Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 17401 til 17420 af 33808
-
Udsagnsord 3. person ental nutid??
ForumindlægJeg skal beskrive hvad der sker med et udsagsnsord i 3. person ental, nutid? Jeg er hel blank kan ikke se hvad der sker med lige præcis 3. person ental nutid? Desuden kunne jeg også bruge lidt hjælp til nogle af de andre opgaver jeg skal lave. bl.a. om der er kongruensfejl i denne sætning... -
Den danske version
Forumindlæg1. Til morgenmad får harry altid bacon og æg og to pølser. 2. Selvfølgelig ved han godt at pølser er fulde af kolesterol, men han elsker dem. 3. Han vil blive ved med at æde pølser til han får et hjerteanfald. 4. Æg indeholder også kolesterol. 5. Harry dur ikke i et køkken. Han kan ikke engang sk... -
andy comes back
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet om "Andy Comes Back" og kan skrive hvad den grundlæggende handler om?. Temaer eller emnet. Har virkelig brug for lidt hjælp tak. -
hjælp
ForumindlægHej jeg kunne godt tænke at nogen kunne hjælpe mig med den her. jeg skal sætte tegnsætninger i det her stykke altså komma og punktum kolon osv. er der nogen som vil hjælpe? There is no point in quarrelling with someone who refuses to quarrel back because they are for example watching TV preoccu... -
studentereksamen 2007
ForumindlægEr der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2007, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra? (Den nye ordning, hvor der er to opgaver at vælge imellem - en enkelt tekst eller flere tekster) hilsen mette -
Når jeg trykker på en opgave går den tilbage til forsiden :(?
ForumindlægJeg har fundet én opgave med tobaksdirektivet , men når jeg trykker på den går den tilbage til forsiden. Hvorfor ? -
Få godkendt nogle ønskede opgaver
Forumindlæghej, jeg vil hører om ikke jeg kan få mulighed for at downloade de to opgaver der kommer op når jeg søger på poetic justice, står og mangler inspiration. Ved det fordi de ikke er godkendt, syns bare det er underligt da de blev tilføjet tilbage i 2007 ?! vh. -
udregning på lommeregner
Forumindlægjeg skal indtaste følgende: sin A = 0,30 <=> A = ? Hvordan kommer jeg frem til facit? -
Studieretningsprojekt 2g Fysik/Matematik
ForumindlægHej, Jeg sidder desværre fast i min 2gs opgave om tyngdepunkter og inertimomenter. MATEMATIK * Som faglige mål skal kunne være i stand til at benytte integralregning og summer til definition og udregnin af massemidtpunkter og inertimomenter. * Kunne skifte variabel i integraler, samt kunne skel... -
Novelle med digt?
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder og skriver en stil, med temaet @dskilt. Jeg skal skrive om to personer, som kender hinanden godt, der bor langt fra hinanden og holder kontakten med emails. Jeg har valgt at skrive om et kærestepar, der bor i en nær fremtid. Man har fundet ud af at blive udødelig,... -
Analyse af The dutiful daughter - VIGTIGT
ForumindlægJeg har læst teksten, men forstår den ikke rigtigt - nu skal jeg svare på følgende spørgsmål - nogle der kan hjælpe :) How do the abductors avoid being found? Why is it difficult to find the women and children who were abducted? How do the abducted women and children react when they have to g... -
oldtid
Forumindlæghey.. jeg vil spørge om, hvilket metoder man kan bruge i oldtidskundskab? har nemlig lidt svært ved det. -
Irregularities.. Analyse ??
ForumindlægHeeij Folkens :p Håber at der er nogle af jer, som har læst denne tekst. jeg skal besvare på nogle spørgsmål og ville lige høre om der var nogen der havde allerde lavet dem. Spørgsmålene lyder således: -A characterization of the narrator and Dr Soleander -The way their relationship develops -T... -
Diagonal formel - bevis
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er igang med at lave et bevis for formelen D=N*(N-3)/2, altså formelen for beregningen af diagonaler i en polygon. Er bare overhovedet ikke sikker på hvordan jeg skal lave det... Jeg har søgt rundt på nettet, men kan ikke finde noget tilfredsstillende... Håber i kan hjælp... -
Matematisk ord, hvad hedder det nu?
ForumindlægHej ai har en... aij har to... jeg kan ikke huske hvad man kalder i og j. Et eller andet med "insis"? -
velfærdsmodel
ForumindlægEr der nogen der kender en side, hvor jeg kan finde hvilken lande i EU har de forskellige velfærdsmodeller? -
Sønavigation
ForumindlægHej Studieportalen, ville lige høre om der er nogen, som kender link til hjemmesider, som har information om sekstanter, skibsure og/eller kompasser, skal skrive grundlæggende om dem, bare to sider. -
TV2 og deres konkurenter
ForumindlægJeg er igang med at skrive en opgave der omhandler tv2 men har lidt problemer med at finde noget om konkurenter i min problemformulering lyder det sådan Jeg har en formodning om at TV2, har opnået monopol inden for deres branche via blandt andet deres struktur og opbygning, (dette har jeg bes... -
EngA - let/svært ?
Forumindlæghej, jeg har tænkt mig at opgradere engB til engA ? men vil lige høre om hvad i synes om engA , er det svært ? eller hvad synes i -
AT
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vide, hvor vigtige de karaktere man får i AT under sine 3 år på gymnasiet er? Hvis jeg har forstået det rigtig gives der ikke nogen standpunktkarakter i AT, kun en karakter ud fra hvor godt man klare AT eksamen efter 3.g? Dermed kan man sige at det gøre ikke noget ma...
