Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17381 til 17400 af 32040
-
Napola (film)
ForumindlægJeg er igang med at skrive referat på tysk af filmen Napola. Det er for en måned siden at vi har set filmen, og jeg kan ikke lige huske alt. Mit spørgsmål er hvad gør Albrechts far når Napola skolen fortæller faderen at hans søn har skrevet et digt hvor han i kritiserer det nazistiske system.... -
Tysk bøjning
Forumindlæg- fordi han ikke vil virke skyldig Dette har jeg oversat til weil er nicht schuldig wirkt will Min veninder siger dog at det hedder - wirken wollte? Hvilken er rigtig? -
hvis jeg bliver optaget på gymnasium
Forumindlæghvordan siger an det på englesk -
Salad Bowls og Melting Pot
ForumindlægHej Jeg har googlet og googlet, men kan ikke rigtig finde disse to begreber specielt godt forklaret. De står ikke i nogle af mine bøger, og jeg kan ikke nå at bestille noget hjem fra biblioteket. Jeg ved at der vil være stor sandsynlighed for, at censor vil spørge ind til disse begreber, da mit e... -
Die Familie = ental - check! Men Den Meyers ental eller flertal ?
ForumindlægVær hilset ærede medmennesker! Jeg sidder her med noget som jeg synes er det bedste i verden - nemlig tysk grammatik... ^_^ Jeg skal indsætte den rigtige form af 'beginnen' - sætningen lyder således: Um 6 Uhr________________der Tag bei den Meyers. Skal det være beginnt eller beginnen?... -
Endnu en tråd med MEDICIN
ForumindlægHeyJeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, der er nogle der "ved", om medicinstudiet kunne finde på at ændre de specifikke adgangskrav i 2008 (udover matA, kemiB, fysikB, danskA og eng.B)?Det undre mig lidt, at biologi ikke er et krav...hmmm....Mange tak for hjælpen... -
Ret fejlene i følgende sætning!
ForumindlægRet fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser: Sætningen lyder på: The phone waked him up at two in the morning. Jeg ved, at jeg skal slette at så sætningen kommer til at se sådan ud: The phone waked him up two in the morning. Men jeg har lidt svært v... -
Hvad hedder de ? /:
ForumindlægCupper(2)oxide = Cu20Potassiumflouride = KFMagnesiumnitride = MgN3CuCl = Cobber?FeS = Iron?KCl =Potassium?/: Nogen som vil rette? -
HASTER rettelse mm.
ForumindlægSætnigner eller ord med [] om er noget jeg ikke kan finde ud af. Hvis jeg har undladt noget vigtigt , vil jeg meget indberettes om dette (: 1. Purpose Why did we do this exercise? What did we want to find out? Ved ikke hvad jeg skal skrive her. Nogle ideér? Har nogle her underneden. Kan de bruges... -
arghh
ForumindlægJeg er slet ikke vant til den nye design af denne hjemmeside.. Det er helt forvirrende og jeg har prøvet at oprette et indlæg hele 2 gange og den ville bare slet ikke oprette det.. Nogle der kan hjælpe? -
usa
ForumindlægWhat is the name of the American "parliament"? Congress ?? What are the two major parties in the USA? Conservetism and Liberalism?? Who is president of the USA at the moment. What party does he belong to. Give your opinion of him as leader. How many times can he be elected?? Geroge... -
ens eget emne om en person
Forumindlægheej . jeg skal til eksame her onsdag, og jeg ville høre nogle som evt allerede har været oppe og har haft om en person . hvad man evt kan sige ? og om det skal være meget informationens mættet det man siger .eller man en stor del af ens 5 min også selv må komme ind på hvad man synes om personen ... -
Perspektivere
ForumindlægJeg har lavet en synopse, og skal til at lave perspektivering. Det står sådan her: Perspective (In an english speaking country) (Own opinion) Hvad skal jeg gøre der? -
Helt enkelt
ForumindlægHej. Jeg er lige begyndt på fransk i år og skal skrive en mini stil. Men der er to sætninger jeg ikke kan finde ud af at oversætte, så jeg tænklte der måske var nogen her der kunne hjælpe mig: Sætningerne er: Selv tak. Og: Nej, hr. Jeg kan selv -
Støtteord.
ForumindlægHej! Et lille hurtigt spørgsmål.. Hvad er forskellen på betydningen af ord med og uden støtteord? f.eks: The rich, the handicapped, the jolly ones, the artistic ones. Håber I kan hjælpe mig! :-) -
Synopse - At Miste
ForumindlægVi er ved at lave synopse i dansk. Jeg har trukket "At Miste" men ved virkelig ikke hvor jeg skal starte. Jeg har tænkt over at finde en sang der handler om "At Miste" og så analysere den. Er der nogen der har nogle idéer? -
rettelse af kort spansk artikel.
ForumindlægDen er ikke så lang. er der en der vil rette den? -
SSO - Inertimoment m.m.
ForumindlægHej, Jeg skal i ugen op til juleferien skrive SSO i fysik. Emnet er "Inertimoment - Stive legemers bevægelse". Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle der kan anbefale nogle gode bøger eller andet materiale inden for dette område. Indtil videre har jeg følgende bøger: "Stive ... -
forslag til et brev
ForumindlægHi alle sammen, jeg skal skrive et brev om stress til en skole og det skal selvfølegelig være på engelsk.altså jeg vil ikke hvordan jeg skal starte mit brev. Peals hjælp lidt hvis I har nogne forslag. -
Naturalisme billeder
ForumindlægHej. Leder efter naturalistiske billeder? Nogen der kan nævne nogle vigtige billeder fra det moderne gennembrud -> naturalisme På forhånd tak! Marco
