Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 17481 til 17500 af 33057
  • Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig?
  • afgangseksamen

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skulle op til folkeskolens afgangseksamen er der nogle der ved hvor man kan se evt: ældre eksamenopgaver så man kunne øve sig lidt der er 9. klasse skriflig matematik
  • Hvad sker der

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej alle sammenVille bare lige høre om der ikke var en der vile skrive sammenhængen mellem point og karakter?Jeg har matematik på 3-årigt højniveau, dvs. 150 point ialt. på forhånd tak
  • Eksemplariske blækregninger! Mat b

    Forumindlæg
    er der nogle der ligger inde med eksemplariske besvarelser af matematik b niveau eksamenssæt? så ville jeg være helt vild for at få dem! i håb om de kunne gøre nytte imorgen!
  • mat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal??
  • Midten af en ligesidettrekant?

    Forumindlæg
    Hey. :)Jeg sidder her og er igang med HTX-Matematik b IT-eksamen.Jeg skal bruge midten af en ligesidet-trekant. Er der nogen der kan hjælpe med det?... Det ville hjælpe utrolig meget. :)
  • Forberedelsestid i mat?

    Forumindlæg
    hey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a)
  • Bevis for differential ligning

    Forumindlæg
    Hej nogen der kender en hjemme side, eller en opgave hvor beviserne er godt forklaret, jeg sidder selv med min matematik bog, men synes ikke den er god nok til forklarer de enkelte beviser der er inden for differential regning.
  • Læse op på fag

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne studere bygningsingeniør, men jeg har ikke matematik A og fysik B som jeg er nødt til at læse op på? Er jeg så nødt til at betale for undervisningen eller?
  • Hvilke notater vil være godt at have med til 8. klasses terminsprøve?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i skriftlig matematik (problemregning/færdighedsregning). Hvad skal jeg især have øvet mig på? Kunne være rart, hvis der var nogle der lige ville give mig et par råd.Mvh. Tonni. Fortsat god søndag.
  • TI Interactive - logaritme

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder med en matematik opgave, hvor jeg skal tage logaritmen. Opgaven skal regnes i computer programmet TI interactive. Er der nogle der ved, hvordan man tager logaritmen og ikke den naturlige logratime (LN)? :) Mange tak.
  • bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag

    Forumindlæg
    hejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak
  • Reduktion igen

    Forumindlæg
    Jeg har lige ENDNU et matematik spørgsmål, om reduktion Er følgende stykker reduceret rigtigt: 6x-3y-3x-2y = 3x-y ?? 6x-2*(4-x) = 7x-8 ?? Er dette stykke rigtigt: (-5)*(-3)-15 = 0 ??
  • Eksame søger hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg er en fyr på 20 år , hedder abdi og bor i århus jeg har eksame her til juni, så søger en der kan hjælpe med matematik B kan kontaktes på tilf. 27180469
  • hadv indholder en "indledning" mat rapport

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har lige skrevet matematik rapport. men der står i oplæget at jeg skal skrive en indledning/præsentation. havd skal sådan en indeholde??mvh kim
  • Parabel

    Forumindlæg
    Jeg er total lost i mit matematik. Kan ikke rigtig finde ud af min opgave om parabler. Spørgsmålet lyder, skriv parablens toppunkt. Hvordan er det lige man finder det? Håber der er nogen som kan finde ud af det, det ville være en stor hjælp da det haster lidt.. Tak!
  • AT

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Er der nogen af jer derude, der har lavet opgaver om pesten i København i 1711 i matematik ? Det handler blandt andet om SIR-modellen .. HVis der er, vil jeg meget gerne se jeres opgave :)
  • spørgsmål til mat.

    Forumindlæg
    Hej skal op i mundtlig matematik, hvor vi gerne skulle perspektivere til dagligdagen, så vil høre om der er nogen situationer hvor man bruger andengradsligingen til at beskrive noget og ligeledes med vektorer.
  • Kan man hæve?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg havde matematik på B sidste år, og har hævet det op på A-niveau. Tæller mine karakterer fra forrige år stadig? det frygter jeg nemlig.