Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17301 til 17320 af 52678
  • Haster!!

    Forumindlæg
    Heyer der ikke lige nogen der ude der kan give mig formelen for gitterkonstanten?Emnet er fysik og skal bruge formelen nu.
  • 3-faset vekselslstrøm

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave fysik-rapport til imorgen, og er meget i tvivl om 3-faset vekselstrøm?? Maaanse
  • Volumen

    Forumindlæg
    Hej............. Er i gang med fysik opgavesæt.... Overvej hvordan volumen af lodderne beste bestemmes...
  • Krafter og magnetiskfelt

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre, hvordan man kan skelne mellem statiske og dynamiske ligevægtspunkter i fysik? :) mange tak!
  • svingninger og bølger

    Forumindlæg
    Hej.. er der ikke nogen der har en god fysik raport om svingninger og bølger.....Hilsen den hjælpeløse...
  • Kvantemekanik!

    Forumindlæg
    Hej...Er der nogen der, forholdsvis kort, kan forklare mig, hvad kvantemekanik/fysik går ud på?
  • Fysisk pendul, inertimoment

    Forumindlæg
    Har lavet nogle forsøg med et fysik pendul som jeg skal bruge til at finde inertimomentet.. hvordan gør jeg det?
  • Notater A niveu eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få
  • Nuklidkort ?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til FSA i fysik i morgen og undrer mig over hvad det her nuklidkort er, og hvordan jeg bruger det ?? På forhånd Tak .. Sofia :)
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Nogle der har et opgavesæt i Fysik A fra Maj, Agust eller december 2008´?
  • eksamensæt august 2007

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har lavet eksamensættet august 2007 fysik som kan lægge det op ? Tak
  • h

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan tage en test om fysik / kemi? :D
  • Vand og luft?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en fysik repport om "luft og vand?" og det hele ?
  • SSO

    Forumindlæg
    Nogle gode råd, hvis man skal skrive i astro, og SSO i fysik i det hele taget?
  • KEMI ! :S

    Forumindlæg
    nogen der ved hvad CO3 er? ;s jeg er bare total dårlig til fysik/kemi.. på forhånd tak .. (;
  • Fys Verden 2 opg 4.3-4.4-4.5

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen som kan hjælpe med disse op gaver fra Fysikkens Verden 2 side 109-110
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt.
  • Reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej jeg er ikke specielt god til fysik/kemi og forstår ikke, hvorfor følgende er rigtigt.
  • Gitterformlen ud fra optisk gitter?

    Forumindlæg
    Hvordan forklarer jeg hvordan man kan finde bølgelængden (gitterligningen) ud fra denne figur? -kortfattet da jeg kun har fysik på c
  • Transformator

    Forumindlæg
    Hej venner Min veninde og jeg har en fremlæggelse for i fysik om hvordan en transformator virker. Tak på forhånd