Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17381 til 17400 af 19198
-
Er der en dygtig spansk hjælper please den skal afleveres imorgen :(
ForumindlægEn lille oversættelse D. Brugen af gustar § 1.10 1. Jeg kan lide at rejse, men jeg kan ikke lide at rejse i tog. 2. Mange tyskere kan lide Danmark. 3. Kan du lide den nye musik? 4. Vi kan ikke lide fulde svenskere. Primero Me gusta viajar, pero no me gusta viajar en t... -
2. del
ForumindlægNu er jeg tilbage igen! :-) Jeg vil meget gerne have, at I kigger på det og påminder mig om mine stavefejl, kommafejl etc. Tysk: Das ist selbstverständlich nicht natürlich, zu als auch die Junge und die Erwachsene versuchen zu die Aufmerksam keit auf sich ziehen an unterschiedliche die Methoden. ... -
Theresienstadt! Rapport + Fremlæggelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og skal lave en rapport og fremlæggelse til en opgave i Historie, sammen med en klassekammerat. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at i kom med nogle råd og foreslag! Vi har valgt at lave rapporten på en hjemmeside: www.theresienstadt.webbyen.dk Det eneste rigtig lække... -
24 timers eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg sidder med en 24-timers eksamen i historie og har trukket Mellemkrigstiden. Mine bilag ser ud som følger: 1. Golo Mann: Rigsdagsbranden 27. februar 2. Forordning fra rigspræsidenten til beskyttelse af folk og stat, 28. februar 1933 3. Forbud mod Tysklands socialdemokratiske p... -
Valg af fag og emne
ForumindlægJeg sidder og skal i gang med at skrive SRP, og så sidder jeg og grubler lidt over hvilke to fag jeg skal skrive i. Jeg har tænkt lidt på matematik (A) og biologi (B), eller matematik (A) og kemi (B) Jeg har matematik og fysik på højtniveau, og iflg, de nye regler, så kan jeg sætte de to fag sam... -
Rettelse.
ForumindlægNogen der vil rette dette ? ”De andres liv” er en tysk film, som foregår i DDR i 1980’erne og starten af 90’erne. Før filmen kendte jeg STASI for dets overvågning og registrering af borgerne samt omfattende anvendelse af meddelere. Dette indtryk blev ikke mindre. Og dette indtryk blev ikke mind... -
5 hurtige sætninger !
ForumindlægHej alle! Her er 5 sætninger på tysk, som i meget gerne må rette for mig! På forhånd tusind tak for hjælpen! 1. I må vide nu, om I rejser. Ihr müsst jetzt wissen, ob ihr reist. 2.Hvis du skal fortælle sandheden, hvad vil du så fortælle? Wenn du sollst die Wahrheit erzählen, was willst du dann ... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej med jer : ) ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig en oversættelse , dansk til tysk. Det handler om relative pronominer . Oversættelse, relative pronominer´ Vi kender en ung pige, som har store problemer med sine forældre. Den opdragelse [som] de har givet hende, har været st... -
Hjælp! Kan ikke finde emner til grænser i pågældende fag i AT om grænser!
ForumindlægHejsa! Jeg skal netop i gang med AT6 om grænser og har meget svært ved at få godkendt emner i mine fag. Jeg må vælge mellem Historie A, Bioteknologi A, Kemi A og Tysk B. Har I nogle fantastiske forslag, som I evt. selv har fået godkendt og arbejdet med, eller som i ved holder? Jeg har vedlagt... -
HJÆLP TIL TYSKEKSAMEN! MEIN BLICK auf DEUTSCHLAND! PLEEEEEEASE!
