under emnet crime. Kunne jeg fx godt tage og skrive om en sort rapper, der rapper om kriminalitet in sorte ghettoer?
  • beviser for differentiation af et produkt af to differentiable funktioner

    Forumindlæg
    Jeg skal op i Mundtlig Mat a og er igang med at lave dispositioner til spørgsmålene. Men er gået i stå ved dette spørgsmål .gennemgå beviser for differentiation af et produkt af to differentiable funktioner. er der nogen der har nogen beviser liggende eller bare kan hjælpe? :)
  • Biologi c

    Forumindlæg
    Har fået et spørgsmål til en af mine dispositioner der lyder følgende: Redegør for hvad et økosystem er og give eksempler på faktorer der kan påvirke et økosystem Det er den sidste del " faktorer der kan påvirke et økosystem" jeg ikke ved hvad jeg skal skrive til - nogle forslag?
  • Pædagogik eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg går på seminaret, og vil gerne i dialog med evt. en professor eller lign. der kan hjælp mig med en disposition over eksamen... Jeg har afleveret en eksamensopgave om undervisningsdifferentiering, hvor jeg vil komme ind på freinet og dewey. er der nogle ting udover der som ville være int...