Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 17321 til 17340 af 98538
-
Hvornår får man -3?
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :) -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
årsprøve
Forumindlæghej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve.. -
herman bang
ForumindlægNogle der evt har en god litterær artikel liggende af "det hvide hus" af Herman Bang? -
Synopsis problemer!
ForumindlægHey, jeg går i 9. og vi har fået en opgave for hvor vi skal skrive en Synopsis om en bestemt Isme (Social realismen fx)og om en Forfatter/tekst til den tid. Men hvad er det præsist en synopsis er til for? Skal man skrive svarene ned som "Otto Ottosen var i 1940 kendt for bla bla bla"... -
aktiv i timerne
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er hvordan jeg bliver aktiv i timerne? Der nogle timer, hvor jeg siger noget og nogle hvor jeg er musestille. Hvor mange gange skal jeg række fingeren op og sige noget pr. modul/time. Skal starte på gymnasiet, så jeg vil gerne give et godt første indhåndstryk. Tak på forhånd... -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Beviser for differentieret funktioner og regneregler
ForumindlægHej alle Skal man kunne alle beviserne for de differentieret funktioner og regneregler på B? -
Perspektivering hvor vigtig???
ForumindlægJeg sidder med min franske eksamenstekst, og er meget i tvivl om hvor meget jeg skal perspektivere til undervisningen.. da ejg ikke rigtigt har nogle konkrete historier at perspektivere til.. Håber på hurtig hjælp... Sofie -
Modellering og regression
ForumindlægI et oplæg om vækstmodeller skal jeg (udover at behandle det væsentligste omkring forskellige vækstmodellers egenskaber) behandle regression og redegøre for, hvorledes man kan afgøre, hvilken af flere modeller, der bedst beskriver et givet datasæt samt bestemme konstanter der indgår i modellen.... -
muligt at klage?
ForumindlægHej, jeg bliver student i næste uge. Jeg har i dag fået skriftlige karakter for de skriftlige prøver. Er det muligt at klage over karakteren? -
AT Alternativer
ForumindlægHej SP. Jeg står og skal vælge fag til AT på fredag. Jeg har nogen ideer, som jeg er meget interesseret i at høre jeres mening om: Kryptovaluta - alternativ til "rigtig" valuta (mat og samf) (mat og engelsk) Blockchains muligheder (mat og samf) P piller til mænd (kemi og evt samf/dan... -
Eksamensklage- hvad skal man have for øje i ens brev?
ForumindlægHej Hvis man overvejer en eksamensklage mht. bedømmelsen af ens karakter, hvad skal man så inddrage i ens skriftlige brev til dem??? Nogen som kan opridse nogle væsentlige punkter som jeg skal have for øje i mit eksamensklage-brev til dem??? Varmeste hilsner Marie K. -
Projektopgave - Idéer
ForumindlægHejsa! Jeg er igang med et projektopggave med overemnet "frihed". hvad kunne delemnerne være ? er helt blank + problemstilling ? -
Emner i spansk på 3. år?
ForumindlægHej alle! Jeg ville være evig taknemlig for, om nogen eventuelt kunne huske hvilke emner, der hos jer var blevet gennemgået i spansk A på stx (enten alle 3 år, 2 af årene eller blot 3. år). Jeg er godt klar over, at det kan variere fra skole til skole, men er alligevel interesseret... -
Differentialregning
ForumindlægHvordan løser man ligningen f'(x)=0 og finder monotoniforhold for en parabel? -
hjælp pliiiz resume af en artikel
Forumindlæger der nogen der kan give mig Resume af Mor har dårlig samvittighed på barnets første sygedag. pliiiiiiiiiiiiiiiiz hjælp hjlæp -
Vil du godt?????
ForumindlægHej sp :) Jeg skal meget op til termins prøve. Er det nogen som gider bruge lidt tid på at fortælle hvordan det foregår og hvordan man kan forberede sig bedst muligst. -
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. *
