Søgning på: tysk analyse. Resultater: 17461 til 17480 af 38620
-
Eksamensråd!
ForumindlægKære studieportal, tænkte vi måske kunne starte en lille tråd til ære for alle vores eksamenstips og råd? Skriftligt såvel som mundtligt! -
Komme på særlige vilkår
ForumindlægJeg har fundet ud af, at jeg skal op i alle de tre fag, jeg afslutter i år. Jeg går i 2g. Hvis jeg nu havde for meget fravær og var kommet på særlige vilkår, ville det så have gjort nogen forskel? Skulle jeg så ikke også op i alle tre fag, med det helt samme pensum? -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notater man har lavet hjemmefra til selve eksaminationen i matematik 3-årige niveau. Håber på respons. På forhånd tak! -
Hvad bruges oxidationstal til?
ForumindlægHvad bruges oxidationstal til? og hvad er Mohr titrering? -
Tycho Brahe
ForumindlægHEJ er det her rigtig jeg har skrevet han fandt ud AF 1. lov kepler banen har en elipse med solen i det ene brændpunkt sener fandt han ud ad at de andre planters baner er ellipser omkrin solen 2 lov mellem solen og en planet har samme arealer i lige tidsrum 3 lov ? han har lavet e... -
Tag et fag ved siden af gymnasiet?
ForumindlægHej alle Har lige et par spørgsmål angående nogle fag. Jeg går lignu på htx i 3.g og har eng på A-niveau. Problemet er at jeg ikke bryder mig om undervisningen på skolen. Er der en måde hvorpå man kan tage faget et andet sted ved siden af gymnasiet? Altså så jeg slipper for have engelsk på skole... -
usikker om dette stykke
Forumindlæghej derude er lidt usikker på dette stykke? nogen der vil hjælpe In der Gesichte „Nicht einer zuviel“ hören wir eine Erzählung, vermutlich von einem Schüler, über der Studienrat Dr. K. Der Vierziger Jahre Man unterrichtet der Schülers Klasse in Gesichte und Deutsch. -
Være sikker på
ForumindlægHej Hvordan siger man: "Jeg er sikker på, at..." Jeg slår det på i ordsbogen, men så kan jeg ikke få det der "at" med. -
Finanskrisen udfra en historisk vinkel
ForumindlægJeg sidder og skal til at begyndte med min SSO opgave. Har valgt at skrive indefor faget Historie med emnet Finanskrisen. Skal til at snakke med min vejleder her i næsten uge og kunne godt tænke mig at have lidt forberedt Hvilke emner indefor finanskrisen kan jeg komme ind på som er ... -
help me, plzzz....
ForumindlægHej. Er der nogen der kan rette det her: Es ist eine gut Woche mit deutsch. Es ist schön zu arbeite in Gruppen. In meine Gruppe, haben wir arbeiten harte, mit die Aufgaben. In ganze Woche ist es gut vergehen! Wir haben Hausaufgaben gemacht. Alles in allem ist es eine überragende Woche gewesen. ... -
Er sætningen korrekt?
ForumindlægMan kan se på tabellen de flest køber bøger. Man kann auf der Tabelle die allermeisten kauft Bücher sehen. Tak på forhånd -
Er dette afsnit skrevet korrekt
ForumindlægHej nogle, der lige vil hjælpe med dette afsnit, evt. lige hjælpe med rettelse? På forhånd tak :-) Obwohl Friedrich und Albrecht hatten unterschiedliche Hintergründen, Aussehen und Meinungen, waren sie beide sehr empfindlich, gute Leute, die Empathie für andere hat. Albrecht wird besonders b... -
hjælp?
ForumindlægHvordan siger man " med venlig hilsen" Mit freundlichen Grüssen ? -
Hvad skal jeg være?!
ForumindlægJeg sidder her og er virkelig i knibe (det synes jeg ihvertfald selv) Jeg har lige afslutter mit 2. år på gymnasiet. Indtil nu har jeg altid ville læse på jura-uddannelsen. Men vil på den anden side heller ikke bruge hele mit liv på jura, og ikke have noget privatliv ved siden af. Det må bare ik... -
Hvad betyder "aufgezeichnet" i denne sammenhæng?
ForumindlægHej Tyskgenier Som overskriften lyder. Hvad betyder aufgezeichnet i følgende sammenhæng: Aufsatz eines türkisches Schülers. (aufgezeichnet von Alev Tekinay) Betyder det blot, at hun har "fundet" teksten og publiceret den, eller betyder det at hun har omskrevet stilen eller hvordan? H... -
forståelse af sætning
ForumindlægJeg er ikke sikker pa at jeg forstår nedenstående sætning :S "Der Reise Musste sich hierher verirrt haben, und sie war darauf gefasst, dass er angefangen würde, unkontrolliert vor sich hinzulallen" Håber der er nogen der kan hjælpe.. -
rettelse af fransk
ForumindlægHey. Har brug for hjælp. tak på forhånd :) kan man godt sige/skrive nedstående på den her måde: Pendant la guerre 2 a été la persécution des Juifs. Il y avait beaucoup d'Allemands en France, alors cherchez Juifs partout. Dans ce livre, on voit des exemples de traitement des juifs en Allemagne... -
SARS opbygning
ForumindlægHej .. Jeg ska lave en slags plakat om SARS Men jeg synes jeg har svært ved at finde oplysninger om SARS virussens opbygning, jeg ved at den stammer fra coranavirussen, men så ikk rigtig mere .. Nogen dejlige mennesker der kunne hjælpe ? -
Metoder
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke mig at høre en uddybende beskrivelse af, hvordan fagene historie og engelsk kan indgå i et samspil. Altså hvad kan engelsk konnkret bidrage med som historie ikke kan, og omvendt? Altså ud over den kildekritiske tilgang og den historiske baggrund, hvilke huller kan his... -
Hjælp, det ville være så godt hvis i ville kigge på det.
Forumindlæg<span style="font-family:Arial; color:#282828"> </o:p><span style="font-family:Arial; color:#282828">Freunde kann man nie genug haben, mit Freunden, du kannst alles tun. Sie können Fussball spielen, chatten und vieles mehr. Ich würde sagen, ich habe, dass ic...
