Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17361 til 17380 af 42938
-
Ny Ekamen
ForumindlægHej Jeg var til Oldtidskundskab eksamen (ny ordning) dersværre var jeg så uheldig at "klappen" gik ned. Jeg fik derfor en dårlig karakter. Er det muligt at gå til en ny eksamen, evt. sygeeksamen? Mvh. Fortvivlet Studerende -
Faktorisering af polynomier
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå, hvordan man faktoriserer et polynomium. Er der noget, man kan sige generelt om det? Nogen, der sådan overordnet kan forklare hvad det vil sige? :S På forhånd tak. :) -
Snit for medicin?
ForumindlægSidste år var gennemsnitet for at komme ind på medicin 9,6. Er der nogen der ved noget om, svenskernes krav er blevet skærpet, eller om de kommer ind på samme vilkår. Det kunne nemlig være nice, hvis gennemsnittet faldt! -
Fysikeksamen
ForumindlægJeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!? -
Innovation.
ForumindlægStår og skal til eksamen i innovation på mandag og da jeg læser pensum igennem, støder jeg på innovationslandskabet. Har ingen anelse om hvad det er, og der står ikke noget i bogen om det. Nogle derude,der ved hvad det er? -
Sætningsoversættelse
ForumindlægHejsa SP! Jeg skal oversætte følgende sætning i fransk til en aflevering: "Han spørger folk, hvad han skal gøre for at blive god" Jeg har selv prøvet at oversætte det med: "Il demande aux gens, qu'il fera pour devenir bon" men jeg er ikke sikker på om fai... -
Citere?
ForumindlægMå man citere i sin mundtlige fremlæggelse??? -
Magt samfundsfag
ForumindlægHEJ Nogle som har haft magt samfundsfag mundtligt ? -
HJÆLP!
ForumindlægKan man godt tage stikord med til Dansk mundligt -
logistisk funktion
ForumindlægHVad er logistisk vækst! skal op i mundtlig matematik A... HJÆLP!!!! -
sygeeksamen
ForumindlægHvornår bliver mundtlig sygeksamen stx afholdt? -
FYSIK A - forsøg
Forumindlægkommer man kun op i et forsøg når man skal op til FYSIK A MUNDTLIG? -
hjælp!
Forumindlægskal finde et godt debatindlæg til mundlig dansk og kan vikelig ikke finde et -
Beviser-
ForumindlægHej! Jeg skal op til matematik mundtlig imorgen..... men jeg er stadig i tvivl angående beviset om medianer, midtnormaler, højder og især periferivinkler....... så håber virkelig der er nogen som kan hjælpe. -
at tale
ForumindlægNu har jeg godt nok haft tysk på højt niveau. Men valgte det pga. det skriftlige. Elsker at sidde og pusle med det og skrive.Men mundtlig tysk er jeg en dør til. Jeg har i løbet af året ikke sagt noget, for at være ærlig. Hævet mine karakterer i mundtlig en smule ved at være aktiv i grammatiske ø... -
til kommende studenter 2004!
Forumindlægjeg ville lige høre, hvor meget det egentlig betyder for jer at køre rundt i studentervogn her til sommer efter eksamenerne er overstået`?er det noget i vil kunne lade være med at gøre?jeg har haft en total nederen klasse og har har derfor meldt fra til at køre med dem? hvad er jeres mening om de... -
studie i England
ForumindlægHej!Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og synes efterhånden, at jeg meget snart skal til at beslutte, hvad jeg vil efter gymnasiet. Jeg overvejer meget kraftigt at tage et eller flere år til England. Jeg vil gerne studere på 'University of Oxford' eller 'University of Cambridge... -
Cons & Pros til KU og AU
ForumindlægHej alle. Jeg er endt i lidt af en suppedas. Jeg bor i Århus og lige siden jeg gik i 1.G, har jeg villet studere på KU. Min mor og far har studeret der, og jeg har to søskende der lige nu færdiggører deres kandidater der. Således har hele min familie lidt en fortid med KU, og jeg har altid fø... -
GS (gymnasial supplering)
ForumindlægHej Jeg tænkte på, om man skal kunne "bevise", at man SKAL bruge sit GS-kursus til noget. Eksempelvis vil jeg gerne have kemi på b-niveau, da jeg overvejer uddannelser, der kræver dette. Men det er som sagt kun OVERVEJELSE. Grunden til at jeg blev forvirret og tænkte, at man s... -
Optaget eller ej - 2008
ForumindlægHej Alle Så er det i morgen vi får svar :D Men vil høre om man allerede kan se adgangskvotienterne i dag kl24.oo. Hvis ja, på hvilke hjemmesider www.kot.dk eller ug.dk eller de enkelte udd. ins.?
