Søgning på: matematik a htx 2017. Resultater: 17321 til 17340 af 158493
-
Adgangskrav på Uni
ForumindlægJeg har hørt at hvis man søger en uddanelse så vil de specifikt kigge på de fag det kræver at man har, for at komme ind.. Lad os nu tage biomedicin som eksempel.. Her bliver ALLE optaget hvis man har dansk A og engelsk B, matematik A, fysik B og kemi B. Alle fag skal være bestået. Det jeg så ... -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak. -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Skole ændrer vores studieretning efter 2 år
ForumindlægHej derude :-) Jeg og resten af min klasse står i en vanskeligt problem. Det forholder sig sådan, at vores studieretning er meget speciel, da vi går på to skoler. Vi går på en STX og HTX. Vi er alle meget glade for at gå på STX-skolen, men vi bryder os mildest talt ikke om at gå på HTX-skolen. ... -
Spørgsmål Fra C til B niveau
ForumindlægHej jeg er en dreng som er god til matematik på C niveau Jeg vil godt helt op og have det på A niveau. Mit spørgsmål er nu hvor svært er B niveauet fra c niveauet ??? og så videre til A niveauet ? Håber en kan svare mig ? -
Ny biologifagside
ForumindlægPå opfordring af chemistry_htx-sts er der nu oprettet en biologifagside med nogle spændende links. Siden kan ses her: https://www.studieportalen.dk/Search/?q=Biologi Hvis der andre, som har ideer til indhold på biologifagsiden eller til nogle af de andre fagsider er I meget velkomne til at sende ... -
hjælp
ForumindlægHejsa jeg har lige et spørgsmål ang matematik:Hvad betyder ordet differentiabel? -
Vektorregning
ForumindlægHvis nogle ligger inde med nogle notater med vektorregning er jeg meget interesseret.Så hvis i har nogle indskrevne noter eller noget er i velkomne til at sende dem til [email protected] -
nøjagtig værdi af NaOH's koncentration...
ForumindlægJeg har virkelig brug for lidt back-up her... er ved at skrive en kemirapport om titrerkurver og så bliver der spurgt om hvordan jeg regner den nøjagtige koncentration af NaOH-opløsningen. men nu er jeg gået helt kold... det er et forsøg hvor vi har titreret hhv. saltsyre og eddikesyre med NaOH m... -
Flygtninge i DK?
ForumindlægNogen der vil besvare vores spørgeundersøgelse om flygtninge i Danmark? https://da.surveymonkey.com/r/HT9G28H Det tager 2 minutter og ville være en stor hjælp :) -
Valg af fremtid?
ForumindlægJeg står i øjeblikket overfor valget, om jeg skal fortsætte på min nuværende gymnasielle linie eller skifte.. Og jeg er ærlig talt lidt i tvivl. Er det ikke noget med, at man kan forsøge sig med sådan nogle tests? Jeg har engang prøvet en herinde på nettet med hvilke uddannelser som ville passe... -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
Lille spørgsmål.
ForumindlægHejsa. Vil lige spørge om en lille ting. Hvis man tager STX.. Har man mange muligheder til at være noget indenfor IT i STX? IT Programmør og andre ting? - Håber i kan hjælpe. -
Fysik b eksamen stx (mundtlig)
ForumindlægHej Nogen, der ved hvordan fysik b eksamen foregår? -
Økonomi på KU
ForumindlægHej allesammen, Jeg overvejer at søge ind på økonomi-uddannelse på KU. Dog er jeg i tvivl om studiet indebærer for meget matematik for mig... Jeg ville derfor høre om der var nogen med kendskab til økonomi enten på KU eller på Århus Universitet der kunne hjælpe med med nogle spørgsmål. Jeg har al... -
Hvad skal der til for at bestå?
ForumindlægHvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform? -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej Med Jer:) Jeg skal til at vælge emne til studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :) -
logistisk funktion
ForumindlægHVad er logistisk vækst! skal op i mundtlig matematik A... HJÆLP!!!! -
Studieretningsprojekt
Forumindlæghej. min studieretning hedder mat a, kemi b og naturgeografi c... derudover har jeg lov til at skrive i biologi dansk og historie.. Jeg ved at jeg skal skrive i matematik, da dette er det eneste a-fag i min studieretning så der er ligesom ikke så meget andet at vælge imellem. Men hvertfald går j...