ForumindlægHej smukke mennesker... Jeg skal til tyskeksamen her på fredag! Og jeg har trukket emnet mein blick auf Deutschland.. og har som underemne valgt: Das Oktoberfest.... kan i evt. hjælpe mig med hvad jeg kan fortælle om: BRD, DDR? DIE MAUER WIRD GEBAUT? DIE MAUER F¨ALLT? DIE... -
Analyse af :Canan Büyrü - Macht der Kulturen
ForumindlægHej Guys :) Jeg skal op i mundtlig tysk i morgen tidlig. Det kunne være lækkert med lidt hjælp, da jeg synes teksten er en smule svær. Teksten er her : http://www.bpb.de/lernen/unterrichten/grafstat/134673/m-03-10-macht-der-kulturen Under præsentationen (analyse og fortolkning) af den u... -
oversættelse!
Forumindlæghej er er lige en oversættelse fra tysk til dansk håber der er nogen der lige vil rette den danskevation på forhånd tak Mein grösster Wunsch zum Geburtstag war das neueste Handy. Doch mit dem Mobiltelefon begann das drama. Bald war die erste Telefonkarte leer, und das Handy musste mit einer n... -
rettelse af fejl =)
Forumindlæghejsa alle sammen .. har temlig meget brug for at nogen ser denne her oversættelse som jeg har siddet og lavet igennem for fejl. vil være yderst taknemlig :) Dansk version: Folkevognen Allerede før Hitler kom til magten, havde han en ide om en bil, som en almindelige tysker kunne køre i. det ... -
Oversætte
ForumindlægNogle der vil oversætte det til tysk ? Sabine skulle vælge en kjole, til imorgen til hendes fødselsdag, hun skulle holde hos hendes onkel, hvor hun har inviteret 6 personer. Zehra og Emine var der også da hun skulle vælge en kjole, da Sabine fandt en rød kjole, sagde Emine at den var supersexet.... -
Eksamens-læsning
ForumindlægJeg er så heldig at skulle tage mine afsluttende 3.g-eksaminer i tysk + de to fag jeg fra start havde bandlyst, nemlig historie og biologi. Om fire dage starter mine skriftlige, men jeg har fuldkommen tabt pusten. De mundtlige er tre A-niv. og de to af dem er simpelthen direkte uoverskuelige ford... -
rette
ForumindlægHej alle. Jeg er en dreng p å15 år som har brug for lidt hjælp.. Min tysk lærer går helt amok hvis man ikke kan skrive en hel stil på en side uden fejl.. jeg her skrevet starten til min opgave: Es war einmal ein wunderschön Mädchen. Sie lebte in einem Schloss in einem grossen Wald. Sie heisst Ger... -
AT 2012 - hvordan gribes det an? Med Historie og Idræt?
ForumindlægHej derude Jeg skal op i AT og jeg har en helt masse spørgsmål. Hvordan griber jeg det an og hvad er en god idé at starte med at lave. Overemnet i klassen var: Iscenesættelse under 2. Verdenskrig og jeg fik tildelt undermenet: Josef Mengele (Nazi lægen fra Auschwitz) Min problemstillin... -
Det bestemte kendeord - ottende
ForumindlægHej ! Jeg går i ottende og i en tysk opgave skal vi indsætte det bestemte kendeord på følgende sætninger: Sabine legt _______ Buch auf ______ Tisch Das Kind liegt in ________ Bett Das Buck liegt auf ______ Tisch Das Kind setzt sich auf ______ Stuhl Det jeg har svaret er: Sabine legt das Buch au... -
HJÆLP MIG :D
ForumindlægHej jeg prøver, at forstå denne dialog mellem to personer men forstår ikke rigtig tysk, så ville spøger om der var nolge der ville oversætte det for mig? :) Person 1: das ist doch funkionen Person 2: Ja scheitelpunktform nach x auflösen Person 1: ich hatte das schon Person 2: ja auch, Ja d... -
HJÆLP!! 1.VERDENSKRIG!!!
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal til historie eksamen imorgen og jeg har trukket "1.verdenskrig". Jeg har følgende kilder: 1. Kort over Europa før 1914 og tabel over stormagternes militære udgifter 2. Den tyske generalstabs vurdering af den storpolitiske situation den 29.juli 1914 3...
