Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17301 til 17320 af 40404
-
Kreativt program Idræt !!
ForumindlægHejsa...Sidder virkelig i et stort dilemma !! Vi har ikke noget musik til vores kreative program...Vores lærer vil have følgende:Skiftende musik i tempo - "trance, dance" sådan noget techno musik...Er der nogle, som har lavet sådan et program før? eller noget... tager imod alle forslag.... -
Årsprøver i afsluttende fag?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om årsprøver... Jeg går i 1.g, og har fået at vide jeg skal til eksamen i matematik og derudover op i to årsprøver. Har ikke fået at vide hvilke fag det er i, og har ikke kunne finde ud af, om jeg kan risikere at komme til årsprøver i fag jeg afslutter i år, umiddelbart ville ... -
eksame sæt "øve"
Forumindlægjeg allesammen..Skulle bare sige at jeg skal til årsprøve.Det er matematik vi snakker om!!kan man finde nogle opgave sæt man kan øve sig med :Dfeks uvm.dk = kan ikke finde noetPs: 1g -
Arealfunktion og dens punktmængde
ForumindlægJeg forbereder mig på at bevise at A'(x) = f(x), og føler mig lige nu ret meget i tvivl, men arbejder hårdt på at få styr på det.I begyndelsen af kapitelet er der en sætning som beskriver punktmængde i sammenhæng med areal og stamfunktioner, og der er en del jeg ikke forstårM ={(x,y)I a hvor ... -
en der god til math ?
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=6839 12/1,55 * 100 30/100*12 rigtigt -
snørklet?
ForumindlægJeg fik at vide af min lærer at jeg havde et ´"snørklet" sprog i mit dansk-stil... nogen der ved hvad det skal betyde? o.0 -
Nervøsitet.. Aaaaarh !
ForumindlægHola.. ! Ville bare spørge om der var nogen som har nogle gode råd/tips, til hvordan man undgår nervøsitet ved eksamer?! -
Iodtal..
ForumindlægHej.. Jeg har lidt af et problem.. Jeg skal regne iodtallet ud for palmin, og massen for iod = 0,987g og massen for fedtstoffet er 0,303g.. Jeg ved at tabelværdien siger at iodtallet skal være mellem 2 og 10, men når jeg regner iodtallet ud får jeg det til 325,74. Kan det virkelig passe? -
forkert ikke?
ForumindlægSie geht in meiner Klasse Skal der ikke stå: "...in meine Klasse" -
Kvantekryptering
ForumindlægKan det passe, at man har lavet en kode, der ikke kan knækkes ? Hvis man har det forstår jeg ikke, at man har så mange ansatte i NSA når man allerede har et sikkert kommunikationssystem.. -
så er det snart tid til FSA
Forumindlæghej, så er det snart tid til lidt eksamen, jeg ville bare høre om der var nogle der havde gode råd til hvordan man læser bedst op, til dansk læsning og reskrivning, måske nogle fif til at huske grammatikken, eller nogen der vidste lidt mere om FSA, det kunne være herligt. =) Mathias. -
FSA 2007
ForumindlægJeg skal i morgen op i engelsk, rette skriflig engelsk. Da jeg skal om i grammatik og lytte prøve ville jeg høre om nogle af jer lå inde med nogle sider man kunne øve sig på? Eller sider med basis engeslk altså det grundlægende indenfor engelsk! -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle. Jeg skal have terminsprøve i 9. klasse på mandag (d. 7) og tirsdag (d. 8) og jeg vil bare gerne høre om der er nogle der ved hvilken FSA i matematik vi skal have? Og hvilken har i haft? Jeg er virkelig elendigt til matematik, så vil gerne kunne forberede mig :) Vil i ikke være sød o... -
13 tal
Forumindlæghvordan kan man få 13 eller 11 eller 10 i engelsk, når man er virkelig dårlig til det? -
hastehalveringtykkelse
Forumindlæghej der står i min opg at kom ind på svækkelse og halveringstykkelse forstår ik hvad jeg skal fortælle om halveringtykkelse håber for svar det haster tak på forhånd -
Integration ved substitution
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig princippet i integration v. substitution - og evt. give mig et eksempel? -
Lyn kursus i mat. C ?
Forumindlæghej jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan få lynkursus i matematik på C niv. ved Holbæk og omegn på forhånd tusind tak. -
Biologi
ForumindlægHejsa I dag har jeg beskæftiget mig med et glas med alm. vand og et andet glas/bærer med saltvand. Og i de 2 har jeg så puttet 2 skærede ligelange kartofler. De ligger her http://peecee.dk/?id=66114 http://peecee.dk/?id=66115 Kan I hjælpe mig med Journalskabelonen ? Jeg ved ikke præcis hvad je... -
HJÆÆÆLP TAK
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig: Hvor i vandets kredsløb, smeltevarmen har betydning. vil gerne have svar hurtigst muligt TAK -
mængdelære
ForumindlægJeg kan godt forstå det, men hvordan formulerer man beviser, der er uhyre simple? F.eks.: F1 og F2 er lukket. så er F1 U F2 og F1 (omvendt u) F2 lukket. og den her: Ø og R^2 er lukket.
