Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1721 til 1740 af 154032
-
biologi rapport
ForumindlægHej er der nogen der ville kigge min biologi rapport iigennem efter?? så sender jeg gerne den til jer. den fylder ikke ret meget skal afl den imorgen... -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej jer derude Håber I kan være behjælpelige med dette spørgsmål. Jeg er utrolig interesseret i Samfundsfag, og går i 2g, og har det på B-niveau. Men desværre kan jeg ikke hæve det til A i 3g. Mit snit ligger lige nu på 10,8 og får 10 i samfundsfag. Mit spørgsmål er om I tror det vil være klogt a... -
5 A-Fag
ForumindlægHej, jeg har valgt et ekstra a-fag, Matematik A, og jeg ønsker at fjerne det. Er det muligt? I 2.G, der skulle min klasse op til Matematik B eksamen (mundtlig og skriftlig), mens jeg skulle til samfundsfag og filosofi eksamen. Er det så stadig muligt, at få fjernet mit ekstra A-fag, eller kan jeg... -
Matematik skriftlig, opg 6 i STX B uden hjælpemidler
ForumindlægHej.. Er der nogle, som kan finde ud af denne opgave: En funktion f er givet ved f (x)= x3−3x2−9x . Bestem x, så f ′(x)=0 , og bestem monotoniforholdene for f . -
Kronik STX A
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg læser lige min gamle dansk stile. (skal op til skriftlig dansk nemlig). Min lære har skrevet "der må ikke bruges citater i kronik", kan det passe? -
Mundtligt Biologi
ForumindlægHey...Har i nogle tips til hvordan man kan få de høje karaktere i biologi?Bruger i dispositionere og kan i give et eksempel på nogle? -
Matematik eksamen A
ForumindlægHey har været så heldig at trække mat a skriftlig eksamen, står dog i det problem jeg har lidt problemer med finde frem til hvilke regler jeg skal bruge for at løse og nå frem til resultater der er vedhæftet På forhånd tak! -
Skriftlige Prøve
ForumindlægHej, Da vi snart får karakterer har min lærer tænkt sig at give os en (skriftlig) prøve her i den kommende uge. Jeg vil derfor høre om i kunne komme med bud på, hvordan jeg kan øve mig på den bedst mulige måde? På forhånd mange tak, :D -
Biologi nørd, hjælp!
ForumindlægHvorfor kan undersøgelser af en blodprøve give oplysninger om fænotyper? -
Biologi - Genetik. Hjælp.
ForumindlægHejsa! Det ville hjælpe mig meget hvis der var en, der gad forklare teorien bag Mendels 2. lov? forsat god søndag ... -
Biologi i AT
ForumindlægHej:) Vi skal op til AT-prøveeksamen i morgen og har en sektion hvor vi forklarer hvad en bakterie og en virus er. Vi ved dog ikke hvilken metode vi kan have brugt. Vi har skrevet vi har brugt den forklarende og den beskrivende metode, men det er vidst ikke helt rigtigt:) -
blodtype - biologi
ForumindlægNogle der kan hjælpe med dette spg, forstår det ikke helt Hvad er den genetiske (nedarvning) baggrund for AB0 og Rhesus – blodtypesystemet? -
Kemi og biologi
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogle der har en ide om hvordan en sådan blandingsopgave skal løses? Jeg skal regne den indre koncentration ud af ioner såfremt alt tilsat stof med disse ioner optages i den cirkulære genstand med lige fordeling over hele volumenet. Der er tale om 20 ml genstanssuspe... -
BIOLOGI OM KOST
ForumindlægHvad er det bedste produkt, du kan købe i kantinen, hvis du mangler fibre? -
Mat A vægtning?
ForumindlægJeg var KUN op i skrft. mat A for ikke så længe siden og nu bilder en ven mig ind at den karakter jeg får til eskamen tæller 2? Jeg har jo ikke været op i både mdt og skrft. så tæller den ikke kun 1? -
Rettelse a stil
ForumindlægJeg ville blive rigtig glad hvis i gider kigge den igennem.. :o) The story “Abduction” takes place in Manchester in London in England Ann has a lot of success, she has a happy family, a good career with a job she really loves. She doesn’t really missing anything. But it is like Ann loosing herse... -
Valgfag, Tysk A?
ForumindlægSkal snart til at vælge valgfag, og står tilbage med valgene: Matematik B og Samfundsfag A eller Tysk A og Idræt B. Ville helt vildt gerne have Idræt B, men er ikke en ørn til Tysk (jeg får 4 i både skriftlig og mundtlig, så mit spørgsmål lyder: Er der stor forskel på Tysk B og Tysk A? Hvad forv... -
eksamen Dansk A
ForumindlægHej mennesker. Jeg har været oppe til en dansk skriftelig eksamen, jeg vil bare lige høre om der evt. er en venlig sjæl der ude som gerne vil læse min introducerende artikel. Jeg vil meget gerne høre din mening om min opgave, og evt råd om hvordan jeg kan gøre det bedre. Skriv endelig vil bli... -
eksamen a niveau
Forumindlæger der nogen der kan svare på om engelsk skriftlig A niveau efter den nye reform indeholder en oversættelse fra dansk til engelsk, eller denne er erstattet af grammatik delen uden hjælpemidler? Vi laver nemlig kun engelske stile fra før reformen hvor der er en oversættelse. Er der nogen der ekse... -
Blodtype A rhesus positiv
ForumindlægHej.. Jeg sidder og makker med noget biologi, og jeg skal finde ud af dette omkring blodtypen: A rehsus positiv - Indeholder blodet antistoffer i ABO – systemet? - Kan jeg danne antistoffer mod rhesus – antigenet? - Hvilken fænotype og mulige genotyper har jeg i ABO - og rhesussystem...
