Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17301 til 17320 af 52678
-
Haster!!
ForumindlægHeyer der ikke lige nogen der ude der kan give mig formelen for gitterkonstanten?Emnet er fysik og skal bruge formelen nu. -
3-faset vekselslstrøm
ForumindlægHej jeg skal lave fysik-rapport til imorgen, og er meget i tvivl om 3-faset vekselstrøm?? Maaanse -
Volumen
ForumindlægHej............. Er i gang med fysik opgavesæt.... Overvej hvordan volumen af lodderne beste bestemmes... -
Krafter og magnetiskfelt
ForumindlægHej Jeg vil høre, hvordan man kan skelne mellem statiske og dynamiske ligevægtspunkter i fysik? :) mange tak! -
svingninger og bølger
ForumindlægHej.. er der ikke nogen der har en god fysik raport om svingninger og bølger.....Hilsen den hjælpeløse... -
Kvantemekanik!
ForumindlægHej...Er der nogen der, forholdsvis kort, kan forklare mig, hvad kvantemekanik/fysik går ud på? -
Fysisk pendul, inertimoment
ForumindlægHar lavet nogle forsøg med et fysik pendul som jeg skal bruge til at finde inertimomentet.. hvordan gør jeg det? -
Notater A niveu eksamen
ForumindlægHej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få -
Nuklidkort ?
ForumindlægJeg skal op til FSA i fysik i morgen og undrer mig over hvad det her nuklidkort er, og hvordan jeg bruger det ?? På forhånd Tak .. Sofia :) -
Opgavesæt
ForumindlægNogle der har et opgavesæt i Fysik A fra Maj, Agust eller december 2008´? -
eksamensæt august 2007
ForumindlægHej er der nogen der har lavet eksamensættet august 2007 fysik som kan lægge det op ? Tak -
h
ForumindlægEr der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan tage en test om fysik / kemi? :D -
Vand og luft?
ForumindlægEr der nogen der har en fysik repport om "luft og vand?" og det hele ? -
SSO
ForumindlægNogle gode råd, hvis man skal skrive i astro, og SSO i fysik i det hele taget? -
KEMI ! :S
Forumindlægnogen der ved hvad CO3 er? ;s jeg er bare total dårlig til fysik/kemi.. på forhånd tak .. (; -
Fys Verden 2 opg 4.3-4.4-4.5
ForumindlægHej.. er der nogen som kan hjælpe med disse op gaver fra Fysikkens Verden 2 side 109-110 -
Reaktionsskema
ForumindlægHej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt. -
Reaktionsskema
ForumindlægHej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt. -
Gitterformlen ud fra optisk gitter?
ForumindlægHvordan forklarer jeg hvordan man kan finde bølgelængden (gitterligningen) ud fra denne figur? -kortfattet da jeg kun har fysik på c -
Transformator
ForumindlægHej venner Min veninde og jeg har en fremlæggelse for i fysik om hvordan en transformator virker. Tak på forhånd
