Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17421 til 17440 af 34450
  • Ville du læse min Opg igennem?

    Forumindlæg
    Hej Nogle det vil være så flinke at læse min opgave igennem..?:) Vil betyde rigtig meget, da det er en eksames opgave..
  • Hjælp, mangler et godt emne til tværfagligt projekt i historie/religion

    Forumindlæg
    Står og mangler et super godt emne til mit tværfaglige eksamens projekt i historie og religion. Håber at høre fra jer. Mvh. Linda
  • hvad skal man øve sig på ?

    Forumindlæg
    hvad skal man øve sig på til den engelske eksamen ? her tænker jeg på prøven uden hjælpemidler.. og det er engelsk på B-niveau :)
  • hej hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen og Jeg har valgt at lave Galileo experiment fadforsøg. så Jeg vil gerne hører jer, hvad i synes om den. er den gode og nemt?
  • Radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej studioportalen. Jeg skal til eksammen i fysik imorgen, og jeg ville bare spørge om hvad radioaktivitet er. (har i ikke en god foklaring på det) Hilsen Stefan
  • Bestem koordinatsæt - vektor i rum

    Forumindlæg
    Hej... Nogen som kan hjælpe mig med opgave 6 a i denne opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAA2%20V_vejl2.pdf
  • Hjææælp plz ):

    Forumindlæg
    Nogen der kan regne nogle opgaver ud for mig??? ;( Her er linket: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2HF071-MAC.pdf håber virkeliig i vil hjælpe...
  • Faglige problemstillinger - DIO

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder min DIO-eksamen, og skal her begrunde mit valg af faglige problemstillinger? Men hvad er det egentligt lige jeg skal komme ind på her?
  • Haster

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en dispotion til eksamen.? Skal bruges til sprogfagene i mundtlig 5 min. Vil gerne have alle de opstillinger og råd jeg overhoved kan få...! :)
  • Sammentrukken strukturformel:s

    Forumindlæg
    Hey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :)
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-)
  • Analysemodeller..

    Forumindlæg
    Benytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst?
  • Overfladeareal

    Forumindlæg
    Hej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf
  • Haster, METODER

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår???
  • Eksamensopgave: Vektor i planen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D
  • Fif til læseprøve?

    Forumindlæg
    Hej som jeg gerne vil vide, er der nogle af jeg her inde der har nogle gode fif til en Eksamens læseprøve? :) TAK :D
  • hjælp til min synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana
  • Eksamensopg.2007

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold.
  • hvad kan man komme op i?

    Forumindlæg
    hey.. jeg skal op til old til eksamen her til sommer. men jeg vil spørge hvilke mest kendte værker kan man komme op i? er der en eller anden der har idé om det?
  • vektorer og parameterkurver

    Forumindlæg
    hej Jeg skal til mundtlig eksamen og ved ikke hvordan beviser parameterkurver i plan. også parameterkurve generelt skæring med akser, tangenter og dobbeltpunkter. tak