Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17461 til 17480 af 169995
  • IT-case

    Forumindlæg
    Til alle der skal op i IT-Case. Jeg syntes vi skal hjælpe hinanden med at finde relevante problemer i årets it-case eksamen. Derfor har jeg oprettet dette forum hvor vi kan hjælpe hinanden.
  • nationalisme

    Forumindlæg
    Heej ;) Nogen som kan hjælpe? Det modsatte af nationalisme? er det imperialisme? På forhånd tak!
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Er det rigtigt af et ark A1-papir har et areal på 0.5 kvadratmeter?
  • Traktater, konventioner?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på disse to? (hvis de altså overhovedet har noget med hinanden at gøre)
  • oxford og cambridge

    Forumindlæg
    Hej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala
  • blive optaget på medicin

    Forumindlæg
    Hej, kan man blive optaget på medicn uden at have en studerende eksamen. Fx er der nogle prøver/tester....man kan få?
  • Job under studie?

    Forumindlæg
    Er der mulighed for arbejde under Økonomi uddannelsen? I den forbindelse tænker jeg på job, der er relevant for uddannelsen. vh thomas
  • Oplæsningsstykke kortfilmen "Eksamen"

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket emnet kortfilm til dansk mundtlig eksamen, og har valgt kortfilmen "Eksamen" af Eddie Thomas Petersen. Jeg skal have et oplæsningsstykke, men er totalt på bar bund ifht. hvad jeg skal vælge.
  • historieopgave - 1. verdenskrig

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til at lave en historieopgave om årsager, og i det hele taget optakten, til 1. verdenskrig. Kunne godt bruge lidt inspiration til relevante enmer i denne opgave. Nogen der har gode ideer...?
  • Pristræghed

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde fra der kan forklare mig begrebet "Pristræghed" ?
  • Økonomiske ideologier

    Forumindlæg
    Hej Hvor kan jeg finde noget om disse to forskellige økonomiske ideologier: Monetarisme Keynesimsme Med venlig hilsen Thomas
  • Inspiration til aktuelt emne!

    Forumindlæg
    Hjælp søges tak! Skal holde foredrag i samfundsfag her mandag om noget aktuelt indeholdene en faglig vinkel på dette. Mangler total inspiration. På forhånd tak
  • Hungersnød!

    Forumindlæg
    Nu har jeg skrevet hvad årsagerne til fødevaremangel kan være osv. Jeg har i min besvarelse inddraget en del naturvildenskabligt. Hvad kan jeg inddrage, som samfundsvindeksbaligt!?
  • Eksamenstekst

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er startet til tysk på B niveau og jeg har fået at vide at min lærer, at til eksamen skal man trække en eksamenstekst på 6 normalsider som man så skal genfortælle og analysere på tysk. Er der nogen der ligger inde med et eksempel på sådan en eksamenstekst på 6 normalsider eller ke...
  • Forskellen på CBS og Niels Brock?

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at studere økonomi efter gymnasiet som jeg afslutter om 2 år. Jeg har i den forbindelse kigget lidt rundt på både København Universitet, Cbs og Niels Brock. De har alle tre økonomiorienterede retninger, og i den forbindelse tænkte jeg på hvad den egentlige forskel på dem er. Jeg...
  • Kemi opgavesæt 2018

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen heirnde som har lavet opgavesættet i Kemi A juni 2018 med netadgang?
  • Største industrier i USA

    Forumindlæg
    Hvad er de største industrier i USA, og hvilke industrier bærer deres økonomi? og hvilke industrier har været dominerende?
  • Inflation

    Forumindlæg
    Er der korrekt at der sker inflation ved ekspansiv finanspolitik grundet økonomien stiger eller er det forkert?
  • HF Enkeltfag

    Forumindlæg
    Håber nogen vil hjælpe med disse spørgsmål: 1. Har man retmæssigt ret til at tage et fag om igen på et lavere niveau, når man har gennemført faget på et højere som HF enkeltfagskursist hvis beviset ikke er lukket? Har jeg f.eks. ret til at tage Dansk fra G niveau og næste halve år Dansk FED niv...
  • Utilfreds over eksamensforløb i DIO

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været oppe i dio-eksamen, hvor jeg har fået en karakter, som jeg ikke mener afspejler min egentlige præstation. I mit eget oplæg kom jeg efter min mening ind på alle punkter som står skrevet i bekendtgørelsen: "Bedømmelsen er en vurdering af, i hvilket omfang eksaminande...

Søgninger relateret til international økonomi a eksamen