Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17401 til 17420 af 163702
-
Årsprøve: Dansk historie opgave?
ForumindlægHey! Jeg går i 1.g lige pt. og har ingen ide om, hvordan sådan en dansk historie opgave forløber under årsprøven. Det er mundtligt. Skal op om nogle dage, så er meget forvirret. Jeg har valgt at skrive i historie. Svar gerne. Mange tak :-) -
Skal man op i Matematik b?
ForumindlægHej sp. Jeg går på andet år på HHX og jeg har matematik på b-niveau. Min lærer siger, at vi skal op i matematik b, enten skriftligt eller mundtligt, passer det? Var desuden ikke op til nogen eksamen på første år. Tak på forhånd. -
matematik årskarkter
ForumindlægHej Alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver matematik B bestået, jeg har haft matematik på A men dumpede skriftlig 00. Det ser sådan ud: 2g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, det er så matematik B, da jeg var i 2g. 3g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, men skriftlig fik jeg ... -
Rettelse af stil
ForumindlægJeg har skrevet denne engelske stil. Vil du / I være så venlige at påpege fejlene deri IKKE rette dem. Tak :) Ps. Tag jer ikke af afstanden, det er words fejl... Someone is watching Mike So there she was, sitting at the table where she couldn’t get away. This was the right mom... -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
P/q metoden
ForumindlægBevis for P/q metoden...!?? -
Definition af særlige vilkår?
ForumindlægJeg har søgt lidt rundt og fundet forskellige forklaringer på hvad begrebet "særlige vilkår" til eksamen dækker over, så er lidt i tvivl. Har det erstattet fuld pensum fuldstændigt, så den eneste "straf" er at man skal op i alle fag, men stadig i samme pensum som andre - eller... -
hvordan bliver jeg bedre i skolen
Forumindlæghej er der nogle af jer der ved hvordan jeg bliver bedre til skolen har dårlig karakter i alle fag plizzz hjælp -
Er det muligt?..
ForumindlægHej. Jeg er en pige som har svært med matematik så vil derfor spørge jer, om det er muligt at gå fra karakterer 02- til 10 tal på et år hvis jeg arbejder på det. Kom gerne med gode råd, opgaver osv :-) -
Åndernes hus- hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej! Skal om ikke så mange dage lave et oplæg i dansk om romanen åndernes hus.. Da jeg ikke kan nå at læse hele bogen færdig, vil jeg gerne vide om der er nogle der kan sige mig om der er de store forskelle fra filmen?? Har nemlig set filmen masser af gange, og har tænkt at lave oplæget ud fra d... -
Eksamen 24 timers
ForumindlægHvad kan man tage med som ekstra materiale til denne eksamen? artikler, kilder eller noget helt andet? Trækker det ned hvis man ikke har noget med udover. Altså hvis man kun har udleverede ukendte materiale, pensum og nutidsperspektivering evt.? -
optagelsesprøve.
Forumindlæghej. På min ansøgning til gymnasiet har min lærer skrevet, at der anbefales, at jeg skal til optagelsesprøve. Er der så en chance for jeg ikke skal ? -
lavt snit! hjælp
ForumindlægHej jeg går i 10 klasse og har et snit på 4,4. har fået 02,4 og 7, så har bestået, ja. MEN jeg vil gerne på hf i næste år, men har fået af vide at det kan jeg ikke pga mit lave snit.. Hvad skal ens karektere eller snit være for at komme på gym? og hvad kan man evt gøre for at få højere karekter... -
HF på VUC, optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen Da jeg har søgt ind på HF uden en 10.'ende klasse (gik ud af 9. i 2007, og haft 2 år på STX), skal jeg til en optagelses prøve. Prøven består af en tre-delt faglig test på 1,5 time og en efterfølgende samtale på ca. 15 min. Derudover, mener jeg at jeg i telefonen fik af vi... -
Adgangskrav til Nørresundby Gymnasium
ForumindlægHvor mange 02'er på man have på sit karakterblad når man går ud af 10. klasse for at kunne komme ind på Nørresundby Gymnasium? Jeg har godt nok 6, 02'er og er meget i tvivl om det er for mange. -
Medicin på AU 2008
ForumindlægHej alle... nu er jeg snart færdig med eksamen og hvad skal man så bagefter? Jeg har endelig langt om længe fundet ud af at jeg gerne vil læse medicin, men da gennemsnittet er ret højt er det ikke sikkert jeg kan komme ind. på AU var snittet 9,6 sidste år. Jeg slutter selv af med at snit på ca.... -
Historie
ForumindlægHvis man har Historie A som bifag, skal man så have primære kilder eller ?? -
Diskussion
ForumindlægHej. Jeg skal snart holde et oplæg i klassen om et emne vi i klassen skal diskutere I engelsk , Er der nogle der kan komme med ideer til nogle spændende emner?? :) -
Eksponentielle og Potens funktion(haster)
Forumindlæghej jeg skal til mundtlig eksamen på fredag og jeg har svært ved at bevise de to formler Eksponentielle (y = b * a^x) og Potens funktion(y = b * x^a) håber i kan hjælpe :-) -
Kvote 2 HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg er blevet samfundsvidenskabelig student fra STX i år, og har modsat flere nyudklækkede studenter ikke søgt om en videregåendeuddannelse da jeg i 3g blev sikker på, at jeg ville noget naturvidenskabeligt. Jeg er dog et par decimaler fra kvote 1 samt stand-by snittet, hvorfor jeg ønsker ...
