Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 17321 til 17340 af 45492
-
sie/Sie
ForumindlægEr der en regl for når der står "du" på dansk, at det så er "sie" på tysk - og når der står "de" på dansk er det så "Sie" på tysk? -
Indre og ydre funktion
ForumindlægHejsa Er der en som kan hjælpe mig med hvad den indre og ydre funktion af denne funktion er: (7x+2)6 er det: ydre: x6 indre: 7x+2 ? -
P-værdi, ekstrem høj?
ForumindlægHej, jeg sidder og laver en uafhængighedstest over en opgave, der omhandler holdningen til partier. Jeg har opstillet en kunstig dikotomi, i borgerlige partier og socialistiske partier. Og jeg får en utrolig høj p-værdi efter at have udregnet det i nspire, med brug af x^2way. Min p-værdi ligger p... -
reducering
Forumindlægsidder og repeterer opgaver til den skriftlige eksamen B på tirsdag (http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140523%201stx141-MAT-B-22052014.ashx), og er stødt på opgaven fra mat b 2014, hvor man skal reducere dette : (a+b)^2-a^2-ab Er derfra kommet frem til at a... -
Fysik
Forumindlæghvad er PH værdien -
Neutroner Protoner Elektroner
ForumindlægEr der ikke nogen der vil forklare kort hvad neutroner, protoner og elektroner er, og hvad forskellen er på dem. -
Ækvivalenspunkt??
ForumindlægEr der ikke en, der vil forklare i simpelt hverdagsdansk, hvad ækvivalenspunktet er? Tak på forhånd. Hav en god aften :) -
sygeplejerskeuddannelse gennem kvote 2
ForumindlægHejsa :) jeg har søgt sygeplejerskeuddannelse gennem kvote 2 i hele landet for at gør min chance store :) sidste år fik jeg afslag, fordi mit snit var for lav, og jeg havde ingen erhverserfaring. jeg valgte at holder sabbartår, og arbejde på plejehjem og hjemmepleje - samt har jeg også arbejde... -
Enhed fysik
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med denne fysik opgave? Står lige og mangler svar til 1 spørgsmål. - Jeg skal finde ud af den passende enhed Massen af en dråbe vand Tykkelsen af en side i fysikbogen Den gennemsnitlige fart for en fodgænger -
svar
ForumindlægAfrund 18,17 til 1 decimal: -
Hvilke områder er befolkning tættest befolkede på jorden?
ForumindlægHvilke områder er befolkning tættest befolkede på jorden????? -
Forholdene mellem...
ForumindlægHej jeg vil høre om der var nogle der ville hjælpe med hvordan man regner forholdene mellem længde og bredde. Når det gælder kommatal. -
Spørgende sætninger
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvordan man oversætter følgende sætning: Kan du godt lide at svømme? På forhånd tak :) -
kemisk procesteknik..
ForumindlægHej. Jeg tænkte på om nogen har kendskab til kemisk procesteknik, og vil hjælpe mig med følgende opgave (se vedhæftede fil). Jeg kan ikke helt få resultatet til at passe, få 2980kg/time. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort forkert. Håber i kan hjælpe mvh JG. -
essay
Forumindlæghej jeg har et essay for og det skal være færdigt om en uge problemet er bare jeg ikke kan skrive et assay da jeg ikke rigtig har forstået hvad det gik ud på jeg har skervet lidt men er der måske nogen der kan sige om det er et essay eller ej tak på forhånd :) emnet er ondskab -
Største fælles divisor
ForumindlægHvad er en divisor, og hvordan finder jeg den største fælles divisor i 12 og 16? -
Sekanthældning
ForumindlægHej Er der en som vil hjælpe med vedhæftede opgaver b og c? -
Maximums værdi at funktion med to variabler og rendpunkter
ForumindlægHej Sidder med en matematik opgave, hvor vi skal finde maximumsværdien for den givet funktion: f(x)=xy-x3y2 , over kvadratet 0≤x≤1, 0≤y≤1 Jeg har udregnet det partielt afledte, og så er jeg ikke kommet længere, er der nogen der har lyst og tid til at hjælpe? :) -
Oversætte
ForumindlægHej. Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte et par linjer. De ser således ud: Kvaliteten svarer ikke til vores forventninger. Jeg kommer netop i tanke om at jeg har glemt at ringe hjem -
Opløselighed og polaritet
ForumindlægHej Studieportalen jeg er i gang med, at skriv en opgave om Opløselighed og polaritet. Hvor vi har til opgave at blande to forskellige stoffer sammen. Jeg har til opgave at skrive om opløsligheden mellem Heptan+CuSO4. Hvor resultatet af opløseligheden er dårlig. Ved I hvorfor? Skyldes det ikke...
