Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17501 til 17520 af 60468
  • 9 eksaminer i stedet for 10, i 2011?

    Forumindlæg
    Jeg har hørt at dem, der bliver studenter til sommer i år 2011, kun skal have 9 eksaminer og ikke 10, som det har været indtil nu. Kan ikke huske hvor jeg har hørt det fra, eller om det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Hvis der er nogle der kan be- eller afkræfte, hører jeg gerne fra jer!
  • Svar venligst på mine forrige :- Cosinus og sinus - og eksamen!

    Forumindlæg
    PLz'Svar venligst på mine forrige :- Cosinus og sinus - og eksamen!
  • Matematik B eksamen 19. maj 2017 på HHX

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle som har facit til Matematik B eksamen 19. maj 2017 på HHX?? Kunne være en stor hjælp!
  • HF-eksamen Matematik B december 2007

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet HF-eksamen Matematik B december 2007
  • Hvilket fag og emne har i valgt til AT-eksamen?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder: Hvilket fag og emne har i valgt til dette års AT-eksamen kommunikation?
  • Natur Geografi (NG) eksamen - gode råd?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal til eksamen i Natur geografi på C-niveau og ville høre om der var nogle der havde erfaringer som de vil dele. Både omkring at læse op og til selve eksamen.
  • Gamle besvarelser

    Forumindlæg
    Hej derude! Er i gang med at træne stx fysik A skriftlig opgaver til terminsprøve/eksamen. Vil høre om nogle er jer ligger inde med besvarelserne fra 2011 eller 2010? Det vil i hvert tilfælde være temmeligt relevant at se om man får regnet rigtigt, anternativt må jeg jo ligge min besvarel...
  • Religion - søren kirkegaard - eksamen imorgen tidlig!?!?!

    Forumindlæg
    Hvad mener Søren Kirkegaard med at "Livet skal leves forlæns, men forklares baglæns"??
  • ang geomtri.. hjælp til eksamen meget vigtigt , skal op kl 9

    Forumindlæg
    er der ikke nogen der kan laver 3 eksempler til med sin= modstånede / hyp og cos (vinkel) hosliggende / hyptoenuse tan(vinkel) modstående/ hossliggende come on
  • Matematik B studenter eksamen, opg 13

    Forumindlæg
    Hej. jeg sidder med en aflevering, hvor jeg er kommet til sidste aflevering, som jeg ikke rigtig kan komme i gang med. Et kasseformet fuglebur skal bygges langs en mur, således at en del af muren udgør den ene side, og jorden udgør bunden af buret. Den del af buret, der skal indhegnes med ...
  • Dumpet eksamensbevis

    Forumindlæg
    Når en studentereksamen har et gennemsnit under 2,0 efter den sidste eksamen, tæller den som ikke bestået, men hvad sker det med studentereksamen? Bliver den 'lukket', altså at man aldrig kan blive student igen, eller tæller karakterne med hvis man vælger at tage en STX om, altså at de væ...
  • Gennemse synopsis - mht. mulige spørgsmål, der kan stilles til eksamen

    Forumindlæg
    Som titlen på dette indlæg siger, da har jeg brug for en revision af min synopsis (3 sider), ikke mht. stavefejl, sprog mm. men i forhold til, hvor man som lærer kunne finde på at spørge ind til. - dvs. svage punkter i teksten, el. mangler evt. Al anden kritik/ros :) kan selvfølgelig også bruge...
  • Dansk Mundtlig eksamen - 'I am here' af Jesper Wung-Sung

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har valgt essayet 'I am here' af Jesper Wung-Sung, og jeg ville høre om, der er er som har en analyse af den? Da jeg ikke kan finde nogle på nettet. Please hjælp! - Tak på forhånd
  • AT - naturalisme

    Forumindlæg
    Hej. Jeg overvejer at skrive AT eksamen 2010 om emnet naturalisme. Til dette emne har jeg tænkt på at bruge fagene engelsk og eventuelt biologi. Jeg har tænkt på at arbejde med Jack Londons roman "The Call of the Wild", og i biologi-delen komme ind på noget med Darwin. Tror I at dette k...
  • Skriftelig Fysik A eksamens 2012 HTX

    Forumindlæg
    Er der nogle fra HTX, som har været oppe i skriftelig fysik A idag? Synes i ikke den var svær?
  • hjælp til at rette engelsk tekst skal afleveres inden kl. 24:00 i dag

    Forumindlæg
    hej jeg har skrevet et referat som jeg gerne vil have rettet for stavefejl og komma sætning.
  • ENGELSK: "doesn't" eller "don't"

    Forumindlæg
    " I don't see the point in just getting a tons of followers who actually don't really give a fuck" eller " I don't see the point in just getting a tons of followers who actually doesn't really give a fuck" Og en sidste ting.. Er sætningerne overhovedet grammati...
  • HHX Matematik b eksamen august 2013 opgavesæt med besvarelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til terminsprøve i morgen. Jeg ved hvilken opgave det er, men jeg kender ikke besvarelserne.
  • Engelsk Rettelse. Ik så lang og langt fra svær!! Er virkelig på skideren

    Forumindlæg
    Håber der er nogen som kan hjælpe mig med denne opgave. Den er ik så lang, bare ret det værste! Det behøver ikke at være 100% perfekt. Bare de dumme fejl.This story deals with a man called Dave Shaw. He is 50 years old and is a diving professional. One day he decides to beat the world record in c...
  • Hjælp har akut brug for hjælp til rettelse af gramatik fejl i engelsk stil som skal afleveres i morgen tidlig. Hjælp Tak.

    Forumindlæg
    Håber der er en der kan hjælpe mig så hurtigt som muligt har virkelig brug for hjælp skal aflevere denne stil i morgen tidlig og har brug for hjælp til at rette grammatik fejl. På forhånd mange tak.